Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Grijskijkert


De eerste sprieten laten zich zien...
IN HENK WE TRUST!!!

Noordcambuur

Citaat van: Grijskijkert op mei 22, 2024, 20:20:49

De eerste sprieten laten zich zien...
dat regen buitje van gisteren heeft goed gedaan :thumbsup

Inferno-058

Er zit flink wat ruimte tussen tribune en veld, jammer.

Zuid1991

#10803
Citaat van: Inferno-058 op mei 22, 2024, 21:11:41
Er zit flink wat ruimte tussen tribune en veld, jammer.

Deze ruimte zit toch ongeveer in alle stadions?
Sterker nog, bij Groningen is de breedte tussen veld en tribune veel groter.

Er is nog meer ruimte als je een gracht hebt...

Inferno-058

Citaat van: Zuid1991 op mei 22, 2024, 21:20:09
Deze ruimte zit toch ongeveer in alle stadions?
Sterker nog, bij Groningen is de breedte tussen veld en tribune veel groter.

Er is nog meer ruimte als je een gracht hebt...
De afstand tussen het veld (in de zin van tot de achterlijn) is in Groningen groot, maar de afstand tussen de tribune en de eerste rij grassprieten niet. Dan wordt de afstand bij ons groter vrees ik.

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Inferno-058 op mei 22, 2024, 21:11:41
Er zit flink wat ruimte tussen tribune en veld, jammer.
Denk dat het reuze meevalt, dat spoortje is van dat kleine trekkertje wat op de achtergrond voor Oost rijd. En die is niet zo breed hoor

Viper



Als deze afmetingen worden aangehouden dan komen de doelpalen/lijnen precies op het vlak dat nu is aangelegd. Wellicht komt er dan nog een extra stuk (2 meter) groen bij.

Galdiano

#10807
Paniek om niks, er komt gewoon kunstgras rondom het veld. Dit zal later aangelegd gaan worden.
Althans dat heb ik ergena eens in de plannen gelezen, of het moet nog aangepast zijn. Maar dat betwijfel ik.

Desondanks had het er dichter op gemoeten.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Zuid1991

Citaat van: Galdiano op mei 22, 2024, 23:18:35
Paniek om niks, er komt gewoon kunstgras rondom het veld. Dit zal later aangelegd gaan worden.
Althans dat heb ik ergena eens in de plannen gelezen, of het moet nog aangepast zijn. Maar dat betwijfel ik.

Desondanks had het er dichter op gemoeten.

Bij welke club is de afstand kleiner?
Zelfs bij eagles is er afstand van veld/tribune.
Denk dat je met regelgeving zit dat er minimale afstand moet zitten tussen veld/begin tribune.


Westerpark

Citaat van: Inferno-058 op mei 22, 2024, 21:50:37
De afstand tussen het veld (in de zin van tot de achterlijn) is in Groningen groot, maar de afstand tussen de tribune en de eerste rij grassprieten niet. Dan wordt de afstand bij ons groter vrees ik.

Alles behalve. Tot wel de helft minder afstand. Kleiner kan bijna niet. Er komt inderdaad kunstgras omheen. Volgens mij heeft Groningen ook alleen op het speelveld echt gras en kunstgras daaromheen. Dat doet zowat elke club omdat die stukken te veel belopen worden door grensrechters en warmlopers en zodat je er met materieel kan rijden. Alleen op noord lijkt de afstand groter te worden dan ik had gehoopt, maar daardoor kunnen we wel normaal spandoeken ophangen. En op West loopt het niet helemaal door maar dat is ook een bewuste keuze geweest.

Beul B

Hulde aan de mensen die van die mooie foto's maken van het stadion. Daar ben ik erg blij mee. Ik zie elke dag twee keer alleen maar de buitenkant. Toch jammer dat de club niet wekelijks wat foto's op de Cambuur site zet met wat tekst en uitleg.

Destroyer

Citaat van: Beul B op mei 23, 2024, 10:53:44
Hulde aan de mensen die van die mooie foto's maken van het stadion. Daar ben ik erg blij mee. Ik zie elke dag twee keer alleen maar de buitenkant. Toch jammer dat de club niet wekelijks wat foto's op de Cambuur site zet met wat tekst en uitleg.

Dat mag inderdaad wel wat beter en meer.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

YellowBlue

Citaat van: Inferno-058 op mei 22, 2024, 21:11:41
Er zit flink wat ruimte tussen tribune en veld, jammer.
volgens mij las ik ergens dat het minimaal 4m moet zijn.

Inferno-058

Citaat van: Beul B op mei 23, 2024, 10:53:44
Hulde aan de mensen die van die mooie foto's maken van het stadion. Daar ben ik erg blij mee. Ik zie elke dag twee keer alleen maar de buitenkant. Toch jammer dat de club niet wekelijks wat foto's op de Cambuur site zet met wat tekst en uitleg.
Weinig context inderdaad

Wanneer komen de stoeltjes erin dan?
Hoe ziet het proces er ?berhaupt uit totdat het klaar is?
Wanneer eerste wedstrijd?

Tja zulke dingen

Inferno-058

Citaat van: YellowBlue op mei 23, 2024, 23:41:13
volgens mij las ik ergens dat het minimaal 4m moet zijn.
Ok?, dat zou kunnen. Verder een fraai stadion van binnen.