Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Leeuwarder94

Het leek ook alsof ze bepaalde gedeeltes op Noord al hadden geblokkeerd. Met name de bovenste en onderste rijen in het midden.
De wens is de vader van de gedachte

Drumfather SCC

Geregeld!
Ging mooi soepel en een mooi online programma  |:)

Stonden net een mannetje of 50 bij Cambuur voor de ingang te wachten

siepelsjeu

Citaat van: Leeuwarder94 op juni 05, 2024, 13:32:47
Het leek ook alsof ze bepaalde gedeeltes op Noord al hadden geblokkeerd. Met name de bovenste en onderste rijen in het midden.

Klopt dat is MI-side en Cambuur Culture sfeervak

drg

Citaat van: Leovardia op juni 05, 2024, 13:32:42
Had ik ook, tot ik weer opnieuw ging en toen floepte ie wel aan. Vanmorgen bij de receptie zeiden ze dat west ook gewoon voor de middelste vakken kan kopen. Zelfde rechten als huidig oost.

Ik had ook een paar keer ververst maar kreeg geen andere opties, zou wel triest zijn als ik een veel betere plek had kunnen krijgen maar het systeem gefaald heeft.

Ik twijfel licht omdat het nu naast een ingang met hek is, had heel graag eerst willen bezichtigen alvorens te moeten kiezen en aftikken, maar de keuzes verdwenen zo snel.  8P

DayDreamer

Zelfde hier hoor, wij komen van west, en moeten nu genoegen nemen met buitenste vakken op oost, zeer jammer dit, veel mindere plek dan we hadden.

papier

Citaat van: DayDreamer op juni 05, 2024, 13:49:09
Zelfde hier hoor, wij komen van west, en moeten nu genoegen nemen met buitenste vakken op oost, zeer jammer dit, veel mindere plek dan we hadden.

Ik vraag me wel even af wat er aan west (dat waren toch ook de buitenste vakken?) anders is dan oost buitenste vakken?

Overigens konden jullie toch ook gewoon in het midden kiezen? Even los van dat het hele systeem gewoon kut geregeld is.

Poetser


Leovardia

Citaat van: DayDreamer op juni 05, 2024, 13:49:09
Zelfde hier hoor, wij komen van west, en moeten nu genoegen nemen met buitenste vakken op oost, zeer jammer dit, veel mindere plek dan we hadden.

Klopt niet wat je zegt? check dit. Hoorde vanmorgen ook dat west ??k voorrang heeft, net als huidig oost
https://pbs.twimg.com/media/GPTis4XXMAENldH?format=jpg&name=large
Kent skele juh.

Eewal

 Vriend van me heeft verlengd voot ons drieen en het lijkt erop dat alle kaarten nu op zijn naam staan.

siepelsjeu

Zijn er hier meer waar registeren niet lukt? Relatienummer wordt bij mij niet herkend

Leovardia

Citaat van: siepelsjeu op juni 05, 2024, 13:58:25
Zijn er hier meer waar registeren niet lukt? Relatienummer wordt bij mij niet herkend

Had ik ook, ben vanochtend naar receptie geweest. Slechts 2 van de 5 aanwezigen hadden kennis van zaken.
Kent skele juh.

DayDreamer

Citaat van: Leovardia op juni 05, 2024, 13:57:38
Klopt niet wat je zegt? check dit. Hoorde vanmorgen ook dat west ??k voorrang heeft, net als huidig oost
https://pbs.twimg.com/media/GPTis4XXMAENldH?format=jpg&name=large

Dat klopt dus niet.

DayDreamer

Citaat van: papier op juni 05, 2024, 13:54:48
Ik vraag me wel even af wat er aan west (dat waren toch ook de buitenste vakken?) anders is dan oost buitenste vakken?

Overigens konden jullie toch ook gewoon in het midden kiezen? Even los van dat het hele systeem gewoon kut geregeld is.

Wij zaten nagenoeg in het midden, dat komt nog uit de tijd dat er maar 3500 man/vrouw op de tribune zaten en we daar dus toen een seizoenskaart voor konden krijgen.

Grijskijkert

Citaat van: DayDreamer op juni 05, 2024, 14:02:04
Wij zaten nagenoeg in het midden, dat komt nog uit de tijd dat er maar 3500 man/vrouw op de tribune zaten en we daar dus toen een seizoenskaart voor konden krijgen.
Even bellen of mailen... dan zal het snel opgelost zijn.
IN HENK WE TRUST!!!

Leovardia

Citaat van: DayDreamer op juni 05, 2024, 14:00:49
Dat klopt dus niet.

2 maten van mij hewwe met Cambuur belt en die mutte daar even langskomme dan kenne se het handmatig openzette, de middelste vakken van Oost.
Kent skele juh.