Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Elfsteden

Enige club ter wereld met een roeiboot corteo |:)

michello

Citaat van: Zuid1991 op november 15, 2023, 12:48:31
Boottaxi van en naar stad en stadion. Niet sun gek idee maar leuk en goed voor de binnenstad/cambuur. |:)

Dit is natuurlijk perfect. Kan vanaf Caf? de Prins of iets dichterbij (ING)

fred

Ze hebben de laatste kraan afgevoerd en het gat in Noord gedicht.
Waar komen de machines voor de grasmat naar binnen ? (aanleg en maaien)

Grijskijkert

#9993
Citaat van: fred op november 15, 2023, 14:27:59
Ze hebben de laatste kraan afgevoerd en het gat in Noord gedicht.
Waar komen de machines voor de grasmat naar binnen ? (aanleg en maaien)
Die hebben geen brede ingang nodig, zal via 1 van de hoeken gaan.

EDIT: De opening tussen de hoek tussen Oost/West en Zuid is breder dan de rest lijkt het..
IN HENK WE TRUST!!!

Poetser

Wanneer komen de stoeltjes erin?

Grijskijkert

Citaat van: Poetser op november 15, 2023, 14:54:15
Wanneer komen de stoeltjes erin?
Moet eerst het stadion casco opgeleverd zijn.
IN HENK WE TRUST!!!

fred

Citaat van: Grijskijkert op november 15, 2023, 14:40:31
Die hebben geen brede ingang nodig, zal via 1 van de hoeken gaan.

Ik kan het mishebben, maar precies daar lijken ook net de lichtmasten te staan.

Grijskijkert

#9997
Citaat van: fred op november 15, 2023, 15:28:01
Ik kan het mishebben, maar precies daar lijken ook net de lichtmasten te staan.
Boven aanzicht en rechts onder en rechts boven lijkt meer ruimte te zijn.
IN HENK WE TRUST!!!

Stiens

Citaat van: fred op november 15, 2023, 15:28:01
Ik kan het mishebben, maar precies daar lijken ook net de lichtmasten te staan.

Maak je geen zorgen. Met die grasmat komt het helemaal goed  ;)

Eewal

Citaat van: fred op november 15, 2023, 14:27:59
Ze hebben de laatste kraan afgevoerd en het gat in Noord gedicht.
Waar komen de machines voor de grasmat naar binnen ? (aanleg en maaien)
ik hoor net uit betrouwbare bron dat cambuur morgen met persbericht komt dat noordtribune volledig zal worden afgebroken ivm vergeten van aanleggen veld  :devil

Bankzitter


Noordcambuur

Citaat van: fred op november 15, 2023, 14:27:59
Ze hebben de laatste kraan afgevoerd en het gat in Noord gedicht.
Waar komen de machines voor de grasmat naar binnen ? (aanleg en maaien)
ik ben benaderd door Cambuur om het gras te maaien en neem mijn eigen hand grasmaaier mee van huis :y

nee,wel?

Citaat van: Noordcambuur op november 15, 2023, 19:02:04
ik ben benaderd door Cambuur om het gras te maaien en neem mijn eigen hand grasmaaier mee van huis :y

dan hest do straks 24/7 wat te doen :y  :_schater

Stiens

KICK-OFF SUPPORTERSHOME!

Woensdag 29 november is het dan eindelijk zover: de kick-off van ons supportershome!
De stichting Supportershome Cambuur heeft zich al lange tijd ingezet voor het nieuwe home. We willen jullie nu graag laten zien wat het resultaat daarvan is.
29 november vindt in de Comfort Gallery, in ons huidige stadion, de kick-off plaats van ons nieuwe supportershome.
Inloop vanaf 19:30 uur.
Presentatie 20:00-21:00.




Poetser

Citaat van: Stiens op november 16, 2023, 10:14:56
KICK-OFF SUPPORTERSHOME!

Woensdag 29 november is het dan eindelijk zover: de kick-off van ons supportershome!
De stichting Supportershome Cambuur heeft zich al lange tijd ingezet voor het nieuwe home. We willen jullie nu graag laten zien wat het resultaat daarvan is.
29 november vindt in de Comfort Gallery, in ons huidige stadion, de kick-off plaats van ons nieuwe supportershome.
Inloop vanaf 19:30 uur.
Presentatie 20:00-21:00.




S.C. Cambuur, voor elkaar. Met elkaar.

Behalve het Nieuwe Supportershome. Dat is alleen voor de nieuwe Noordtribune.