Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Poetser

Citaat van: Inferno-058 op mei 24, 2024, 17:02:02
Weinig context inderdaad

Wanneer komen de stoeltjes erin dan?
Hoe ziet het proces er ?berhaupt uit totdat het klaar is?
Wanneer eerste wedstrijd?

Tja zulke dingen

De hoop van een actieve houding omtrent alle ontwikkelingen, nieuwtjes etc rondom het nieuwe stadion heb ik allang opgegeven.

De grootste ontwikkeling in de clubhistorie. 0,0 communicatie.

Heel erg jammer en ook een gemiste kans voor wat betreft eventuele nieuwe seizoenkaarthouders.

Op die supportersavond vorig jaar waren er allemaal tekeningen, schetsen etc. Ze lieten zelfs een virtuele tour zien. Nergens te vinden.  :zucht

upweer

Zullen we vandaag meer horen over nieuwe plekken etc?

Viper

De eerste stoeltjes zijn inmiddels afgeleverd in het stadion. Dan zullen ze vandaag of morgen bevestigd worden.

sunderland

Hou er maar rekening mee dat de prijzen van de seizoenkaarten iedereen erg zullen tegenvallen. De prijzen zullen flink steigen en zullen voor de gewone man op het randje zijn

Beul B

We krijgen er ook echte wc voor terug en hoeven niet meer tegen een hek aan te pissen.

upweer

Filmpje is er al! Eerste stoeltje is geplaatst in een tijd van 1 minuut haha

De Gast

We blieve wel een kkd clubje dat de laatste jaren een wanbeleid voerde. Het stadion mut vol dus een inflatie correctie en dat was het dan ook wel mag ik hopen.

Grijskijkert

Citaat van: sunderland op mei 27, 2024, 14:29:21
Hou er maar rekening mee dat de prijzen van de seizoenkaarten iedereen erg zullen tegenvallen. De prijzen zullen flink steigen en zullen voor de gewone man op het randje zijn
Dat zal tussen de 30 en 60 euro zijn per seizoenkaart, omgerekend een paar euro per wedstrijd.. :thumbsup
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: upweer op mei 27, 2024, 15:12:58
Filmpje is er al! Eerste stoeltje is geplaatst in een tijd van 1 minuut haha
Ze lijken volgens mij op de stoeltjes van West/Noord...
IN HENK WE TRUST!!!

Stiens


papier

Citaat van: Grijskijkert op mei 27, 2024, 16:23:17
Dat zal tussen de 30 en 60 euro zijn per seizoenkaart, omgerekend een paar euro per wedstrijd.. :thumbsup

Zitten nu bij de laagste prijzen, best begrijpelijk dat die omhoog gaan. Voor mij geen probleem. Zou echter wel mooi zijn als ik hem beschikking kan stellen aan vb de voedselbank als ik niet kan. Maar omdat het straks zo groot is en er wel altijd wat plek is zie ik dat niet gebeuren.

Grijskijkert





Mooi groen is niet lelijk 8P
IN HENK WE TRUST!!!

Zuid1991

Citaat van: Grijskijkert op mei 27, 2024, 17:03:27


Prachtig!
Zou vet zijn als er op noord, op elk wit vlak een letter komt met de totale tekst! MI-SIDE


Mooi groen is niet lelijk 8P

PePe

Ik haal straks het nieuwe stoeltje weg, en plaats mijn oranje stoeltje van oost er.
Het buigzame stoeltje zit veel beter, dan die nieuwe harde.  _O_

Inferno-058

Eindelijk weer echt gras bij onze club, zoals het hoort!