Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Leovardia

Citaat van: Eewal op juni 05, 2024, 13:57:40
Vriend van me heeft verlengd voot ons drieen en het lijkt erop dat alle kaarten nu op zijn naam staan.

Je had na selecteren de mogelijkheid de stoelen aan de eigenaar toe te kenne. Stond standaard op 1 naam. Is het daar misgegaan, je vriend had dit handmatig moeten selecteren.
Kent skele juh.

Beul B

Het is mooi kut.  30 jaar een prachtige plek op oost en nu mag ik de hoeken op oost zitten. Waarom niet die hele tribune van Oost opengooien en wie het eerst komt die heeft eerste keus. waarom in godsnaam moet west voorgaan??????????????????   De lol is er af.

papier

Citaat van: Beul B op juni 05, 2024, 14:11:06
Het is mooi kut.  30 jaar een prachtige plek op oost en nu mag ik de hoeken op oost zitten. Waarom niet die hele tribune van Oost opengooien en wie het eerst komt die heeft eerste keus. waarom in godsnaam moet west voorgaan??????????????????   De lol is er af.

Volgens mij hebben ze de vakken tijdelijk geblokkeerd. Want ik lees zowel dat mensen van west stoelen in het midden hebben kunnen kopen, en datzelfde geldt voor mij en ik zat al op oost.

KlinkHamer

Citaat van: siepelsjeu op juni 05, 2024, 13:58:25
Zijn er hier meer waar registeren niet lukt? Relatienummer wordt bij mij niet herkend

Het is het nummer boven je naam, niet de onderste, duurde bij mij ook even.
Als de betaling niet lukt dan de webpagina verversen.

Josli

Je kunt het allemaal positief proberen te maken grijskijker. Maar dit is natuurlijk verschrikkelijk. Hoe kun je nou de info nou zo laat geven. Onze groep waarmee we al 20 jaar gaan is in ieder geval helemaal uitelkaar. Een aantal jongens staan blijkbaar verkeerd geregistreerd, daardoor kunnen ze niet worden gekoppeld en alles rondom ons is inmiddels bezet. Cambuur is totaal onbereikbaar. Als dit een voorbode is voor hoe zaken vanaf nu geregeld zijn, vrees ik het ergste. EN dan moet ik er al helemaal niet aan denken hoe het is als je niet zo digitaal vaardig bent en niet in staat bent om naar het stadion te komen.

papier

Citaat van: DayDreamer op juni 05, 2024, 14:02:04
Wij zaten nagenoeg in het midden, dat komt nog uit de tijd dat er maar 3500 man/vrouw op de tribune zaten en we daar dus toen een seizoenskaart voor konden krijgen.

Aah oke, dan snap ik het wel en ik had (hoewel ik al op Oost zat hetzelfde). Maar het lijkt er dus op dat dat niet komt omdat je vanaf west komt (want zie de reactie van Beul B hieronder, die geeft juist 'jullie' de voorkeursschuld :P) maar gewoon een systeemfalen.

Niemand zag deze puinzooi aankomen natuurlijk.

Citaat van: Beul B op juni 05, 2024, 14:11:06
Het is mooi kut.  30 jaar een prachtige plek op oost en nu mag ik de hoeken op oost zitten. Waarom niet die hele tribune van Oost opengooien en wie het eerst komt die heeft eerste keus. waarom in godsnaam moet west voorgaan??????????????????   De lol is er af.

Josli

Citaat van: Beul B op juni 05, 2024, 14:11:06
Het is mooi kut.  30 jaar een prachtige plek op oost en nu mag ik de hoeken op oost zitten. Waarom niet die hele tribune van Oost opengooien en wie het eerst komt die heeft eerste keus. waarom in godsnaam moet west voorgaan??????????????????   De lol is er af.

Nou, ik kom van west en ga niet voor hoor. En voor mij is de lol er ook zeker even af.

Leovardia

Citaat van: Beul B op juni 05, 2024, 14:11:06
Het is mooi kut.  30 jaar een prachtige plek op oost en nu mag ik de hoeken op oost zitten. Waarom niet die hele tribune van Oost opengooien en wie het eerst komt die heeft eerste keus. waarom in godsnaam moet west voorgaan??????????????????   De lol is er af.

