Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

AL

Het ticketsysteem is prima en een enorme vooruitgang!
Zat op West en gek dat ik geen SK kon bestellen voor de middelste vakken op Oost.
Wat wel slecht is dat de informatie komt en je direct moet bestellen. Deze info had van mij wel eerder mogen komen voordat je daadwerkelijk kon verlengen.
Nu moest ik mijn maat uit een overleg bellen om zijn account te koppelen aan die van mij, zodat we naast elkaar kunnen zitten.
Velen kunnen nu niet meer bij elkaar zitten of moeten genoegen nemen met de onderste plekken (Oost).
Vak 13 was zojuist zo goed als uitverkocht.


Drumfather SCC

Citaat van: Leeuwarder94 op juni 05, 2024, 14:41:17
Hier hetzelfde probleem. Zelfs nog geen code gekregen. Ga er vanuit dat de club dit achteraf gaat vergoeden. Rare gang van zaken om vlak van tevoren nog codes op te gaan sturen.

Cambuur kan nog veel leren inderdaad maar de mail is de deur uit dus bij antwoord plaats ik dat hier ook.
Ik denk dat veel mensen wat zijn misgelopen. Zowel op plek- als kortingsgebied en dat is wel kwalijk!

Persoonlijk vind ik het nieuwe systeem wel een vooruitgang maar ik vind het wel erg sneu voor bijvoorbeeld een Josli en een Beul B.

Helaas zullen ze niet de enige zijn en 1 code voor een grote groep is ook niet eerlijk, dit had ik ook nog van iemand gelezen hier

el haj

Ordernummer 6000+; lijkt alsof de verkoop wel ?rg hard gaat.  |:)

poelie-lwd

Ik heb wel een sk aangeschaft maar ik had beter kunnen wachten. Ik wil ook een nieuwe sk voor mijn zoon naast mij. Dat gaat lastig worden als de vrije verkoop start. Ik heb wel de tweede stoel naast een trap genomen (ik mut oek vaak pissen  :zweep) Hopelijk wordt de eerste niet vergeven. Is dat wel het geval dan moeten we het even over een andere boeg gooien  :devil
Iedereen heeft recht op mijn mening.

drg

Citaat van: el haj op juni 05, 2024, 14:56:21
Ordernummer 6000+; lijkt alsof de verkoop wel ?rg hard gaat.  |:)

Weet niet zeker of de ordernummers op volgorde zijn. Anders waren er 5066 orders in de 3 minuten voor mij om 3 minuten over 1  :_schater

el haj

Citaat van: drg op juni 05, 2024, 14:59:45
Weet niet zeker of de ordernummers op volgorde zijn. Anders waren er 5066 orders in de 3 minuten voor mij om 3 minuten over 1  :_schater

Ok, dan loop ik wat te hard van stapel, hahaha.  8P

Naastismis

Vergeleken met andere KKD- clubs zijn dit hoge prijzen, een volksclub......

rvw

Wat een amateuristische  bende , van een mooie plek op west met zijn drie?n,  naar een plek op de voorste rijen van Oost,  wij hadden geen keus in het midden , lees net dat deze mogelijkheden er zojuist wel waren . Gvd. Wat een waardeloze oplossing.
Ook al 25 jaar sk houder

Leovardia

Citaat van: Beul B op juni 05, 2024, 14:41:26
Het is nu gelukt, inderdaad, de middelste vakken zijn opengegooid. Koppelen lukt ook. Nu op naar de eerste drie punten en meer in het nieuwe stadion.
|:)

Top kerel!!!! |:) :thumbsup :thumbsup
Kent skele juh.

Eewal

Citaat van: rvw op juni 05, 2024, 15:10:00
Wat een amateuristische  bende , van een mooie plek op west met zijn drie?n,  naar een plek op de voorste rijen van Oost,  wij hadden geen keus in het midden , lees net dat deze mogelijkheden er zojuist wel waren . Gvd. Wat een waardeloze oplossing.
Ook al 25 jaar sk houder
Cambuur bellen!

Leovardia

Citaat van: rvw op juni 05, 2024, 15:10:00
Wat een amateuristische  bende , van een mooie plek op west met zijn drie?n,  naar een plek op de voorste rijen van Oost,  wij hadden geen keus in het midden , lees net dat deze mogelijkheden er zojuist wel waren . Gvd. Wat een waardeloze oplossing.
Ook al 25 jaar sk houder

Dat is idd knap waardeloos!
Kent skele juh.

Harry L.

Triest dat sommigen niet de middelste vakken konden kiezen en alle overige ellende die ik lees. Ik ben blij, zit in vak 16. Maar het lijkt me toch sterk dat er geen plaatsen meer zijn in de overige vakken in de midden, tribune is vele malen groter.

kapseltje

Vanuit Noord en Zuid kun je nu ook naar de middelste vakken van Oost?

Viper

Je zou zeggen dat er nog genoeg 'bewegingsruimte' is na de stoelkeuze. Wellicht kan de club nog met een correctieronde komen voor de seizoenkaarthouders, alvorens men met de nieuwe klanten begint.

Leovardia

Citaat van: kapseltje op juni 05, 2024, 15:29:55
Vanuit Noord en Zuid kun je nu ook naar de middelste vakken van Oost?

Ik kon ook met oost overal behalve west gaan zitten.
Kent skele juh.