Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Grijskijkert

Citaat van: Poetser op november 16, 2023, 11:21:18
S.C. Cambuur, voor elkaar. Met elkaar.

Behalve het Nieuwe Supportershome. Dat is alleen voor de nieuwe Noordtribune.
Omdat je er van Oost, Zuid of West er niet kan komen? Wat is er in de huidige situatie anders?
IN HENK WE TRUST!!!

Eewal

Citaat van: Poetser op november 16, 2023, 11:21:18
S.C. Cambuur, voor elkaar. Met elkaar.

Behalve het Nieuwe Supportershome. Dat is alleen voor de nieuwe Noordtribune.

hoe bedoel je dit? kun je er straks alleen komen als je een plek op de noordtribune hebt?

Poetser

Citaat van: Grijskijkert op november 16, 2023, 11:26:08
Omdat je er van Oost, Zuid of West er niet kan komen? Wat is er in de huidige situatie anders?

Niks, ik hoopte op verandering. Ik zit zelf op Oost en wil voor de wedstrijd een biertje doen in het nieuwe supportershome. Maar dat kan dus niet. Alleen voor de Noordtribune.
Ik weet dat er een supportersplein komt op Oost, maar toch vind ik het jammer dat het dus niet voor iedereen toegankelijk is voor de wedstrijd.

Poetser

Citaat van: Eewal op november 16, 2023, 11:38:02
hoe bedoel je dit? kun je er straks alleen komen als je een plek op de noordtribune hebt?

Klopt.

Na de wedstrijd gaan de hekken open voor de andere tribunes. Maar dan gaan ik meestal lekker naar moekes de vrouw.

Eewal

Citaat van: Poetser op november 16, 2023, 11:39:25
Klopt.

Na de wedstrijd gaan de hekken open voor de andere tribunes. Maar dan gaan ik meestal lekker naar moekes de vrouw.
dit is indd belachelijk. ik zit komend seizoen ook op oost en juist met een fatsoenlijk supportershome wilde ik wat vaker eerder naar het stadion komen met mijn vrienden. waar staat dat dan?

Poetser

Citaat van: Eewal op november 16, 2023, 11:40:40
dit is indd belachelijk. ik zit komend seizoen ook op oost en juist met een fatsoenlijk supportershome wilde ik wat vaker eerder naar het stadion komen met mijn vrienden. waar staat dat dan?

Dit is bekend gemaakt op de supporters inloopavond over het stadion. Vorig jaar was dat geloof ik.

Je hebt voor de Noordtribune straks de ingang v??r het supportershome, zodat je daarna vanuit het home zo de tribune op kunt lopen.

Zuid1991

Citaat van: Poetser op november 16, 2023, 11:39:25
Klopt.

Na de wedstrijd gaan de hekken open voor de andere tribunes. Maar dan gaan ik meestal lekker naar moekes de vrouw.
Er is toch een omloop tussen de noord en oostribune?
Zou dit niet juist een omloop zijn zodat je ook als oostribune ganger, een biertje kan doen in het supporters home?

Stiens

De eerste geel blauwe lamellen zijn geplaatst


Poetser

Citaat van: Zuid1991 op november 16, 2023, 11:42:00
Er is toch een omloop tussen de noord en oostribune?
Zou dit niet juist een omloop zijn zodat je ook als oostribune ganger, een biertje kan doen in het supporters home?

Die omloop wordt afgesloten met hekken.

Pas na de wedstrijd worden die hekken open gedaan.

Zo willen ze voorkomen dat Oostgangers op Noord gaan staan.

Eewal

Citaat van: Poetser op november 16, 2023, 11:44:05
Die omloop wordt afgesloten met hekken.

Pas na de wedstrijd worden die hekken open gedaan.

Zo willen ze voorkomen dat Oostgangers op Noord gaan staan.
waarom zouden mensen van oost op noord willen?

Poetser

Citaat van: Eewal op november 16, 2023, 11:47:26
waarom zouden mensen van oost op noord willen?

Vraag dat de drie supportersgroepen maar.

Ik heb het ze gevraagd op die avond, maar meer dan een "ja, het is wat het is" kreeg ik er niet uit.

Eewal

Citaat van: Poetser op november 16, 2023, 11:50:43
Vraag dat de drie supportersgroepen maar.

Ik heb het ze gevraagd op die avond, maar meer dan een "ja, het is wat het is" kreeg ik er niet uit.
gemiste kans als dit echt zo is. lijkt me heel makkelijk om nog even een paar stewards een blik op de seizoenkaart te laten doen bij de opgang naar noord.

Eewal

Citaat van: Eewal op november 16, 2023, 11:47:26
waarom zouden mensen van oost op noord willen?
ik kies bewust voor een plek op oost (lange zijde), deze plek is duurder dan oost, dus er zullen weinig mensen op noord willen staan die een plek op oost hebben. andersom net zo, mensen kiezen bewust voor noord en zullen niet per se naar oost wandelen.

PePe

Iedere tribune zou een supporters home moeten krijgen!!

Poetser

Citaat van: PePe op november 16, 2023, 11:55:20
Iedereen zou toegang tot het supporters home moeten krijgen!!

Even aangepast voor je.