Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

nee,wel?

Citaat van: Stiens op mei 18, 2024, 14:06:06


Veld is inmiddels ingezaaid en er wordt gesproeid  |:)

met dit weer is dat volgende week groen,dan het noord ook wat te doen :y

Dreet

Ik groeide vlakbij het oude stadion op. Vanuit mijn slaapkamertje kon ik het veld zien liggen. Voor In De Hekken, website voor supporterscultuur, schreef ik een persoonlijk verhaal: Cambuur: opgroeien in een Leewarder volkswijk van de jaren tachtig.
https://www.indehekken.net/cambuur-opgroeien-in-een-leeuwarder-volksbuurt-in-de-jaren-tachtig/

joop 33


Noordcambuur

Citaat van: nee,wel? op mei 19, 2024, 21:43:49
met dit weer is dat volgende week groen,dan het noord ook wat te doen :y
haha ik ben er bijna alle dagen  :y

SCC

Citaat van: Dreet op mei 20, 2024, 15:12:00
Ik groeide vlakbij het oude stadion op. Vanuit mijn slaapkamertje kon ik het veld zien liggen. Voor In De Hekken, website voor supporterscultuur, schreef ik een persoonlijk verhaal: Cambuur: opgroeien in een Leewarder volkswijk van de jaren tachtig.
https://www.indehekken.net/cambuur-opgroeien-in-een-leeuwarder-volksbuurt-in-de-jaren-tachtig/
Mooi man. Kun je zien wat voor impact zo'n stadion, de sfeer, de (luidruchtige) supporters doen met een klein ventje.

Grijskijkert


We kunnen bijna parkeren voor het nieuwe Cambuur stadion....
IN HENK WE TRUST!!!

Viper

Ik heb de eerste grassprieten al gezien. De afstand van het veld tot de noordtribune lijkt helaas wel aanzienlijk.

Stiens



Elke dag werken er zo?n 120 mensen aan het nieuwe Cambuurstadion om de dromen van onder andere studenten, voetballers en supporters uit te laten komen. In het deel waar Cambuur komt, is gestart met een aantal afbouwwerkzaamheden waaronder het plaatsen van kozijnen en binnenwanden.

In het deel waar Firda komt, zijn alle keukens en binnendeuren geplaatst. De interieurbouwer is gestart met het monteren van kasten en andere interieurafwerkingen. Daarnaast is de vloerafwerking op de derde verdieping bijna klaar. De gietvloeren in de toiletruimtes zijn aangebracht en tevens zijn deze voorzien van sanitair. Op het dak zijn inmiddels de warmtepompen geplaatst. De elektricien is bezig met het afmonteren van de elektriciteit. Ook zijn de werkzaamheden aan de omloop van zuid gestart. Dit zijn de ruimtes waar ook supporters tijdens de wedstrijden gebruik van maken.
Op het veld worden momenteel de laatste werkzaamheden verricht zodat er gras gezaaid kan worden. Op de tribunes worden nu voorbereidende werkzaamheden verricht zodat de stoeltjes gemonteerd kunnen worden.













sccweestwel

Citaat van: Viper op mei 21, 2024, 11:47:31
Ik heb de eerste grassprieten al gezien. De afstand van het veld tot de noordtribune lijkt helaas wel aanzienlijk.

Volgens de tekeningen viel dit reuze mee. Dikke meter ( 4 tegels)Jammer dat het tegenvalt in het echt.

Viper

#10779
Ik heb het idee dat deze afstand in klassieke Engelse stadions de helft is. Je moet ook bedenken dat de lijnen van het speelveld nog verder liggen. Hopelijk valt het mee.

michello

https://x.com/SCCambuurLwd/status/1740396138946261069

Er zit als je deze foto bekijkt meer dan 5 meter tussen het doel en de tribune.



Viper

#10781
Er kan dus een sintelbaan omheen. :_schater

Nee, dat is overdreven. Even afwachten hoe het straks lijkt.

papier

Kan ook nog wel wijzigen. Soms kiezen clubs, binnen de beperkingen die er zjin, voor een klein veld en soms voor een groter veld. Gezien ons fantastische team met veel loopvermogen en dynamiek ga ik van een groot veld uit :P

Hertje058

Dat veld is helemaal niet ingezaaid er komt een hybride veld in

Poetser

Citaat van: Hertje058 op mei 21, 2024, 14:21:43
Dat veld is helemaal niet ingezaaid er komt een hybride veld in

8P