Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

rvw

14 t/m 18  zijn gereserveerd voor seizoenkaarthouders van oost en west. Er komt geen kijkdag
We worden aan ons lot overgelaten .
Dit werd mij vanmiddag verteld , na een tweede telefoontje

sunderland

Citaat van: Bernardo op juni 04, 2024, 18:14:03
Middelste vakken Oost duurder dan de rest? Vanwege kleurverschil.
ja dat zei iemand van de receptie. Hij zei ook dat poetser helemaal aan de zijkant moest zitten. Trouwens west word een complete sponsor tribune en dat is echt zo

Vlampiep

Citaat van: sunderland op juni 04, 2024, 18:20:29
ja dat zei iemand van de receptie. Hij zei ook dat poetser helemaal aan de zijkant moest zitten. Trouwens west word een complete sponsor tribune en dat is echt zo
Sponsoren zijn erg belangrijk voor de inkomsten, maar de sk houders sinds de oprichting doen er niet veel toe. Hoe zo Volksclub :R

Galdiano

Het maakt toch geen ene reet uit waar je zit? En dan doel ik op west en oost. Wat een paniek, gezeur en gejank hier. Er zijn 8000 sk's en 15.000 plaatsen.  :_schater
En nee bij elkaar zitten bedoel ik er niet mee. Gaat puur over west en oost.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

upweer


upweer

Er word geselecteerd op standaard, kind (tm15) en jongeren (tm18).
Noord is:

Standaard 250
Jongeren.   220
Kind.           190

Harry L.

Citaat van: Bussum op juni 04, 2024, 17:11:29
Een kijkdag  :_schater :_schater :_schater

Net alsof je bij de ArenA of Ziggodome ook even kan gaan kijken op welke plek je kan komen zitten.

Er moet "gewoon" een digitale plattegrond beschikbaar zijn. Mooiste zou zijn met 3D view of photo view en dan wie het eerst komt, wie het eerst maalt.

Als je alle wensen van iedereen moet gaan inwilligen mag er wel een nieuw stadion aan medewerkers worden aangenomen.

Moet je het vooraf niet communiceren, het is gewoon amateuristisch. Nu wordt het een strijd om een plekje bij elkaar te krijgen, zeker als je met een grote groep gaat. Hier was vast een prima oplossing voor geweest, maar vooral geen moeite voor doen.


upweer

Oost heeft Oost binnen en Oost buiten.
Spreekt voor zich.. binnenste vakken (midden) en vakken op zijkant (buiten)

Oost buiten:
Standaard  280
Kind.            220
Jongeren.     250


Oost midden:
Standaard.   295
Jongeren.    265
Kind.             235



upweer

Zuid

Standaard. 235
Jongeren. 195
Kind.  165

Grijskijkert

Citaat van: upweer op juni 04, 2024, 19:34:33
Zuid

Standaard. 235
Jongeren. 195
Kind.  165
Citaat van: upweer op juni 04, 2024, 19:33:23
Oost heeft Oost binnen en Oost buiten.
Spreekt voor zich.. binnenste vakken (midden) en vakken op zijkant (buiten)

Oost buiten:
Standaard  280
Kind.            220
Jongeren.     250


Oost midden:
Standaard.   295
Jongeren.    265
Kind.             235



Citaat van: upweer op juni 04, 2024, 19:29:41
Er word geselecteerd op standaard, kind (tm15) en jongeren (tm18).
Noord is:

Standaard 250
Jongeren.   220
Kind.           190
Prima prijzen!
IN HENK WE TRUST!!!

upweer


Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

Noordcambuur

Citaat van: Galdiano op juni 04, 2024, 19:27:54
Het maakt toch geen ene reet uit waar je zit? En dan doel ik op west en oost. Wat een paniek, gezeur en gejank hier. Er zijn 8000 sk's en 15.000 plaatsen.  :_schater
En nee bij elkaar zitten bedoel ik er niet mee. Gaat puur over west en oost.
klopt helemaal Galdiano wat een gejammer gezeur niet best? :y

Grijskijkert

Citaat van: SaVaGe op juni 04, 2024, 19:43:26
Wat de indicatie van "jongeren"?

Tot je 18e ben je kind, en daarna volwassen... niet waar?
En van 15 t/m 18 binne het jongeren 8P :thumbsup
IN HENK WE TRUST!!!

SaVaGe

Citaat van: Grijskijkert op juni 04, 2024, 19:46:14
En van 15 t/m 18 binne het jongeren 8P :thumbsup

Zag t net staan, bericht verwijderd. Maar volgens mij ben je gewoon kind tot je 18e :p ...