Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Grijskijkert

#10980
SEIZOENKAARTEN
We staan voor de grootste verandering in onze clubgeschiedenis. Zoveel is in ieder geval zeker met de aanstaande verhuizing naar Ons Nieuwe Thuis: het Kooi Stadion. Eindelijk krijgen we een nieuw (t)huis, passend bij wie we zijn, waar we voor staan en waar we naartoe willen. Of zoals Henk de Jong het zo mooi zegt: op naar een Gouden Toekomst!

Er zal veel gaan veranderen, maar gelukkig blijft er ook veel hetzelfde. Het zijn namelijk dezelfde supporters die op de tribunes zitten en staan, dezelfde stadionspeaker die iedereen welkom gaat heten en dezelfde hoofdtrainer die zijn troepen naar voren gaat dirigeren. En over de unieke Cambuur-sfeer hoeft niemand zich zorgen te maken, dat hebben we ook in het sportief teleurstellende afgelopen seizoen kunnen zien.

Het is vanaf nu mogelijk om je eigen verhuizing naar het Kooi Stadion te regelen en uiteraard is dit eerst exclusief voor seizoenkaarthouders. Tot woensdag 26 juni 12.00 uur heb je de tijd om te verlengen.

Prijzen
Ja, we gaan naar een splinternieuw stadion. Ja, de kosten zijn de afgelopen tijd flink gestegen en ja, er is sprake van hoge inflatie. Maar nee, de prijzen van de seizoenkaarten gaan niet exponentieel stijgen. Ons streven als volksclub is altijd om de prijzen van de seizoenkaarten zo toegankelijk mogelijk te houden.

Supporters die bovendien verplicht van de West-tribune moeten verhuizen (deze is in het Kooi Stadion enkel voor sponsoren) gaan in alle gevallen zelfs minder betalen. De seizoenkaarten worden in algemene zin dus wel iets duurder, maar in verhouding met de stijgende kosten en inflatie relatief weinig.

Daarnaast is er dit seizoen een speciaal tarief voor kinderen (t/m 15 jaar) en jongeren (t/m 18) van kracht. De senioren- en sponsorkorting is daarentegen komen te vervallen omdat we het wel zo rechtvaardig vinden om voor elke volwassen supporter op de tribune hetzelfde tarief te hanteren. Een overzicht van de prijzen vind je hier.

Verhuizing
We krijgen een geweldig nieuw stadion waarbij we van 10.000 naar 15.000 supporters gaan. De indeling mag dan weliswaar gelijk blijven; de vak, rij en stoelnummers zijn uiteraard wezenlijk anders. Daarom hebben we niet direct een stoel aangewezen aan seizoenkaarthouders, maar kun je na het aanmaken van een account zelf een plek uitzoeken in het Kooi Stadion. Gezien de flink hogere capaciteit is hier meer dan voldoende ruimte voor en hierdoor is het ook gemakkelijker om als groep bij elkaar te zitten. In het nieuwe systeem kun je namelijk heel gemakkelijk seizoenkaarten aan elkaar koppelen en zo direct voor de hele groep seizoenkaarten aanschaffen.

De middelste vakken van de Oost-tribune zijn hierbij gereserveerd voor seizoenkaarthouders die daar in de oude situatie ook zitten en eventuele verhuizers van de West-tribune. In een later stadium kun je als seizoenkaarthouder hier eventueel nog wel naartoe verplaatsen (zodra de verkoop open gaat voor clubkaarthouders)

Op deze pagina loodsen we je door de registratie en vervolgens verlenging van je seizoenkaart (inclusief instructievideo). Klik hier als je ook voor een familielid of vriend een seizoenkaart wilt verlengen. Ook hier hebben we een video voor gemaakt en leggen we stap voor stap uit hoe je seizoenkaarten aan elkaar kunt koppelen.

Online een plek uitzoeken
Een even veelgehoorde als terechte vraag van seizoenkaarthouders is of het mogelijk is om zelf een kijkje te nemen in het Kooi Stadion om daar een plek uit te zoeken. Dat begrijpen we volkomen en daar hebben we ook maximaal op ingezet door zogenaamde ?kijkmiddagen? in het nieuwe stadion te faciliteren. Van de bouwer kregen we echter terug dat dit onmogelijk is als we in augustus een speelklaar stadion willen hebben. Zo lang het Kooi Stadion een bouwplaats is gaan zij over de toegang tot de bouw en helaas niet wij als club.

