Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Leovardia

SEIZOENKAARTVERLENGING START WOENSDAG OM 13.00 UUR
3 juni 2024, 16:48
Seizoenkaarthouders opgelet! Met alle onzekerheid omtrent de verhuizing hebben we er even op moeten wachten, maar woensdagmiddag 13.00 uur mag worden genoteerd als startdatum van de seizoenkaartcampagne! Als seizoenkaarthouder kun je vanaf dan de verhuizing naar Ons Nieuwe Thuis regelen en zorgen dat je er bij bent in het mooiste stadion van Nederland.

Als seizoenkaarthouder heb je drie weken de tijd om de verlenging in orde te maken (tot woensdag 26 juni, 12.00 uur). Hierna is het de beurt aan clubkaarthouders (tot 3 juli) en vervolgens aan supporters die op de wachtlijst staan (tot 10 juli). Ook deze wachtlijst zal woensdagmiddag online komen.

Tymes4
Zoals eerder gecommuniceerd gaan we bij de seizoenkaartcampagne voor het eerst gebruik maken van ons nieuwe ticketingsysteem: Tymes4. Dit is in de basis een stuk gebruiksvriendelijker en overzichtelijker en daarmee makkelijker in gebruik. Wel is het natuurlijk de eerste keer dat supporters gebruik van maken van dit systeem en daarom komen we morgen alvast met meer praktische informatie.
Kent skele juh.

hobbes

Dat wordt dus op de gok een stoeltje kiezen, geen idee wat je zicht wordt dan.

Bernardo

Zonde ja. Had er niet even een dagje geregeld kunnen worden?

douwelwd

het wordt dus geblinddoekt een dartpijl mikken op de plattegrond van het nieuwe stadion...
hele volksstammen zijn al in het stadion geweest, behalve de trouwe seizoenkaarthouders
zoals gewoonlijk amateurisme ten top .... 8P
wat god er niet in gestopt heeft, haalt de fotograaf er niet uit

Harry L.

Citaat van: Bernardo op juni 03, 2024, 17:40:32
Zonde ja. Had er niet even een dagje geregeld kunnen worden?

Zo staat het ook op de site, een exclusieve uitnodiging voor seizoenskaarthouders. Komt ook weer niks van. Wordt lachen straks hele groepen die normaal bij elkaar zitten, straks uit elkaar. Heb ook geen enkele mail ontvangen. We blijven voorlopig een veredelde amateurclub

Grijskijkert

Citaat van: hobbes op juni 03, 2024, 17:32:50
Dat wordt dus op de gok een stoeltje kiezen, geen idee wat je zicht wordt dan.
Citaat van: Bernardo op juni 03, 2024, 17:40:32
Zonde ja. Had er niet even een dagje geregeld kunnen worden?
Citaat van: Harry L. op juni 03, 2024, 18:09:42
Zo staat het ook op de site, een exclusieve uitnodiging voor seizoenskaarthouders. Komt ook weer niks van. Wordt lachen straks hele groepen die normaal bij elkaar zitten, straks uit elkaar. Heb ook geen enkele mail ontvangen. We blijven voorlopig een veredelde amateurclub
Citaat van: Leovardia op juni 03, 2024, 17:18:32
SEIZOENKAARTVERLENGING START WOENSDAG OM 13.00 UUR
3 juni 2024, 16:48
Seizoenkaarthouders opgelet! Met alle onzekerheid omtrent de verhuizing hebben we er even op moeten wachten, maar woensdagmiddag 13.00 uur mag worden genoteerd als startdatum van de seizoenkaartcampagne! Als seizoenkaarthouder kun je vanaf dan de verhuizing naar Ons Nieuwe Thuis regelen en zorgen dat je er bij bent in het mooiste stadion van Nederland.

Als seizoenkaarthouder heb je drie weken de tijd om de verlenging in orde te maken (tot woensdag 26 juni, 12.00 uur). Hierna is het de beurt aan clubkaarthouders (tot 3 juli) en vervolgens aan supporters die op de wachtlijst staan (tot 10 juli). Ook deze wachtlijst zal woensdagmiddag online komen.

Tymes4
Zoals eerder gecommuniceerd gaan we bij de seizoenkaartcampagne voor het eerst gebruik maken van ons nieuwe ticketingsysteem: Tymes4. Dit is in de basis een stuk gebruiksvriendelijker en overzichtelijker en daarmee makkelijker in gebruik. Wel is het natuurlijk de eerste keer dat supporters gebruik van maken van dit systeem en daarom komen we morgen alvast met meer praktische informatie.
Morgen meer info... :thumbsup
IN HENK WE TRUST!!!

Harry L.

Citaat van: Grijskijkert op juni 03, 2024, 18:16:01
Morgen meer info... :thumbsup

We gaan in ieder geval niet uitgenodigd worden, dan is woensdag wel heel kort dag.

Destroyer

Vreselijke info dit, erg onduidelijk.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

justremco

Citaat van: papier op juni 03, 2024, 15:05:18
Voor west gaat het alleen om de buitenste vakken toch?

Zoiets begreep ik ook ja, maar eens kijken hoe dat uitpakt. Is natuurlijk niet 1 op 1 over

Destroyer

Citaat van: Harry L. op juni 03, 2024, 18:09:42
Zo staat het ook op de site, een exclusieve uitnodiging voor seizoenskaarthouders. Komt ook weer niks van. Wordt lachen straks hele groepen die normaal bij elkaar zitten, straks uit elkaar. Heb ook geen enkele mail ontvangen. We blijven voorlopig een veredelde amateurclub

Nou dat ja, ben ook al. Aan het denken. Wordt een mooie chaos!
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Grijskijkert

Citaat van: Harry L. op juni 03, 2024, 18:22:42
We gaan in ieder geval niet uitgenodigd worden, dan is woensdag wel heel kort dag.
Dat betekend dat je een gelijke plek heb dan die je had :thumbsup
IN HENK WE TRUST!!!

Harry L.

Citaat van: Grijskijkert op juni 03, 2024, 18:25:34
Dat betekend dat je een gelijke plek heb dan die je had :thumbsup

Dat hopen we dan maar, ik hou niet van verrassingen en ben ook benieuwd wat we gaan betalen.
Ik gok op 325/350 (oost)

Grijskijkert

#10887
Citaat van: Harry L. op juni 03, 2024, 18:27:51
Dat hopen we dan maar, ik hou niet van verrassingen en ben ook benieuwd wat we gaan betalen.
Ik gok op 325/350 (oost)
12% meer toch... Tussen de 290 en de 300 dus.
IN HENK WE TRUST!!!

papier

Ben benieuwd wat voor plek het dan zal zijn. Rij 1 is niet hetzelfde als rij 1 natuurlijk, het zicht is niet vergelijkbaar. Los van het feit dat je in het oude stadion op rij 1 op pole position zit om bier te halen!!!!

Harry L.

Citaat van: Grijskijkert op juni 03, 2024, 18:30:41
12% meer toch... Tussen de 290 en de 300 dus.

Zal toch ook nog wel een gewone verhoging bij zitten neem ik aan.