Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Stiens



Een nieuwe aflevering van "Spelers op de bouw"  |:)

Hirsch

Bij Emmen hebben ze afgelopen zomer ook een stadionsponsor gekregen, zonder dat dit invloed had op de naam. Hoop dat ze bij ons ook met zo?n constructie komen.

?De Nederlandse Aardolie Maatschappij (NAM) komt als sponsor op het stadion van FC Emmen te staan. De huidige stadionnaam De Oude Meerdijk verandert niet.
Daarnaast wordt de NAM sponsor van het deel van de Beweegcampus naast het stadion dat door de eerste selectie van FC Emmen wordt gebruikt, meldt RTV Drenthe.?

Stiens


Noordcambuur

Stiens bedankt mooie foto?s  :thumbsup

sunderland


sjaak

Komt Lionitas hier oek te rennen ofsu? Of de paardenraces? Of liekt ut groter dan ut is?

Westerpark

Lijkt zo. Het is een van de kleinste pitch areas van Nederland, compacter kan bijna niet volgens de Uefa richtlijnen.

Specuveter

Wat zal het een verschil maken als de stoeltjes zijn geplaatst.
Iemand een idee wanneer dat gebeurd?

Noordcambuur

Weet iemand ook wat een skybox gaat kosten en kun je ook een skybox huren voor een wedstrijd  :?

Stiens

Prijzen zijn nog niet bekend, losse tickets en seizoenkaarten prijzen ook nog niet bekend.

Elfsteden

Wat een prachtig stadion man en geweldige foto's.
Nu nog een aanlegsteiger aan de Harlingertrekweg.
Kenne we met de boot naar stadion. En opstappen als we
eens in de Kuip moeten voetballen

PePe

En dan direct bij een kampioenschap door de Leeuwarder grachten varen.  :_schater

Elfsteden

Mooi de binnenstad in met die huurpramen  :_schater

Eewal

Citaat van: Elfsteden op november 15, 2023, 12:33:51
Mooi de binnenstad in met die huurpramen  :_schater
boot combi volendam uit!

Zuid1991

Citaat van: Elfsteden op november 15, 2023, 12:33:51
Mooi de binnenstad in met die huurpramen  :_schater

Boottaxi van en naar stad en stadion. Niet sun gek idee maar leuk en goed voor de binnenstad/cambuur. |:)