Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Galdiano

Citaat van: PePe op juni 04, 2024, 21:28:50
Jullie komen er wel achter, als je later ook 65+ bent.

De 65+ ers lopen maar te klagen, oh zo slecht. Hebben een prima welvaart. (Er zijn zeker uitzonderingen)
Geld zit in stenen, maar verkopen en investeren in oudere/senioren woningen doen ze niet. Over het algemeen prima (spaar) pensioenen, en rijden veel in keurige (vrij) nieuwe auto's en massaal aan de elektrische fietsen.

De jongere generatie moeten beide vaak (fulltime) werken om het hoofd boven water te kunnen houden en hebben een minder goed pensioenstelsel. Laat staan dat ze een fatsoenlijk huis kunnen kopen. 200.000 heb je net een fietsenhok.

Maar nu maar weer ontopic.  :zweep
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

PePe

Citaat van: Galdiano op juni 04, 2024, 22:14:53
De 65+ ers lopen maar te klagen, oh zo slecht. Hebben een prima welvaart. (Er zijn zeker uitzonderingen)
Geld zit in stenen, maar verkopen en investeren in oudere/senioren woningen doen ze niet. Over het algemeen prima (spaar) pensioenen, en rijden veel in keurige (vrij) nieuwe auto's en massaal aan de elektrische fietsen.

De jongere generatie moeten beide vaak (fulltime) werken om het hoofd boven water te kunnen houden en hebben een minder goed pensioenstelsel. Laat staan dat ze een fatsoenlijk huis kunnen kopen. 200.000 heb je net een fietsenhok.

Maar nu maar weer ontopic.  :zweep

Ook jij wordt eens 65.

papier

Citaat van: PePe op juni 04, 2024, 22:33:05
Ook jij wordt eens 65.

IK kan me eerlijk gezegd niet bedenken waarom ik dan korting zou moeten hebben tov iemand die 40 is?

Vlampiep

Citaat van: Galdiano op juni 04, 2024, 22:14:53
De 65+ ers lopen maar te klagen, oh zo slecht. Hebben een prima welvaart. (Er zijn zeker uitzonderingen)
Geld zit in stenen, maar verkopen en investeren in oudere/senioren woningen doen ze niet. Over het algemeen prima (spaar) pensioenen, en rijden veel in keurige (vrij) nieuwe auto's en massaal aan de elektrische fietsen.
De jongere generatie moeten beide vaak (fulltime) werken om het hoofd boven water te kunnen houden en hebben een minder goed pensioenstelsel. Laat staan dat ze een fatsoenlijk huis kunnen kopen. 200.000 heb je net een fietsenhok.
Maar nu maar weer ontopic.  :zweep
:clint   :?  :insane  8P

sunderland

Citaat van: Galdiano op juni 04, 2024, 22:14:53
De 65+ ers lopen maar te klagen, oh zo slecht. Hebben een prima welvaart. (Er zijn zeker uitzonderingen)
Geld zit in stenen, maar verkopen en investeren in oudere/senioren woningen doen ze niet. Over het algemeen prima (spaar) pensioenen, en rijden veel in keurige (vrij) nieuwe auto's en massaal aan de elektrische fietsen.

De jongere generatie moeten beide vaak (fulltime) werken om het hoofd boven water te kunnen houden en hebben een minder goed pensioenstelsel. Laat staan dat ze een fatsoenlijk huis kunnen kopen. 200.000 heb je net een fietsenhok.

Maar nu maar weer ontopic.  :zweep
et lijkt hier wel politiek. Van het ene ge-eamel naar het andere. Overigens klopt jou mening over 65 + wel aardig behalve die electrische fiets. Bijna alle jongeren rijden ook elektrisch? waarvan denk ik dan?

El FLaco

Nieuwe Seizoenkaarten: meer informatie volgt
Koppelen Seizoenkaarten: meer informatie volgt

papier

Citaat van: El FLaco op juni 05, 2024, 08:26:53
Nieuwe Seizoenkaarten: meer informatie volgt
Koppelen Seizoenkaarten: meer informatie volgt

Zal allemaal wel loslopen en over een poosje is iedereen het wel weer vergeten. Maar het overgaan naar een nieuw stadion met nieuwe plekken is op individuele basis niet zo'n probleem, maar als je met een groep bekenden wil blijven zitten dan brengt het wat geregel met zich mee vanuit deze groepen. Ik had echt wel verwacht dat men hier wat over geschreven zou hebben, welke opties heb je als individu/groep. De mate van communicatie is echt belabberd, dat er hier mensen zijn die naar de club bellen voor basale vragen... dat beantwoorden is waarschijnlijk al meer werk dan een simpel berichtje op de website plaatsen. Geen idee welke stagiair hiermee belast is.

debaas058

Ik kijk nu al uit naar 13:00
Against Modern Football ~ Cambuur Culture 2012

Kuzmanovic-Apeldoorn

Kun je om 13 uur alleen je eigen (oude) plaats reserveren of gaan dan alle plaatsen in de 'vrije' verkoop....

of weet niemand dat nog....
Henk, held, bedankt

Bernardo

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op juni 05, 2024, 10:17:22
Kun je om 13 uur alleen je eigen (oude) plaats reserveren of gaan dan alle plaatsen in de 'vrije' verkoop....

of weet niemand dat nog....

Lijkt me dat alle vrije plaatsen gewoon beschikbaar worden voor SK, zodat je kan schuiven. Anders heb je er nog niks aan.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Bernardo op juni 05, 2024, 10:18:13
Lijkt me dat alle vrije plaatsen gewoon beschikbaar worden voor SK, zodat je kan schuiven. Anders heb je er nog niks aan.

mooi is dat, ik kan om 14 uur kijken, mijn buren vanavond pas...  straks alle plaatsen achterste rij weg
Henk, held, bedankt

fred

Mensen die op Oost willen kunnen toch gewoon proefzitten nu ? Stoelen op geel na zitten er in.
Ben je zo door de eerste 6000 sk heen....

Grijskijkert

Citaat van: fred op juni 05, 2024, 10:37:17
Mensen die op Oost willen kunnen toch gewoon proefzitten nu ? Stoelen op geel na zitten er in.
Ben je zo door de eerste 6000 sk heen....
Nee dat wil Van Wijnen niet.
IN HENK WE TRUST!!!

fred

Citaat van: Grijskijkert op juni 05, 2024, 10:42:00
Nee dat wil Van Wijnen niet.

Klant is koning. Je zou zeggen dat Cambuur hier een vinger in de pap heeft. Die tribune haal je wel ff 1.6 mil euri mee op.
Art en Gerald mooie praatjes met kijkdagen, gouden sk etc.

Grijskijkert

Citaat van: fred op juni 05, 2024, 10:48:03
Klant is koning. Je zou zeggen dat Cambuur hier een vinger in de pap heeft. Die tribune haal je wel ff 1.6 mil euri mee op.
Art en Gerald mooie praatjes met kijkdagen, gouden sk etc.
Het is ten alle tijde nog een bouwplaats dus dat gaat niet, je komt de bouwplaats alleen op met een bouwpas van Van Wijnen.
IN HENK WE TRUST!!!