Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

papier

Citaat van: PePe op mei 27, 2024, 17:58:01
Ik haal straks het nieuwe stoeltje weg, en plaats mijn oranje stoeltje van oost er.
Het buigzame stoeltje zit veel beter, dan die nieuwe harde.  _O_

Beste stoeltjes ooit. Ben op veel plekken geweest maar zo lekker heb ik nog nergens gezeten

Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

Eewal


Delfzijl/Cambuur



zeewolde

Heb toch liever Claas :insane

Holwerd voor Cambuur

SC Cambuur Kampioen 2019-2021

upweer

Zijn de gele stoeltjes alweer leverbaar?

Viper

Nee, ut binne blauwe en witte stoeltsjes wurden.

Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: upweer op mei 28, 2024, 21:43:03
Zijn de gele stoeltjes alweer leverbaar?
Komen met 3 weken vertraging hoorde ik..
IN HENK WE TRUST!!!

Zuid1991

Citaat van: Grijskijkert op mei 29, 2024, 09:01:27
Komen met 3 weken vertraging hoorde ik..
Kan de club dan binnenkort wel beginnen met seizoenkaart verkoop?
Lijkt mij dat alle stoelen erin moeten voordat men een plek kan uitkiezen?.
Waar blijft die communicatie?

Grijskijkert

Citaat van: Zuid1991 op mei 29, 2024, 09:29:31
Kan de club dan binnenkort wel beginnen met seizoenkaart verkoop?

Lijkt mij dat alle stoelen erin moeten voordat men een plek kan uitkiezen?.
Waar blijft die communicatie?
Dat verwacht ik wel, ze zijn met de oost-tribune begonnen die stoeltjes zullen in een week geplaatst zijn verwacht ik..
IN HENK WE TRUST!!!

Poetser

Citaat van: Grijskijkert op mei 29, 2024, 09:43:06
Dat verwacht ik wel, ze zijn met de oost-tribune begonnen die stoeltjes zullen in een week geplaatst zijn verwacht ik..

Oost? Zuid toch?

nee,wel?

Citaat van: Viper op mei 28, 2024, 22:41:01
Nee, ut binne blauwe en witte stoeltsjes wurden.


ze zoeke nog een vrijwilliger die  met een kwast en bus gele verf achter de stoeltsjuh plaatser aan hobbelt :y 8P