Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Grijskijkert

Citaat van: Andy King op maart 23, 2024, 12:36:01
Column van Sander de Vries gelezen. Mooie ontwikkeling voor Cambuur. Einde oefening voor de commerci?le man bij Heerenveen???
Wel fijn om Bert v/d Brink en Pieter Kooi binnenboord te hebben...
IN HENK WE TRUST!!!

PePe

Waarom schrijft Sander de Vries dit nu?? Om DKV wakker te schudden, dat het daar commercieel achteruit gaat??
Hopende het tij daar te keren? Totaal overbodig om dit nu te publiceren. Eigenlijk hoop ik dat hij hiermee het tegenovergestelde gaat veroorzaken. Als 1 schaap over de dam is, dan ........

Noordcambuur

Citaat van: Andy King op maart 23, 2024, 12:36:01
Column van Sander de Vries gelezen. Mooie ontwikkeling voor Cambuur. Einde oefening voor de commerci?le man bij Heerenveen???
nou ik hoop dat hij er nog even blijft :thumbsup
Dit is toch prachtig dat er steeds meer sponsoren naar Leeuwarden gaan.
Dan heb je straks veel meer geld te besteden.

papier

Andersom is natuurlijk hetzelfde waar, er zaten legio sponsoren (mensen met een voorliefde voor Cambuur) in de 058 box. Zakelijk gezien kun je natuurlijk beter kiezen voor waar je het als bedrijf het meest te halen hebt.

Leovardia

Al wat bekend over wanneer we over gaan? Weet dat eind maart een update zou komen; echter schijnt er achter de schermen bij sponsoren al veul meer bekend te zijn? Iemand?
Kent skele juh.

Leovardia

Citaat van: PePe op maart 23, 2024, 13:49:43
Waarom schrijft Sander de Vries dit nu?? Om DKV wakker te schudden, dat het daar commercieel achteruit gaat??
Hopende het tij daar te keren? Totaal overbodig om dit nu te publiceren. Eigenlijk hoop ik dat hij hiermee het tegenovergestelde gaat veroorzaken. Als 1 schaap over de dam is, dan ........

Is hij niet voor Groningen?
Kent skele juh.

Grijskijkert

Citaat van: Leovardia op maart 23, 2024, 15:38:59
Is hij niet voor Groningen?
Een LWD-er in hart en nieren ;)
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: PePe op maart 23, 2024, 13:49:43
Waarom schrijft Sander de Vries dit nu?? Om DKV wakker te schudden, dat het daar commercieel achteruit gaat??
Hopende het tij daar te keren? Totaal overbodig om dit nu te publiceren. Eigenlijk hoop ik dat hij hiermee het tegenovergestelde gaat veroorzaken. Als 1 schaap over de dam is, dan ........
Om te laten zien dat Cambuur er rap aan komt!
IN HENK WE TRUST!!!

Bankzitter

Dit is precies waarom ik altijd soms ongemakklijk wordt van de kritiek op vd Belt en De Graaf. natuurlijk hadden we allemaal heel graag een topper op de goal gehad en een spits die er 30 inknalt. maar ze hebben wel mensen als vdBrink en Kooij zo enthousiast gemaakt dat ze miljoenen in de club hebben gestoken.

nee,wel?

Citaat van: Leovardia op maart 23, 2024, 15:37:52
Al wat bekend over wanneer we over gaan? Weet dat eind maart een update zou komen; echter schijnt er achter de schermen bij sponsoren al veul meer bekend te zijn? Iemand?

hoogst waarschijnlijk dat we volgend seizoen kkd spelen,dan zou ik het wenselijker vinden om nog even in de nostalgie te blijven en pas te verhuizen als het nieuwe onderkomen volledig af is alsook de volledige infrastructuur eromheen.

Grijskijkert

Citaat van: Leovardia op maart 23, 2024, 15:37:52
Al wat bekend over wanneer we over gaan? Weet dat eind maart een update zou komen; echter schijnt er achter de schermen bij sponsoren al veul meer bekend te zijn? Iemand?
:y :y :y Augustus/begin september |:)
IN HENK WE TRUST!!!

Leovardia

Citaat van: Grijskijkert op maart 25, 2024, 13:15:24
:y :y :y Augustus/begin september |:)

Thanks Grijskijkert. Dat impliceert dat we nog 1 a 2 wedstrijdjes aan het Cambuurplein ballen lijkt me? Aangezien de competitie reeds op 9 augustus begint?
Kent skele juh.

Grijskijkert

Citaat van: Leovardia op maart 25, 2024, 14:04:20
Thanks Grijskijkert. Dat impliceert dat we nog 1 a 2 wedstrijdjes aan het Cambuurplein ballen lijkt me? Aangezien de competitie reeds op 9 augustus begint?
Of de eerste wedstrijden niet thuis en je hebt eind augustus een interland weekend..
IN HENK WE TRUST!!!

Leovardia

Citaat van: Grijskijkert op maart 25, 2024, 14:11:18
Of de eerste wedstrijden niet thuis en je hebt eind augustus een interland weekend..

Dat mocht niet van de knvb begreep ik. Maximaal 2 keer uit achter elkaar.
Kent skele juh.

Grijskijkert

Citaat van: Leovardia op maart 25, 2024, 14:18:46
Dat mocht niet van de knvb begreep ik. Maximaal 2 keer uit achter elkaar.
Dat zou dan precies uitkomen...
IN HENK WE TRUST!!!