Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Grijskijkert

Citaat van: Bussum op juni 05, 2024, 16:32:45
Heb zelf een webdesign/IT bedrijf maar ik kan wel 10 dingen opnoemen die beter hadden gemoeten. Er zaten echt veel errors en onduidelijkheden in.  Ik denk dat deze campagne iets te vroeg is gestart en dat er nu ook uitkomt dat Cambuur al jaren met een mega oldskool systeem draait. Dat zie je eigenlijk bij alle fases, van registreren tot uiteindelijk bestellen. Gelukkig is er nu een nieuwe partij en veel ruimte voor verbetering!
Misschien kan je wat tips/verbeterpunten door mailen naar Cambuur?
IN HENK WE TRUST!!!

sunderland

#11086
Citaat van: DayDreamer op juni 05, 2024, 16:26:49
Als ze de mensen een paar dagen de tijd hadden gegeven om accounts aan te maken en te koppelen was je een hoop gezeik voor geweest. Nu komt die info 2 uren voordat de verkoop start, je kan recht lullen wat je wilt, maar dit is gewoon erg slecht geregeld punt, genoeg tijd om hier op voor te bereiden.

Huidige Oost en West hadden voorrang op middelste vakken nieuw Oost, en daar gaat veel mis, zoals ook bij ons, wij hebben nu plekken die we niet willen, waar je in principe jaren aan vast zit. We gaan het nog proberen te regelen, maar de mooiste plekken in midden oost zijn natuurlijk weg. Kortom wij balen ontzettend hiervan. En Ard mooi weer lullen in de LC.
tis een skandalige zooi.

Huizen

Citaat van: Grijskijkert op juni 05, 2024, 16:35:48
Misschien kan je wat tips/verbeterpunten door mailen naar Cambuur?

Ga ik zeker doen!! Altijd in voor verbetering  |:)

Grijskijkert

Citaat van: sunderland op juni 05, 2024, 16:34:21
niet bij de directie achter glas?  :devil
Daar mag ik niet komme met mien scootmobiel...
IN HENK WE TRUST!!!

Bernardo

Ik zat op Oost en kan geen kaart bestellen voor de middelste vakken, klopt dat?

Grijskijkert

Citaat van: Bussum op juni 05, 2024, 16:37:53
Ga ik zeker doen!! Altijd in voor verbetering  |:)
That's the spirit |:) |:) |:)
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: Bernardo op juni 05, 2024, 16:38:43
Ik zat op Oost en kan geen kaart bestellen voor de middelste vakken, klopt dat?
Cambuur mailen of bellen!!
IN HENK WE TRUST!!!

papier

Citaat van: Grijskijkert op juni 05, 2024, 16:27:36
Dat was niet mogelijk zei Ard de Graaf in de krant.
Hoe vaak lees je niet ik kan dit niet dat kan niet en 10 minuten later kan het wel, dan doe  je zelf wel wat fout toch.
Wij hebben het zelfde systeem als Feijenoord al jaren gebruikt. Mensen die ongeduldig zijn omdat ze telefonisch niet geholpen worden alsof ze de enige zijn...
Ik heb iemand online Cambuur de schuld zien geven omdat hij zijn kaart niet bij zich had en daardoor zijn kaart niet kon verlengen.

Zoals je zegt is dit een systeem dat ook andere clubs gebruiken. Je had dus prima twee week geleden het proces kunnen vertellen hoe men als groep een kaarten had kunnen kopen en welke stappen genomen moeten worden met welke info. Denk hierbij aan het vooraf aanwijzen van een persoon, het ophalen van de juiste gegevens, het beseffen dat je een nieuwe account moet maken. De stappen zijn hetzelfde als bij andere clubs, ondanks dat er bij ons een ander icoontje op staat. Dat kan prima als het systeem nog niet voor ons functioneel is.

