Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

papier

Communicatie omtrent Barto ook weer bizar slecht, als ik dat zo hoor in de podcast dan vraag ik me wel af of men daar oog voor heeft. Ik vind het ontzettend armoedig en onprofessioneel.

Inferno-058

Citaat van: Zuid1991 op mei 31, 2024, 12:52:45
We kenne er grapkes over maken, ik fien ut volksclub onwaardig..
Hest geliek hoor, communicatie is zeer matig. Ik dacht dat de club vooruit wou, gedraag je dan ook zo!

Specuveter

Vanmiddag met mijn zoon even bij het stadion gekeken.
Word mooi hoor!!

PePe

Wat zijn de voordelen van een gouden clubkaart?
Zijn er nog voordelen?

sunderland

Ik wil graag in het stadion kijken en zien hoe hoog wij willen zitten. We willen als groep een beetje rond de zelfde plek maar iets hoger. Wie weet wanneer dat zou kunnen? Begreep dat deze week de campagne start voor seizoen kaarten.

roepieh

Citaat van: PePe op juni 02, 2024, 10:20:50
Wat zijn de voordelen van een gouden clubkaart?
Zijn er nog voordelen?

Eerste jaar 20% korting

janou

Citaat van: papier op mei 31, 2024, 13:31:54
Communicatie omtrent Barto ook weer bizar slecht, als ik dat zo hoor in de podcast dan vraag ik me wel af of men daar oog voor heeft. Ik vind het ontzettend armoedig en onprofessioneel.

Hangt totaal af van datgene wat er nu besproken wordt. Zolang e.e.a. met Barto nog niet is afgerond begrijp ik wel dat ze daar nog niet over willen communiceren en dit eerst met hem willen afronden.


papier

Citaat van: janou op juni 03, 2024, 11:18:28
Hangt totaal af van datgene wat er nu besproken wordt. Zolang e.e.a. met Barto nog niet is afgerond begrijp ik wel dat ze daar nog niet over willen communiceren en dit eerst met hem willen afronden.

Dan communiceer je dat toch, geef je dat als antwoord richting Geert van Tuinen? Nu werk je speculatie in de hand.

papier

Citaat van: sunderland op juni 02, 2024, 10:35:56
Ik wil graag in het stadion kijken en zien hoe hoog wij willen zitten. We willen als groep een beetje rond de zelfde plek maar iets hoger. Wie weet wanneer dat zou kunnen? Begreep dat deze week de campagne start voor seizoen kaarten.

Dat weten ze bij de club niet eens

Drumfather SCC

Misschien ligt het aan mij hoor maar ik snap het niet zo goed  8P

Heeft iemand meer know how van dit onderwerp?
Hoe kun je bijvoorbeeld al verlengen zonder dat je uberhaupt een mogelijkheid hebt gehad om een plek te kiezen?

SC CAMBUUR STAPT OVER OP NIEUW TICKETINGSYSTEEM; SEIZOENKAARTCAMPAGNE VOLGENDE WEEK VAN START

Bij een nieuw stadion hoort een ook een nieuw en beter ticketingsysteem. Dat was in ieder geval de gedachte achter de overstap naar een nieuw ticketingsysteem. Vanaf volgend seizoen gaat SC Cambuur gebruik van Tymes4, het speciaal voor BVO?s ontwikkelde ticketingsysteem.

Bij de aanstaande seizoenkaartcampagne, waar we medio volgende week mee gaan starten, zal voor het eerst gebruik worden gemaakt van Tymes4.

Het nieuwe ticketingsysteem van ICT-dienstverlener Ormer ICT is in de eerste plaats vooral een stuk gebruiksvriendelijker en overzichtelijker en daarmee makkelijker in gebruik voor supporters. Daarnaast biedt het systeem ook een stuk meer mogelijkheden, waaronder het doorverkopen van kaarten (secondary ticketing) en op termijn ook kaartverkoop voor uitwedstrijden. Zo kun je in dezelfde omgeving seizoenkaarten, clubkaarten en losse kaarten voor zowel thuis- als uitwedstrijden aanschaffen.