Systeem fout Beul B. Ik had  exact hetzelfde. Kon eerst ook niet binnenste vakken en toen ik opnieuw probeerde, w?l.
Kent skele juh.

siepelsjeu

Citaat van: KlinkHamer op juni 05, 2024, 14:13:52
Het is het nummer boven je naam, niet de onderste, duurde bij mij ook even.
Als de betaling niet lukt dan de webpagina verversen.

Klopt dat weet ik, maar gaat blijkbaar mis doordat er 2 siezoenskaarten aan mijn account gekoppeld zijn. Relatienummer die wel werkt staat nu ook ineens op de verkeerde naam

papier

Je kunt nu weer gewoon overal kaarten selecteren, nog legio opties.

Drumfather SCC

Ik krijg na 20.000x mail verversen nu pas de code voor de 20% van de Gouden SK-houders...

Waarom verrekenen ze dit niet gelijk? In het oude systeem stond de kaart gewoon als Goud

Ik ben dus eerst maar verder gegaan omdat ik, zoals eerder gemeld, bij mijn goede vriend wou zitten omdat ik alles ook voor hem moet regelen vanwege zijn beperking

Kan gebeuren en ik kan een SK prima bekostigen maar 20% is toch gauw ? 45,- in mijn geval.
Kan ik dit nog terug krijgen of is het ''eigen schuld, dikke bult?''

Misschien ben ik aan het mierenneuken maar ik vraag dit me toch af
Ik zal er even een mail aan wagen
Zijn er meer mensen bij wie dit is gebeurt?

papier

Citaat van: Drumfather SCC op juni 05, 2024, 14:36:03
Ik krijg na 20.000x mail verversen nu pas de code voor de 20% van de Gouden SK-houders...

Waarom verrekenen ze dit niet gelijk? In het oude systeem stond de kaart gewoon als Goud

Ik ben dus eerst maar verder gegaan omdat ik, zoals eerder gemeld, bij mijn goede vriend wou zitten omdat ik alles ook voor hem moet regelen vanwege zijn beperking

Kan gebeuren en ik kan een SK prima bekostigen maar 20% is toch gauw ? 45,- in mijn geval.
Kan ik dit nog terug krijgen of is het ''eigen schuld, dikke bult?''

Overigens ga ik er vanuit dat men dat achter goed en netjes regelt. Zo ken ik Cambuur ook wel weer. Alleen hadden ze zich zoveel moeite kunnen besparen door dit vooraf goed te regelen.

Misschien ben ik aan het mierenneuken maar ik vraag dit me toch af
Ik zal er even een mail aan wagen
Zijn er meer mensen bij wie dit is gebeurt?

Ik ga er vanuit dat ik dit nog terug ga krijgen. Heb ook al begrepen dat je maar 1 code kon gebruiken ook al verlengde je voor een groep. Los daarvan stond ik al in de startblokken voordat die mail ?berhaupt binnenkwam.

Leeuwarder94

Citaat van: Drumfather SCC op juni 05, 2024, 14:36:03
Ik krijg na 20.000x mail verversen nu pas de code voor de 20% van de Gouden SK-houders...

Waarom verrekenen ze dit niet gelijk? In het oude systeem stond de kaart gewoon als Goud

Ik ben dus eerst maar verder gegaan omdat ik, zoals eerder gemeld, bij mijn goede vriend wou zitten omdat ik alles ook voor hem moet regelen vanwege zijn beperking

Kan gebeuren en ik kan een SK prima bekostigen maar 20% is toch gauw ? 45,- in mijn geval.
Kan ik dit nog terug krijgen of is het ''eigen schuld, dikke bult?''

Misschien ben ik aan het mierenneuken maar ik vraag dit me toch af
Ik zal er even een mail aan wagen
Zijn er meer mensen bij wie dit is gebeurt?

Hier hetzelfde probleem. Zelfs nog geen code gekregen. Ga er vanuit dat de club dit achteraf gaat vergoeden. Rare gang van zaken om vlak van tevoren nog codes op te gaan sturen.
De wens is de vader van de gedachte

Beul B

Het is nu gelukt, inderdaad, de middelste vakken zijn opengegooid. Koppelen lukt ook. Nu op naar de eerste drie punten en meer in het nieuwe stadion.

Josli

Iemand die weet hoe het zit met toegang? Gaat dat met een nog te krijgen QR code oid? Ik heb niet een fysieke kaart aangekozen...