Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

YellowBlue

Je kunt op een late tijdstip nog van stoel veranderen begreep ik.

Specuveter

Citaat van: YellowBlue op juni 05, 2024, 15:46:39
Je kunt op een late tijdstip nog van stoel veranderen begreep ik.
hoe Dan??

papier

Citaat van: Specuveter op juni 05, 2024, 15:59:22
hoe Dan??

Contact opnemen met de club, als je dit morgen aan de telefoon uitlegt kan het ook wel.

Grijskijkert

Citaat van: Naastismis op juni 05, 2024, 15:05:19
Vergeleken met andere KKD- clubs zijn dit hoge prijzen, een volksclub......
Dou bist wel van het dubbeltje op de eerste rij hef ik in de gaten.........
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: Harry L. op juni 05, 2024, 15:23:51
Triest dat sommigen niet de middelste vakken konden kiezen en alle overige ellende die ik lees. Ik ben blij, zit in vak 16. Maar het lijkt me toch sterk dat er geen plaatsen meer zijn in de overige vakken in de midden, tribune is vele malen groter.
Vooral vaak door eigen onkunde...
IN HENK WE TRUST!!!

YellowBlue

Citaat van: Specuveter op juni 05, 2024, 15:59:22
hoe Dan??
sowieso op het moment dat de verkoop open gaat voor clubcardhouders, maar ik zou gewoon een mail naar de club sturen.

rvw

Citaat van: Grijskijkert op juni 05, 2024, 16:10:43
Vooral vaak door eigen onkunde...
Waar zit jij zelf grijskijkert?

papier

Citaat van: Grijskijkert op juni 05, 2024, 16:10:43
Vooral vaak door eigen onkunde...

Dat is echt onzin, het is vooral onkunde van de club. Men bereid mensen slecht voor, men geeft mensen geen tijd om alles goed werkend te krijgen, men is niet bij machte om direct mensen te woord te staan en er zitten nog fouten in het systeem. Daar hoef je mensen zelf niet de schuld van te geven. Hadden ze 2 week geleden dit bericht geplaatst had iedere 'groep' rustig een account aan kunnen maken en een persoon aan kunnen wijzen om tickets te kopen. Daarbij hadden ze ook prima een week later aan kunnen geven dat voor houders van een gouden seizoenskaart een kortingscode beschikbaar is die aan het einde van het traject ingevuld kan worden.

Dat doe je niet een uurtje van tevoren en 3 minuten na start. De manier waarop het gegaan is is een absolute misser van de club, zeer amateuristisch. Dat neemt overigens helemaal niet de goede wil weg van de mensen aan de telefoon, die helpen iedereen zo goed mogelijk.

Grijskijkert

Citaat van: rvw op juni 05, 2024, 16:14:16
Waar zit jij zelf grijskijkert?
Invalide vak op zuid
IN HENK WE TRUST!!!

papier

Citaat van: Naastismis op juni 05, 2024, 15:05:19
Vergeleken met andere KKD- clubs zijn dit hoge prijzen, een volksclub......

Emmen/Graafschap betaal je gewoon meer.

DayDreamer

Als ze de mensen een paar dagen de tijd hadden gegeven om accounts aan te maken en te koppelen was je een hoop gezeik voor geweest. Nu komt die info 2 uren voordat de verkoop start, je kan recht lullen wat je wilt, maar dit is gewoon erg slecht geregeld punt, genoeg tijd om hier op voor te bereiden.

Huidige Oost en West hadden voorrang op middelste vakken nieuw Oost, en daar gaat veel mis, zoals ook bij ons, wij hebben nu plekken die we niet willen, waar je in principe jaren aan vast zit. We gaan het nog proberen te regelen, maar de mooiste plekken in midden oost zijn natuurlijk weg. Kortom wij balen ontzettend hiervan. En Ard mooi weer lullen in de LC.

Grijskijkert

Citaat van: papier op juni 05, 2024, 16:15:59
Dat is echt onzin, het is vooral onkunde van de club. Men bereid mensen slecht voor, men geeft mensen geen tijd om alles goed werkend te krijgen, men is niet bij machte om direct mensen te woord te staan en er zitten nog fouten in het systeem. Daar hoef je mensen zelf niet de schuld van te geven. Hadden ze 2 week geleden dit bericht geplaatst had iedere 'groep' rustig een account aan kunnen maken en een persoon aan kunnen wijzen om tickets te kopen. Daarbij hadden ze ook prima een week later aan kunnen geven dat voor houders van een gouden seizoenskaart een kortingscode beschikbaar is die aan het einde van het traject ingevuld kan worden.

Dat doe je niet een uurtje van tevoren en 3 minuten na start. De manier waarop het gegaan is is een absolute misser van de club, zeer amateuristisch. Dat neemt overigens helemaal niet de goede wil weg van de mensen aan de telefoon, die helpen iedereen zo goed mogelijk.
Dat was niet mogelijk zei Ard de Graaf in de krant.
Hoe vaak lees je niet ik kan dit niet dat kan niet en 10 minuten later kan het wel, dan doe  je zelf wel wat fout toch.
Wij hebben het zelfde systeem als Feijenoord al jaren gebruikt. Mensen die ongeduldig zijn omdat ze telefonisch niet geholpen worden alsof ze de enige zijn...
Ik heb iemand online Cambuur de schuld zien geven omdat hij zijn kaart niet bij zich had en daardoor zijn kaart niet kon verlengen.
IN HENK WE TRUST!!!

Huizen

Heb zelf een webdesign/IT bedrijf maar ik kan wel 10 dingen opnoemen die beter hadden gemoeten. Er zaten echt veel errors en onduidelijkheden in.  Ik denk dat deze campagne iets te vroeg is gestart en dat er nu ook uitkomt dat Cambuur al jaren met een mega oldskool systeem draait. Dat zie je eigenlijk bij alle fases, van registreren tot uiteindelijk bestellen. Gelukkig is er nu een nieuwe partij en veel ruimte voor verbetering!

Grijskijkert

Citaat van: DayDreamer op juni 05, 2024, 16:26:49
Als ze de mensen een paar dagen de tijd hadden gegeven om accounts aan te maken en te koppelen was je een hoop gezeik voor geweest. Nu komt die info 2 uren voordat de verkoop start, je kan recht lullen wat je wilt, maar dit is gewoon erg slecht geregeld punt, genoeg tijd om hier op voor te bereiden.

Huidige Oost en West hadden voorrang op middelste vakken nieuw Oost, en daar gaat veel mis, zoals ook bij ons, wij hebben nu plekken die we niet willen, waar je in principe jaren aan vast zit. We gaan het nog proberen te regelen, maar de mooiste plekken in midden oost zijn natuurlijk weg. Kortom wij balen ontzettend hiervan. En Ard mooi weer lullen in de LC.
Alsof het hogere wiskunde is... En iedereen wil de mooiste plekken op oost, daar ben je niet alleen in en hebt daar geen alleen recht in. Maar je had ook naar het stadion kunnen gaan en daar verlengen. Als alles eerder kon denk je dat ze dat niet hadden gedaan? Je kon wel denken dat het is gedaan om jou(de supporter) te pesten.
IN HENK WE TRUST!!!

sunderland

Citaat van: Grijskijkert op juni 05, 2024, 16:20:42
Invalide vak op zuid
niet bij de directie achter glas?  :devil