Ten tweede kun je nog steeds mensen tijd geven om deze zaken op orde te krijgen. Je kunt prima zeggen de feitelijke verkoopperiode is een week korter en start een week later. Dan kun je dat nog enigszins plannen. Een simpele en logische gedachte. Daarmee vis je ook fouten eruit, ik heb begrepen dat sommige mensen geen account aan konden maken met het relatienummer op hun seizoenskaart. Die belden de club op. Daarmee komt er in een keer veel druk op de club te staan, en zorgt voor veel frustratie. Heel eenvoudig te voorkomen door hier een week ruimte voor te geven.

Tot slot zie je dat de mensen bij wie het wel enigszins goed is gegaan om 13 in de startblokken staan om te verlengen. Blij dat het is gelukt komen ze er om 13:02 achter dat ze een kortingscode krijgen. Het is natuurlijk niet logisch om een kortingscode te sturen nadat de verkoop is gestart. Communiceer daar gewoon vooraf over. Dat deze wellicht door het systeem gegenereerd moeten worden is een extra argument om de verkoop een week op te schorten.

Dit is echt een ontzetende mispeer. En je hoeft Ard echt niet op z'n blauwe ogen te geloven dat dit niet eerder kon. Overigens ben ik ook van mening dat zoiets simpels als dit totaal geen werk is voor hem maar voor een ander bij de club. Je moet het verkopen van kaartjes niet ingewikkelder maken dan het is.

Ik vergeet nog te zeggen dat het niet eens duidelijk was hoe men met oost/west omging. Behalve dat personen van West naar Oost gaan. Als je vooraf aangeeft, je kunt je zo voorbereiden als groep, we wijzen op de hele tribune geen plekken toe obv de oude plekken, geen voordelen voor jullie maar wel de garantie dat er plekken zijn want de tribune is groto zat. Dan vinden mensen dat ook jammer maar dan weten ze waar ze aantoe zijn en zijn ze in de gelegenheid om het voor zichzelf zo goed mogelijk te regelen waarbij ze evenveel kans hebben als andere seizoenskaarthouders.

fred

Vak 1 en 3 voor de gewone man houden had een hoop ergernis gescheeld.
Ik moet het nog maar zien of heel west straks vol met sponsor zit....

Inferno-058

Citaat van: fred op juni 05, 2024, 16:49:38
Vak 1 en 3 voor de gewone man houden had een hoop ergernis gescheeld.
Ik moet het nog maar zien of heel west straks vol met sponsor zit....
Zijn daar meer clubs in NL van? Een eretribune vol met sponsoren?

Grijskijkert

Citaat van: fred op juni 05, 2024, 16:49:38
Vak 1 en 3 voor de gewone man houden had een hoop ergernis gescheeld.
Ik moet het nog maar zien of heel west straks vol met sponsor zit....
Sponsors en genodigde.. Door west een "sponsor" tribune te maken kan er financieel meer dan in het oude stadion...
IN HENK WE TRUST!!!

Huizen

Citaat van: Inferno-058 op juni 05, 2024, 16:54:39
Zijn daar meer clubs in NL van? Een eretribune vol met sponsoren?

Utrecht komt in de buurt, maar die hebben heel veel genodigden - dat zullen wij ook wel krijgen? Ik heb het in het verre buitenland gezien (Brazili?) - dan zat het hele stadion vol maar die tribune vaak leeg. Heel treurig om te zien!

Grijskijkert

Citaat van: Bussum op juni 05, 2024, 16:56:04
Utrecht komt in de buurt, maar die hebben heel veel genodigden - dat zullen wij ook wel krijgen? Ik heb het in het verre buitenland gezien (Brazili?) - dan zat het hele stadion vol maar die tribune vaak leeg. Heel treurig om te zien!
Elke club heeft een tribune of een grootdeel daarvan voor sponsors en genodigden.
IN HENK WE TRUST!!!

Destroyer

OM JE KAPOT TE SCHAMEN. mensen met meer dan 10.jaar een sk beetje tweederangs laten zitten. Cambuurplein vol en wordt niet geholpen  ;(
** Poolwinner 18/19 - 21/22

poelie-lwd

Vitesse heeft dat ook volgens mij. Heb ooit via een zakenrelatie daar gezeten tussen het plebs. Kon niet 1 fatsoenlijke supporter ontwaren.
Iedereen heeft recht op mijn mening.