Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Eewal

Citaat van: Westerpark op november 17, 2023, 17:32:23
Nogmaals: het is niet mijn beeld van de tribunes maar de doelgroepen benadering bij het nieuwe stadion. Streven van de club is om mensen behorende tot een bepaalde doelgroep zoveel mogelijk bij elkaar op dezelfde tribune te krijgen zodat de inrichting en ook de voorzieningen daar op afgestemd kunnen worden. Dat je het home dan bij de fanatieke doelgroep onderbrengt lijkt mij meer dan logisch. Dat mensen van andere tribunes dan vooraf geen toegang krijgen is vanuit praktisch oogpunt en veiligheid ook veel voor te zeggen.

Betekent dat dan dat op andere tribunes geen fanatiekelingen (mogen) zitten? Nee natuurlijk niet. Iedereen mag zelf kiezen. Maar er is op andere tribunes wel minder ruimte voor fanatiek gedrag. Persistent staan zal niet mogen op de lange zijde en spreekkoren in de businessclub zal ook niet de bedoeling zijn. Als poetser en zijn vrienden bloedfanatiek zijn, zou ik zeggen kom lekker op noord. Drinken we samen een biertje in het supportershome  |:)
ik wil gewoon naar het supportershome, ongeacht hoe fanatiek ik me die dag voel  :devil

PePe

Het lijkt me meer dan logisch dat je op alle tribunes dezelfde faciliteiten gaat bieden, t.o.v. het gekochte kaartje.

Grijskijkert

Citaat van: PePe op november 17, 2023, 20:01:19
Het lijkt me meer dan logisch dat je op alle tribunes dezelfde faciliteiten gaat bieden, t.o.v. het gekochte kaartje.
Dit kan, maar dan gaat de gemiddelde seizoenkaart wel met 2000 euro omhoog..
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

#10038
Citaat van: Dokkumer op november 17, 2023, 20:09:52

Deze foto is zo gruwelijk mooi en uniek.
Welke foto?deze?
IN HENK WE TRUST!!!

Dokkumer

De echte, dat lees je :devil

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Dokkumer op november 17, 2023, 23:24:38
Die dus   _O_
prachtig, mooier kan bijna niet..... Maar ik hou me aanbevolen, toch blij dat ik je niet heb gewist Dokkie, hou vol man :_schater en wie weet zie ik je eens in het oude vertrouwde stadion

Dokkumer

Komt goed, ben gewoon wat vaker afwezig.
Vielen er ook een paar mooie details op?
De echte, dat lees je :devil

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Dokkumer op november 18, 2023, 00:25:49
Komt goed, ben gewoon wat vaker afwezig.
Vielen er ook een paar mooie details op?
Jah oldehove paar kerktorens, sjompe autos op de achtergrond en iets roods op het beton......
mis ik wat?

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op november 18, 2023, 00:31:49
Jah oldehove paar kerktorens, sjompe autos op de achtergrond en iets roods op het beton......
mis ik wat?
Lichtmasten  :D
Henk, held, bedankt

Bankzitter

Je ziet van de buitenkant echt dat het een voetbalstadion is.
En vanuit het stadion dus uitzicht op de stad.

Dat is wel heel mooi.


Eewal

Ik zie op de tekeningen geen omheind gedeelte bij het uitvak. Hoe komt dat er straks uit te zien qua parkeren bussen etc.

Galdiano

Citaat van: Eewal op november 18, 2023, 10:08:43
Ik zie op de tekeningen geen omheind gedeelte bij het uitvak. Hoe komt dat er straks uit te zien qua parkeren bussen etc.

Niet!  :devil
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Galdiano

Het uitzicht vanaf het Stephensonviaduct is echt fenomenaal!  :D |:)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

Eewal