Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Inferno-058

Citaat van: Specuveter op april 10, 2024, 22:59:07
Vandaag een rondleiding gehad.
Mijn zoon heeft dagbesteding en daar was het via geregeld.
Mede ook via Cambuur verbind.
Imposant om het eens van binnen te zien.
Je zit mooi dicht op het veld, doet Engels aan.
Heb met wat mensen gesproken op de bouw.
Het zal mij verbazen als ze bij de start van de Competitie er spelen.
Ik houd het op na de winterstop.
Die mensen die je sprak zeiden dat het dat wordt?

PePe

Citaat van: nee,wel? op april 11, 2024, 12:29:29
haalst do nou dat dkv lied erbij :wall :zweep :rodekaart :_schater :_schater :_schater

Ze gaan het vast wijzigen in: Ik zit hier in een STAL, en jij bent vrij.  _O_

Specuveter

Citaat van: Inferno-058 op april 11, 2024, 12:30:00
Die mensen die je sprak zeiden dat het dat wordt?
bouwmensen van Van Wijnen.

PePe

Informatie van de offici?le kanalen lijkt mij betrouwbaarder.

Grijskijkert

Citaat van: Specuveter op april 11, 2024, 13:04:21
bouwmensen van Van Wijnen.
Maar die doen de afbouw niet...
IN HENK WE TRUST!!!

papier

Citaat van: Grijskijkert op april 11, 2024, 13:20:37
Maar die doen de afbouw niet...

Als zij het al niet voor die tijden redden :P

Bernardo

Citaat van: Grijskijkert op april 11, 2024, 10:36:22
Heb je nog foto's kunnen maken? Ik sprak De Graaf v/t weekend en die zei dat eind augustus haalbaar was en dat ze druk waren met de punten op de I te zetten met betrekking tot de afbouw.

Tja eind augustus. Dat betekent dat je de eerste 3 uit moet spelen, meende dat dat niet mag van KNVB.

Bankzitter

Dan spelen we tijdelijk een keertje in een ander stadion omdat het oude al moet worden afgebroken en de nieuwe ietsje meer tijd nodig heeft.

AZ en N.E.C. hebben door omstandigheden ook wel eens zonder stadion gezeten... daar is vast wel een oplossing voor te vinden als iedereen daaraan wil meewerken. Dat hoeft niet direct tot uitstel tot januari te leiden.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Spelen we gewoon voor een keertje bij dkv en verbouwen we het stadion ook nog eens gratis :proost
Henk, held, bedankt

Poetser

Uitwijken naar Euroborg. Prima.

Lore

Waarom zouden wij moeten uitwijken? Er staat gewoon nog een operationeel stadion in Leeuwarden. Die is niet gelijk gesloopt. In Euroborg of ergens anders moet je ook betalen voor die wedstrijd. Dan maar in ons eigen vertrouwde stadion. Valt vast wel een afspraak te maken voor 1 wedstrijd.

Maar ik ga er gewoon vanuit dat het het nieuwe stadion wordt,

Bankzitter

Dat zou ook kunnen, maar ik denk dat het simpelweg te duur is om het huidige stadion langer dan nodig operationeel te houden.
Kan ook zijn dat ik dat verkeerd inschat maar zo kwam het op mij over.

Inferno-058

#10572
Citaat van: Lore op april 11, 2024, 19:30:24
Waarom zouden wij moeten uitwijken? Er staat gewoon nog een operationeel stadion in Leeuwarden. Die is niet gelijk gesloopt. In Euroborg of ergens anders moet je ook betalen voor die wedstrijd. Dan maar in ons eigen vertrouwde stadion. Valt vast wel een afspraak te maken voor 1 wedstrijd.

Maar ik ga er gewoon vanuit dat het het nieuwe stadion wordt,
Voor 1 wedstrijd het oude stadion gebruiken en dan 2 weken later over naar een nieuw stadion met nieuwe plekken lijkt me niet heel praktisch. Oude stadion is prima voor het gebruik, daar nog een halfjaar voetballen is inderdaad beter dan in Groningen of Emmen voetballen lijkt me. Lijkt me ook niet dat deze clubs/steden zitten te wachten op een geelblauwe volksverhuizing.

Bernardo

Citaat van: Lore op april 11, 2024, 19:30:24
Waarom zouden wij moeten uitwijken? Er staat gewoon nog een operationeel stadion in Leeuwarden. Die is niet gelijk gesloopt. In Euroborg of ergens anders moet je ook betalen voor die wedstrijd. Dan maar in ons eigen vertrouwde stadion. Valt vast wel een afspraak te maken voor 1 wedstrijd.

Maar ik ga er gewoon vanuit dat het het nieuwe stadion wordt,

Huidige stadion moet dan voor 1 wedstrijd toch aan alle licentie eisen weer voldoen voor aankomend seizoen?

Lore

Citaat van: Bankzitter op april 11, 2024, 19:57:59
Dat zou ook kunnen, maar ik denk dat het simpelweg te duur is om het huidige stadion langer dan nodig operationeel te houden.
Kan ook zijn dat ik dat verkeerd inschat maar zo kwam het op mij over.

Langer dan nodig lijkt mij ook te duur. Maar als het stadion niet klaar is, dan is het gewoon ook een feit.

Citaat van: Bernardo op april 11, 2024, 22:09:59
Huidige stadion moet dan voor 1 wedstrijd toch aan alle licentie eisen weer voldoen voor aankomend seizoen?

Geen diee. Dat zou kunnen. Zou wel een hele stugge opstelling zijn van de KNVB. Beetje als geen uitzondering maken om ons eerst een paar uitwedstrijden te geven.