Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Grijskijkert

Citaat van: Inferno-058 op januari 26, 2024, 12:43:34
Klopt, maar 13,75 miljoen is wel heel veel geld. Niet verwacht.
van de 13,75 miljoen komt 6 miljoen van de gemeente en het wel bekend hoe de rest 7,75 miljoen bij elkaar wordt "geschraapt"
IN HENK WE TRUST!!!

Noordcambuur

Waarom vraagt Cambuur niet aan de supporters om te helpen om de stoeltjes te plaatsen in het stadion.
Nu laten ze dat doen door een uitzendbureau?

Grijskijkert

Citaat van: Noordcambuur op januari 26, 2024, 13:23:31
Waarom vraagt Cambuur niet aan de supporters om te helpen om de stoeltjes te plaatsen in het stadion.
Nu laten ze dat doen door een uitzendbureau?
Omdat dat te vrijblijvend is.. en VDL huurt de mensen in, die zijn verantwoordelijk voor de plaatsing en planning.
IN HENK WE TRUST!!!

janou

Citaat van: Noordcambuur op januari 26, 2024, 13:23:31
Waarom vraagt Cambuur niet aan de supporters om te helpen om de stoeltjes te plaatsen in het stadion.
Nu laten ze dat doen door een uitzendbureau?

Zou mij niets verbazen dat het komt omdat de hele opdracht via een aanbesteding geregeld is? Cambuur zou er 0 baat bij hebben om meer kosten te maken dan nodig is, dus zal vast contractueel iets zijn.

janou

Citaat van: Grijskijkert op januari 26, 2024, 13:27:12
Omdat dat te vrijblijvend is.. en VDL huurt de mensen in, die zijn verantwoordelijk voor de plaatsing en planning.

Lijkt mij ook logisch. Daarnaast schat ik de kans groot dat garanties vervallen op het moment dat dit niet door een professionele partij beheerd wordt.

Bankzitter

Dit topic is dus al in 2013 gestart  :_schater

Het is echt een wonder dat er straks echt een stadion staat.
Waarschijnlijk gaat het ook nog heel erg lang duren voordat een andere club van onze grootte ook een stadion in Nederland voor elkaar gaat krijgen.
Wat een doorzettingsvermogen om alle hobbels te blijven nemen.

poelie-lwd

Had Ype toch  gelijk  :_schater
Iedereen heeft recht op mijn mening.

michello

Ja dat kon je natuurlijk van ver zien aankomen.
Benieuwd wat de spelersbegroting gaat worden. Op deze manier gaan we er geen grote stappen op vooruit.


Grijskijkert

Citaat van: michello op januari 26, 2024, 15:00:07
Ja dat kon je natuurlijk van ver zien aankomen.
Benieuwd wat de spelersbegroting gaat worden. Op deze manier gaan we er geen grote stappen op vooruit.
Alsof we nu geen vaste lasten hebben, en in het "fantastische" stuk van Fabertje wordt niet vermeld dat sponsoren contractueel meer gaan betalen per jaar. Goed ook dat hij wederhoor heeft gepleegd zoals goede journalisten doen...
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: poelie-lwd op januari 26, 2024, 14:16:36
Had Ype toch  gelijk  :_schater
Heb Ype niks horen zeggen of bedoel je het achter de rug van de club om zitten te kletsen, in plaats van "zijn" club te helpen is dat veel beter natuurlijk.
IN HENK WE TRUST!!!

nee,wel?

als het uiteindelijk maar niet een molensteen om de nek word ........net als bij dkv

roepieh

Eerste spelers die je verkoopt investeren in het verlagen van je financieringslasten. Dat zorgt voor ruimte in je salarishuis. Een koop club zal Cambuur de komende jaren niet gaan worden

Grijskijkert

Citaat van: roepieh op januari 27, 2024, 09:26:22
Eerste spelers die je verkoopt investeren in het verlagen van je financieringslasten. Dat zorgt voor ruimte in je salarishuis. Een koop club zal Cambuur de komende jaren niet gaan worden
Vaste lasten(stadion) van een miljoen op een begroting van straks 12 a 14 miljoen kan prima lijkt me, en de 6 miljoen in 1x aflossen aan de gemeente gaat ten koste van de kwaliteit op het veld.
IN HENK WE TRUST!!!

roepieh

Zei ik dat dan?

Ik geloof dat een lage(re) operationele last uiteindelijk zal leiden tot meer kwaliteit. Zowel in de organisatie als op het veld. Dus daar zou ik voor kiezen bij verkoop van spelers. Bijv in de verdeling 1/3 2/3.

Feit is natuurlijk wel dat er allang meer geld opgehaald had moeten worden. Je ziet dit al tijden aankomen. Het lijkt alsof het de RvC en de directie het elke keer aan het overkomen is. Het komt niet bijzonder stabiel over.

Grijskijkert

Citaat van: roepieh op januari 27, 2024, 11:16:24
Zei ik dat dan?

Ik geloof dat een lage(re) operationele last uiteindelijk zal leiden tot meer kwaliteit. Zowel in de organisatie als op het veld. Dus daar zou ik voor kiezen bij verkoop van spelers. Bijv in de verdeling 1/3 2/3.

Feit is natuurlijk wel dat er allang meer geld opgehaald had moeten worden. Je ziet dit al tijden aankomen. Het lijkt alsof het de RvC en de directie het elke keer aan het overkomen is. Het komt niet bijzonder stabiel over.
Dan heb je verkeerd begrepen, eensch dus.. :thumbsup
IN HENK WE TRUST!!!