Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

fred

Klopt, Oost zitten ook al aardig wat blauwe stoeltjes op. Zag een "N" waar de gele stoeltjes nog moeten. Ze zijn dus toch voor dat "WIJ ZIJN" gegaan...

Poetser

Citaat van: fred op mei 29, 2024, 12:24:02
Klopt, Oost zitten ook al aardig wat blauwe stoeltjes op. Zag een "N" waar de gele stoeltjes nog moeten. Ze zijn dus toch voor dat "WIJ ZIJN" gegaan...

Het zou mooi zijn als er een dagelijkse update komt.

Maar Cambuur kennende...

michello

#10848
Zuid zit blauw erin. Oost zijn ze dus ook al bezig.




Stiens

#10849



michello


Galdiano

Citaat van: michello op mei 31, 2024, 10:33:29


Ik neem aan dat dit nog mooi erin gesneden gaat worden? Er zo bovenop ziet er niet uit.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

michello

Lijkt me wel. Als je goed kijkt zijn ze nog bezig.

Eewal


Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

Stiens


Scc4-ever


Zuid1991

Citaat van: Grijskijkert op mei 29, 2024, 09:43:06
Dat verwacht ik wel, ze zijn met de oost-tribune begonnen die stoeltjes zullen in een week geplaatst zijn verwacht ik..
Is het als club nu suh moeilijk om effe naar je supporters te communiceren dat de verkoop wat later is?
Nu lees ik een bericht op omroep Friesland dat er veel vragen zijn van supporters?. ja duh!
Je kan gvd als club toch wel effe een mail sturen naar je achterban?
Volksclub?

De Gast

Rustig aan Zuid. Ik snap dat je in de startblokken zit om te tellen maar kest nu wat langer rente vangen. Komt echt wel goed.

Zuid1991

Citaat van: De Gast op mei 31, 2024, 12:38:30
Rustig aan Zuid. Ik snap dat je in de startblokken zit om te tellen maar kest nu wat langer rente vangen. Komt echt wel goed.
We kenne er grapkes over maken, ik fien ut volksclub onwaardig..