Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

nee,wel?

Citaat van: De Gast op januari 02, 2024, 08:38:41
Eens. Hier had je toch veel meer uit kunnen halen voor dezelfde kosten. Het is wel heel erg blauw en geel allemaal met een simpel tekstje aan de lange zijde en dito patroontje aan de korte zijde.

rkc gehalte?

misschien meer gele dan blauwe stoelen in verhouding met thuis teneu alleen onderste 4 rijen blauw rest geel?

Zuid1991

Nogmaals,
Zijn de supporters hier niet in betrokken?
Zo niet, lijkt mij dat dit alsnog kan/moet.

In vele aspecten hebben supporters een stem gehad in de nieuwbouw.
Dit is iets waar juist supporters een stem in moeten hebben!

thankyou

Waarom niet gewoon zoals het nu is?

CAMBUUR op Noord
En op West gewoon een passage als Zakenclub Cambuur Leeuwarden



Cambuur, Beer & Loyal Mates

Poetser

Zijn ze al bezig met stoeltjes monteren?

Grijskijkert

Citaat van: Poetser op januari 05, 2024, 08:41:13
Zijn ze al bezig met stoeltjes monteren?
Ik verwacht dat die richting het einde van de afbouw geplaatst worden, zonder de stoelen kan je overal goed bij...
IN HENK WE TRUST!!!

De Gast

#10220
Citaat van: Grijskijkert op januari 02, 2024, 11:03:51
Hoe of wat had je anders gedaan, en wat waren die kosten?

Nou ja kijk eens naar het stadion van Ajax.. van Kiev.. maak er in elk geval iets van. De buitenkant van het stadion met die blauw gele pilaren vind ik wel erg origineel.
Maar in feite zeg je met het ontwerp van de stoeltjes: hier hebben we geen aandacht aan besteed. Het straalt niks uit.

Westerpark

Citaat van: De Gast op januari 05, 2024, 17:13:37
Nou ja kijk eens naar het stadion van Ajax.. van Kiev.. maak er in elk geval iets van. De buitenkant van het station met die blauw gele pilaren vind ik wel erg origineel.
Maar in feite zeg je met het ontwerp van de stoeltjes: hier hebben we geen aandacht aan besteed. Het straalt niks uit.

Ajax? dat is toch juist heel simpel.
Kiev vind ik persoonlijk ook wel mooi, maar zullen anderen waarschijnlijk weer van zeggen dat het 'n soatsje is met die kleurverschillen waardoor het net lijkt of het tweedehands stoelen zijn. Bovendien zijn dat 6 verschillende kleuren dus ook weer een stuk duurder dan de 2 kleuren die Cambuur in bezuinigingsmodus kiest

Westerpark

Citaat van: Zuid1991 op januari 03, 2024, 09:07:36
Nogmaals,
Zijn de supporters hier niet in betrokken?
Zo niet, lijkt mij dat dit alsnog kan/moet.

In vele aspecten hebben supporters een stem gehad in de nieuwbouw.
Dit is iets waar juist supporters een stem in moeten hebben!

Supporters zijn hier zeker in gehoord, maar hebben net als bij alle andere aspecten ook niet het laatste woord. Er zijn veel creatievere ontwerpen de revue gepasseerd, maar los van dat het financieel lastig is (club kiest voor max 2 kleuren) is technisch ook niet alles haalbaar. Gedetailleerd werken lukt met stoelen nou eenmaal slecht. Bij letters moet je denken om de uitlijning, kun je de tekst wel gecentreerd krijgen, zit er geen tribuneopgang in de weg, etc.
Het Cambuurwapen? Kun je er wel in krijgen maar dan als uitgesneden middenstuk. Zoals ie op de huidige Noordtribune staat wil ook niemand het zien neem ik aan. Maar plaats je deze op een korte zuidezijde, dan is de balans van het hele stadion weer weg. Of je moet er een andere afbeelding tegenover zetten, bijvoorbeeld het stadswapen op Noord. Alleen is dat weer onmogelijk omdat het veel te gedetailleerd is.

Heel lastig om die er mooi in te krijgen,
Bovendien is dit ook echt een smaak kwestie. Lees de afgelopen reacties maar eens terug met uiteenlopende wensen en suggesties waarvan ik echt blij ben dat d?t het niet geworden is.

Paar uitgangspunten waar ik helemaal achter sta en wat je gelukkig ook in het ontwerp terugziet:
- Donkerblauw als overheersende kleur, geel ter accent. Daarmee een rustige uitstraling en geen felle gele kleur die je bij onbezette stoelen ziet, a la gifgroene Euroborg.
- Wel nog voldoende geel.
- Tekst strak en passend, niet overdadig. Met 'Wij zijn' een onderscheidende toevoeging.



nee,wel?

ligt de grasmat al of is noordcambuur al aan het maaien?

Noordcambuur

Citaat van: nee,wel? op januari 16, 2024, 16:41:08
ligt de grasmat al of is noordcambuur al aan het maaien?
haha lullo je moet nog even wachten kerel of het zo ver is dan zet ik het wel op het forum.

nee,wel?

Citaat van: Noordcambuur op januari 16, 2024, 17:02:58
haha lullo je moet nog even wachten kerel of het zo ver is dan zet ik het wel op het forum.

:_schater :_schater :proost wel een rolmaaier bruke dan dan krijst oek van die mooie banen erin

Noordcambuur

Citaat van: nee,wel? op januari 16, 2024, 21:28:42
:_schater :_schater :proost wel een rolmaaier bruke dan dan krijst oek van die mooie banen erin
ik zal Mien best doen maar ik wil het Hertje ook wel er in hebben  :y

nee,wel?

Citaat van: Noordcambuur op januari 16, 2024, 21:35:00
ik zal Mien best doen maar ik wil het Hertje ook wel er in hebben  :y

dan must vrage dat ze die oek een gras skaarke geve  :y

Noordcambuur

Citaat van: nee,wel? op januari 17, 2024, 15:38:37
dan must vrage dat ze die oek een gras skaarke geve  :y
haha  :_schater

PePe

Wud ut gras inzaait? Of komme d'r zooden in?