Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: PePe op januari 17, 2024, 21:28:09
Wud ut gras inzaait? Of komme d'r zooden in?
denk sooden


Galdiano

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Inferno-058

Een flinke upgrade in vergelijking met ons huidige uitvak

papier

Blijft het zo of komt er nog zo?n walgelijke vissenkom omheen?

Galdiano

Citaat van: papier op januari 19, 2024, 17:08:36
Blijft het zo of komt er nog zo?n walgelijke vissenkom omheen?

Vast nog iets van een hek ofzo. Als het zo blijft stap je er zo overheen.  8)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Grijskijkert

Citaat van: Galdiano op januari 19, 2024, 17:24:24
Vast nog iets van een hek ofzo. Als het zo blijft stap je er zo overheen.  8)
Boven het "glas" komen netten te hangen..
IN HENK WE TRUST!!!

Inferno-058

Citaat van: Grijskijkert op januari 20, 2024, 10:31:49
Boven het "glas" komen netten te hangen..
Dan is het uitvak nog steeds beter dan menig uitvak in NL

Zuid1991

Net de docu op espn gezien over Hans Meyer, oud trainer van Twente.
Was trainer bij Twente in oude diekman stadion wat onder hem naar nieuwe Twente stadion ging.
Vele overeenkomsten met ons en Henk de Jong.
Meijer (net als Henk) was zeer belangrijk in de band tussen supporters.
Er werd gezegd dat dankzij hem, Twente zo gegroeid is in het huidige stadion.
Het besef hoe groot de rol is van Henk en dat we zo blij moeten zijn dat hij met ons naar het nieuwe stadion gaat. |:)

Grijskijkert

Citaat van: Inferno-058 op januari 20, 2024, 19:38:43
Dan is het uitvak nog steeds beter dan menig uitvak in NL
Ongetwijfeld  :thumbsup
IN HENK WE TRUST!!!

Inferno-058

Even wat anders, deadline augustus wordt nog steeds gehaald? Ik hoor/lees dingen over een mogelijke vertraging.

Zuid1991

Citaat van: Inferno-058 op januari 20, 2024, 22:29:29
Even wat anders, deadline augustus wordt nog steeds gehaald? Ik hoor/lees dingen over een mogelijke vertraging.
Hoor ook rare berichten dat we pas in begin 2025 naar stadion gaan?
Wat is dat nu weer....En waarom (als het waar is) wordt hier niet over gecommuniceerd....

Grijskijkert

#10242
Citaat van: Zuid1991 op januari 21, 2024, 09:30:05
Hoor ook rare berichten dat we pas in begin 2025 naar stadion gaan?
Wat is dat nu weer....En waarom (als het waar is) wordt hier niet over gecommuniceerd....
Citaat van: Inferno-058 op januari 20, 2024, 22:29:29
Even wat anders, deadline augustus wordt nog steeds gehaald? Ik hoor/lees dingen over een mogelijke vertraging.
Als dit waar is (wat ik niet denk) dan kunnen we de lening van de gemeente wel op onze buik schrijven. En heb voor mij geen legitieme reden gehoord, want met de lening van de gemeente zijn de financi?n voor de afbouw rond. Omdat het wat mij betreft een roddel is en moet de club op elke roddel reageren?
IN HENK WE TRUST!!!

Zuid1991

Citaat van: Grijskijkert op januari 21, 2024, 10:01:40
Als dit waar is (wat ik niet denk) dan kunnen we de lening van de gemeente wel op onze buik schrijven. En heb voor mij geen legitieme reden gehoord, want met de lening van de gemeente zijn de financi?n voor de afbouw rond. Omdat het wat mij betreft een roddel is en moet de club op elke roddel reageren?
Ik typ toch ook; ALS het waar is. Dus ga ik er gemakshalve maar vanuit dat het hopelijk een roddel is. Anders zou het niet best zijn...

Grijskijkert

Citaat van: Zuid1991 op januari 21, 2024, 10:40:19
Ik typ toch ook; ALS het waar is. Dus ga ik er gemakshalve maar vanuit dat het hopelijk een roddel is. Anders zou het niet best zijn...
:thumbsup
IN HENK WE TRUST!!!