Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

upweer

Jongeren/jong volwassen ... boeie haha

SaVaGe

Citaat van: upweer op juni 04, 2024, 20:15:26
Jongeren/jong volwassen ... boeie haha

Boeie? Ik ben die leeftijd al dubbel voorbij. Maar voor die leeftijd scheelt het genoeg geld, je bent gewoon kind tot je 18e. Kan je een kind van 16 niet de prijs doorberekenen van een zelfbenoemde term als "jongeren"

Poetser

Benieuwd of Cambuur zelf al alle gegevens van iticketsro.com naar het nieuwe systeem heeft omgezet of dat we zelf alles moeten regelen?

Galdiano

Kreeg deze net toegestuurd.
Hierbij de prijzen:

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

PePe

Ik mis de 65+ prijzen? Wanneer worden deze bekend gemaakt?

Grijskijkert

Citaat van: PePe op juni 04, 2024, 20:50:05
Ik mis de 65+ prijzen? Wanneer worden deze bekend gemaakt?
Die betalen dubbel...
































































:koffie
IN HENK WE TRUST!!!

Galdiano

Citaat van: PePe op juni 04, 2024, 20:50:05
Ik mis de 65+ prijzen? Wanneer worden deze bekend gemaakt?

Waarom moeten 65+ ers minder betalen?  :devil
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

papier

Citaat van: Galdiano op juni 04, 2024, 20:58:32
Waarom moeten 65+ ers minder betalen?  :devil

Die boomers zouden juist meer moeten betalen

Vlampiep

Citaat van: PePe op juni 04, 2024, 20:50:05
Ik mis de 65+ prijzen? Wanneer worden deze bekend gemaakt?
Was altijd gelijk aan een jongerenkaart.

Inferno-058

Snap sowieso al die verschillen qua prijzen niet. Kinderen begrijp ik, de rest mag je wel 1 lijn voor trekken toch. Volgens mij is Nederland momenteel duur voor iedereen...

Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

PePe

Jullie komen er wel achter, als je later ook 65+ bent.

PePe

Hoeveel rijen heeft het nieuwe stadion?
Waar begint de telling van de rijen? Boven of onder?

YellowBlue

Gewoon onder lijkt me

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: PePe op juni 04, 2024, 21:38:29
Hoeveel rijen heeft het nieuwe stadion?
Waar begint de telling van de rijen? Boven of onder?
Als ik stoeltjes tel op Oost zijn er ongeveer 12 rijen in het ondervak en 20 in het bovenvak maar hoe de telling is???? Het is wel een megading hoor die tribune...
Vooral als je nog de oude vertrouwde Oost tribune in gedachten hebt.....