Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Bedankt Stiens ik ben er gisteren niet geweest.
Nou ?500.000,00 komop acties bedenken wie komt er met de eerste  :?

Grijskijkert

richard nijp
@nijpiescc
Dus
@VDL_Groep
tekent vrijdag contract voor plaatsing stadion stoeltjes nieuwe stadion
IN HENK WE TRUST!!!

Stiens


Noordcambuur


Stiens


Poetser

Wat voor stoeltjes komen erin eigenlijk? Zitten we op 't beton of klapstoelen?

sunderland

Citaat van: Poetser op november 30, 2023, 10:02:58
Wat voor stoeltjes komen erin eigenlijk? Zitten we op 't beton of klapstoelen?
jij mag alleen staan.

sunderland

Die grote gezamenlijke plek is een beetje afgekeken van Utrecht zeiden ze .Daar ben ik wel eens geweest en dat vond ik geweldig.

nee,wel?

word wel mooi,ik zou alleen die afbeeldingen op de wand uitvoeren tegen een andere tegenstander, zijn misschien ook wel bedrijven die willen sponseren in materiaal of geld,dan eventueel ook een sponsorwand erin? ik denk dat de bereidwilligheid om 19,64 af te tikken per maand er wel is en die vijf ton wel gaat lukken.

Stiens

Dit zijn impressies. Er komt uiteraard geen 5x dezelfde foto of 3x hetzelfde shirt aan de wand te hangen. Definitieve wandecoratie (bijvoorbeeld de foto's) moet allemaal nog worden ontworpen.

Poetser

Citaat van: nee,wel? op november 30, 2023, 14:57:04
word wel mooi,ik zou alleen die afbeeldingen op de wand uitvoeren tegen een andere tegenstander, zijn misschien ook wel bedrijven die willen sponseren in materiaal of geld,dan eventueel ook een sponsorwand erin? ik denk dat de bereidwilligheid om 19,64 af te tikken per maand er wel is en die vijf ton wel gaat lukken.

Ja, voor eeuwig een hveen shirt in het home..? Doe maar niet.

Maar goed, ik zit op Oost dus niet welkom.

Eewal

Citaat van: Poetser op november 30, 2023, 15:32:16
Ja, voor eeuwig een hveen shirt in het home..? Doe maar niet.

Maar goed, ik zit op Oost dus niet welkom.
wij moeten de boel op oost maar wat opruien dan ..  :devil

YellowBlue

Citaat van: Poetser op november 30, 2023, 15:32:16
Ja, voor eeuwig een hveen shirt in het home..? Doe maar niet.

Maar goed, ik zit op Oost dus niet welkom.

na de wedstrijd toch gewoon, tjonge jonge wat een gejank

sunderland

Citaat van: YellowBlue op november 30, 2023, 16:27:03
na de wedstrijd toch gewoon, tjonge jonge wat een gejank
vond dat ook wel apart. Oost kan dus ook niet van te voren en in de rust daar komen om opstoppingen te voorkomen. Moet toch kunnen met een extra doorloop of zoiets. Vind dat helemaal geen gejank

Poetser

Citaat van: Eewal op november 30, 2023, 16:18:51
wij moeten de boel op oost maar wat opruien dan ..  :devil

Zit niks anders op  :zweep

Citaat van: YellowBlue op november 30, 2023, 16:27:03
na de wedstrijd toch gewoon, tjonge jonge wat een gejank

Gejank?  :_schater

Ik ben een 'voor de wedstrijd drinker'

Na de wedstrijd heb ik daar niks meer te zoeken.