Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Arno A

wanneer gaat cambuur nou spelen in het nieuwe stadion? En met deze leningen,  wanneer kom je dan eindelijk tot een begroting van 16mln? Dan is Ard de Graaff allang weg. Hij repte over de 16mln. Dan MOET je wel ieder jaar spelers voor miljoenen verkopen anders lukt dit niet substantieel.

zeewolde

Citaat van: Arno A op december 22, 2023, 18:00:12
wanneer gaat cambuur nou spelen in het nieuwe stadion? En met deze leningen,  wanneer kom je dan eindelijk tot een begroting van 16mln? Dan is Ard de Graaff allang weg. Hij repte over de 16mln. Dan MOET je wel ieder jaar spelers voor miljoenen verkopen anders lukt dit niet substantieel.
ga je gewoon inlezen, lees bv dit topic maar door.
En dan weer kijken of je zo nodig met vingertje richting Ard wil wijzen.

Grijskijkert

  Zo gaat de binnenkant eruit zien..
IN HENK WE TRUST!!!

Zuid1991

Citaat van: Grijskijkert op december 28, 2023, 16:46:31
  Zo gaat de binnenkant eruit zien..
Wie zegt dat? Heb nu al 4 verschillende plaatjes gezien hoe de binnenkant met stoeltjes eruit komen te zien...

Mag hopen dat er op noord de tekst: mi-side komt met logo.
Tekst: wij zijn cambuur op nieuwe oost, op het nieuwste plaatje vindt ik wat 'goedkoop' eruit zien.

Grijskijkert

Citaat van: Zuid1991 op december 28, 2023, 19:44:55
Wie zegt dat? Heb nu al 4 verschillende plaatjes gezien hoe de binnenkant met stoeltjes eruit komen te zien...

Mag hopen dat er op noord de tekst: mi-side komt met logo.
Tekst: wij zijn cambuur op nieuwe oost, op het nieuwste plaatje vindt ik wat 'goedkoop' eruit zien.
De offici?le X-account van Cambuur, https://twitter.com/SCCambuurLwd/status/1740396138946261069 :thumbsup
IN HENK WE TRUST!!!

Westerpark

Citaat van: Viper op december 08, 2023, 14:25:05
Op 5 december kwam er geen interessante update. Wellicht bedoelde Westerpark niet vandaag, maar deze week. Nog een paar uur dus. Of bedoelde Westerpark dit jaar? 8P

De communicatieafdeling wilde kennelijk nog wat langer wachten, maar zie hierboven!

Zuid1991


HansKazan

Verschrikkelijk. Zo?n tempel en dan ?Wij Zijn? in de stoeltjes verwerken. Mag echt hopen dat ze daar van af zien.

Delfzijl/Cambuur

Doe mij maar gewoon geel blauwe vakken. En als er toch tekst op moet gewoon CAMBUUR.

PePe

#10194
Citaat van: HansKazan op december 28, 2023, 21:51:18
Verschrikkelijk. Zo?n tempel en dan ?Wij Zijn? in de stoeltjes verwerken. Mag echt hopen dat ze daar van af zien.

Ik hoop het met je mee. (niet mooi)

Boven: CAMBUUR
Onder: LEEUWARDEN

HansKazan

Citaat van: PePe op december 29, 2023, 00:18:55
Ik hoop het met je mee. (niet mooi)

Boven: CAMBUUR
Onder: LEEUWARDEN

Ik zou boven ?Klaas? doen en onder ?Cambuur?.

janou

Citaat van: PePe op december 29, 2023, 00:18:55
Ik hoop het met je mee. (niet mooi)

Boven: CAMBUUR
Onder: LEEUWARDEN

Eens. Alhoewel ik mij hier niet enorm druk om kan maken hoor. Als er 15.000 man zit, zie je dat toch niet :)

Grijskijkert

Misschien is het mooier/duidelijker als 'wij' en Cambuur met grotere letters, iets als dit; WIJ zijn CAMBUUR
IN HENK WE TRUST!!!

Viper

Dat 'wij zijn' heeft iets kinderachtigs. Doe maar alleen 'Cambuur' dan.

PePe

Citaat van: Viper op december 29, 2023, 18:08:29
Dat 'wij zijn' heeft iets kinderachtigs. Doe maar alleen 'Cambuur' dan.

Onvolwassen, wie heeft dit eigenlijk bedacht?