Het uitzoeken van een plek in het Kooi Stadion kan voorlopig dan ook alleen online. In het systeem is een digitaal stadion gebouwd waar je een natuurgetrouw bovenaanzicht van alle tribunes en vakken kunt vinden. Vervolgens kun je zelf een mooie plek uitzoeken en selecteren in het Kooi Stadion.

Nieuw ticketingsysteem
Wellicht heb je er al iets over gelezen, maar bij de seizoenkaartverlenging maken we voor het eerst gebruik van ons nieuwe ticketingsysteem: Tymes4. Dit systeem is een stuk gebruiksvriendelijker en biedt ook veel meer mogelijkheden. Desalniettemin is het een compleet nieuw stadion en daarom is het raadzaam om eerst de instructievideo en/of het uitgeschreven stappenplan zorgvuldig te bekijken.

Kom je er niet uit of heb je aanvullende vragen? Stuur dan een mail (met je relatienummer) naar info@cambuur.nl of bel met 058 296 33 00. We helpen graag.

Graag tot in Ons Nieuwe Thuis, tot in het Kooi Stadion!
IN HENK WE TRUST!!!

Ollie

Iemand enig idee in welke vakken MI-Side en Cambuur Culture gaan staan?

drg

Citaat van: Ollie op juni 05, 2024, 11:12:12
Iemand enig idee in welke vakken MI-Side en Cambuur Culture gaan staan?

En in welk het kidsvak?  :_schater

fred

Mooi verhaal weer. Oost midden is gewoon het duurste van de hele kkd  :_schater

Voor elkaar, met elkaar  |:)

fred

Citaat van: drg op juni 05, 2024, 11:15:34
En in welk het kidsvak?  :_schater

Waar komen de rolstoelers?

Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

Bernardo

Account aanmaken ging vlot. :thumbsup

Inferno-058

Citaat van: Ollie op juni 05, 2024, 11:12:12
Iemand enig idee in welke vakken MI-Side en Cambuur Culture gaan staan?
Vak 6/7/8

papier

Prima bericht om 2 weken voor het daadwerkelijk verlengen te versturen.

Grijskijkert

Citaat van: fred op juni 05, 2024, 11:17:54
Mooi verhaal weer. Oost midden is gewoon het duurste van de hele kkd  :_schater

Voor elkaar, met elkaar  |:)
Het geld gaat naar de club niemand steekt iets in eigen zak...
IN HENK WE TRUST!!!

Bernardo

Citaat van: papier op juni 05, 2024, 11:31:39
Prima bericht om 2 weken voor het daadwerkelijk verlengen te versturen.

Haha idd.

Yellow Army

Area 58

Grijskijkert

Citaat van: Drumfather SCC op juni 05, 2024, 11:49:05
Even een serieuze vraag;

Ik ga altijd met een vast gezelschap naar de wedstrijd(en)
Echter kan deze jongen, door zijn beperking, dit soort zaken niet zelf regelen en help ik hem hier elk jaar bij.

Nu willen we, mede hierdoor, graag naast elkaar zitten op Zuid.
Echter zaten wij in ons oude stadion 1 rij achter elkaar.

Zou dit nu wel te regelen zijn en kan ik straks ook voor/namens hem kopen?
Misschien dat iemand dit weet :)
Kom je er niet uit of heb je aanvullende vragen? Stuur dan een mail (met je relatienummer) naar info@cambuur.nl of bel met 058 296 33 00. We helpen graag.
IN HENK WE TRUST!!!

Yellow Army

Citaat van: Grijskijkert op juni 05, 2024, 11:51:09
Kom je er niet uit of heb je aanvullende vragen? Stuur dan een mail (met je relatienummer) naar info@cambuur.nl of bel met 058 296 33 00. We helpen graag.

Seizoenkaarten koppelen en je kan in 1 keer aanvragen
Area 58

Bernardo

Citaat van: Yellow Army op juni 05, 2024, 11:59:18
Seizoenkaarten koppelen en je kan in 1 keer aanvragen

Moet je dan ook voor iedereen in 1x betalen? Dat werd mij nog niet echt duidelijk.