?Dit is gezien de verhuizing naar ons nieuwe onderkomen het perfecte moment om over te stappen naar Tymes4?, reageert manager ticketing Niels Dissel. ?Met dit ticketingsysteem kunnen we onze supporters op de best mogelijke manier van dienst zijn op het gebied seizoenkaarten, clubkaarten en losse tickets. Tymes4 is ontworpen door mensen met jarenlange ticketingervaring bij grote BVO?s en niet voor niets snel uitgegroeid tot marktleider in Nederland.?

papier

Citaat van: Drumfather SCC op juni 03, 2024, 14:16:41
Misschien ligt het aan mij hoor maar ik snap het niet zo goed  8P

Heeft iemand meer know how van dit onderwerp?
Hoe kun je bijvoorbeeld al verlengen zonder dat je uberhaupt een mogelijkheid hebt gehad om een plek te kiezen?

SC CAMBUUR STAPT OVER OP NIEUW TICKETINGSYSTEEM; SEIZOENKAARTCAMPAGNE VOLGENDE WEEK VAN START

Bij een nieuw stadion hoort een ook een nieuw en beter ticketingsysteem. Dat was in ieder geval de gedachte achter de overstap naar een nieuw ticketingsysteem. Vanaf volgend seizoen gaat SC Cambuur gebruik van Tymes4, het speciaal voor BVO?s ontwikkelde ticketingsysteem.

Bij de aanstaande seizoenkaartcampagne, waar we medio volgende week mee gaan starten, zal voor het eerst gebruik worden gemaakt van Tymes4.

Het nieuwe ticketingsysteem van ICT-dienstverlener Ormer ICT is in de eerste plaats vooral een stuk gebruiksvriendelijker en overzichtelijker en daarmee makkelijker in gebruik voor supporters. Daarnaast biedt het systeem ook een stuk meer mogelijkheden, waaronder het doorverkopen van kaarten (secondary ticketing) en op termijn ook kaartverkoop voor uitwedstrijden. Zo kun je in dezelfde omgeving seizoenkaarten, clubkaarten en losse kaarten voor zowel thuis- als uitwedstrijden aanschaffen.

?Dit is gezien de verhuizing naar ons nieuwe onderkomen het perfecte moment om over te stappen naar Tymes4?, reageert manager ticketing Niels Dissel. ?Met dit ticketingsysteem kunnen we onze supporters op de best mogelijke manier van dienst zijn op het gebied seizoenkaarten, clubkaarten en losse tickets. Tymes4 is ontworpen door mensen met jarenlange ticketingervaring bij grote BVO?s en niet voor niets snel uitgegroeid tot marktleider in Nederland.?

We mogen toch aannemen dat de seizoenskaartcampagne niet alleen gaat over het verlengen/aanvragen maar gepaard gaat met het kiezen (en bepalen) van een nieuwe plek.

justremco

Volgens mij zetten ze alles 1 op 1 over met dat nieuwe systeem en dan kan je binnenkort eventueel komen kijken en wijzigen volgens mij. Hoe ze het precies doen met de mensen van west die dus naar oost moesten weet ik niet. Het kan zijn dat ze die juist boven/onder doen en dan de mensen die nu al op oost zitten andersom

papier

Citaat van: justremco op juni 03, 2024, 14:26:15
Volgens mij zetten ze alles 1 op 1 over met dat nieuwe systeem en dan kan je binnenkort eventueel komen kijken en wijzigen volgens mij. Hoe ze het precies doen met de mensen van west die dus naar oost moesten weet ik niet. Het kan zijn dat ze die juist boven/onder doen en dan de mensen die nu al op oost zitten andersom

Voor west gaat het alleen om de buitenste vakken toch?

Beul B

Maakt mij niets uit hoe ze het doen met de plaatstoewijzing, als we maar beter voetbal krijgen te zien. _O_

janou

Citaat van: papier op juni 03, 2024, 14:01:59
Dan communiceer je dat toch, geef je dat als antwoord richting Geert van Tuinen? Nu werk je speculatie in de hand.

Ja, dat klopt. Maar er is vast een reden waarom ze dat niet doen toch?