Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: PePe op december 29, 2023, 19:15:29
Onvolwassen, wie heeft dit eigenlijk bedacht?

Iemand jonger als 6 jaar :?

Inferno-058

Wat mij vooral opvalt is de afstand naar het veld, er zit nog een ruimte zo groot als een fietspad tussen de reclameborden en de tribune.

drg

Citaat van: Inferno-058 op december 29, 2023, 20:57:45
Wat mij vooral opvalt is de afstand naar het veld, er zit nog een ruimte zo groot als een fietspad tussen de reclameborden en de tribune.

Dat is de strook om bekertjes makkelijk op te ruimen, want schijnbaar leert men toch niks.

Zuid1991

#10203
Ben wel benieuwd waar de graffiti komt in het nieuwe stadion.
Zou bijvoorbeeld wel mooi zijn als er bovenaan de tribunes waar nu de witte panelen zijn, straks om en om geel en blauw worden geverfd.
En dan bij noord in het midden in de graffitistijl van letters: mi-side, wat nu op huidige zuidtribune hangt.
Zo cre?er je toch gauw in het nieuwe onderkomen een 'cambuursfeer'.

Grijskijkert

Citaat van: drg op december 30, 2023, 13:01:38
Dat is de strook om bekertjes makkelijk op te ruimen, want schijnbaar leert men toch niks.
Dat is meer voor de veiligheid lijkt me....
IN HENK WE TRUST!!!

nee,wel?

of SCC LWD en daar tussen in het logo

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: nee,wel? op december 30, 2023, 18:27:31
of SCC LWD en daar tussen in het logo
wat is er mis met CAMBUUR LEEUWARDEN
Onze club, onze stad. Meer als genoeg.

Noordcambuur

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op december 31, 2023, 00:49:25
wat is er mis met CAMBUUR LEEUWARDEN
Onze club, onze stad. Meer als genoeg.
Ik denk dat Cambuur voor iedereen is in Friesland en niet alleen van Leeuwarden  :?

Inferno-058

Citaat van: Noordcambuur op december 31, 2023, 08:52:17
Ik denk dat Cambuur voor iedereen is in Friesland en niet alleen van Leeuwarden  :?
Hoe wil je het dan noemen? Cambuur Friesland?  :rodekaart

Noordcambuur

Citaat van: Inferno-058 op december 31, 2023, 10:57:43
Hoe wil je het dan noemen? Cambuur Friesland?  :rodekaart
haha Inferno ik zeg ook niet dat het Cambuur Friesland moet maar ze willen verder kijken en daarom maken ze Wij zijn Cambuur ervan en niet Cambuur Leeuwarden.

nee,wel?

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op december 31, 2023, 00:49:25
wat is er mis met CAMBUUR LEEUWARDEN
Onze club, onze stad. Meer als genoeg.


niks ik reageerde alleen op het feit dat sommigen wij zijn cambuur niet juh van het vonden

onze club onze stad dan is het net of komen er geen mensen van buiten de stad die cambuur een warm hart toedragen

schijnt dat er ook mensen van buiten dat wat ze om leeuwarden hebben heen gebouwd komen :y 8P

Fijne jaar wissel allemaal.

Stiens

Saaie kleurstelling van de tribunes op deze manier. Waarom niet ook het wapen of het hert terug laten komen?

De Gast

Eens. Hier had je toch veel meer uit kunnen halen voor dezelfde kosten. Het is wel heel erg blauw en geel allemaal met een simpel tekstje aan de lange zijde en dito patroontje aan de korte zijde.

Grijskijkert

Citaat van: De Gast op januari 02, 2024, 08:38:41
Eens. Hier had je toch veel meer uit kunnen halen voor dezelfde kosten. Het is wel heel erg blauw en geel allemaal met een simpel tekstje aan de lange zijde en dito patroontje aan de korte zijde.
Hoe of wat had je anders gedaan, en wat waren die kosten?
IN HENK WE TRUST!!!

nee,wel?

Citaat van: Grijskijkert op januari 02, 2024, 11:03:51
Hoe of wat had je anders gedaan, en wat waren die kosten?

denk niet dat cambuur de volle buit voor de stoeltjes betaalt,zal toch een onderdeel zijn van de sponsordeal naar ik aanneem