Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

DK

Citaat van: Eewal op november 02, 2023, 14:43:04
het stadion is nu al bijna meer af dan het huidige  :devil. Bovendien is al gezegd dat er straks prima gevoetbald kan worden in een huis waar de zolder nog niet klaar is.

haha inderdaad ja. Affijn, anders eerste seizoen maar even eigen stoeltje meenemen dan..   ;)

nee,wel?


Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

Specuveter

Schijnt een bedrijf te zijn welke overstapt van DKV naar ons
Dat er nog maar vele mogen volgen |:)

zeewolde

Citaat van: Specuveter op november 03, 2023, 10:22:44
Schijnt een bedrijf te zijn welke overstapt van DKV naar ons
Dat er nog maar vele mogen volgen |:)
ben niet zo van de overstappers. Weinig clubliefde zit er dan in.

Grijskijkert

Het Kooi 24/7 stadion... Het kan slechter...
IN HENK WE TRUST!!!

Drumfather SCC

Wat een armoe...
Inkomsten zijn belangrijk maar jammer dat dat ten koste moet gaan van een mooie/goede naam voor je stadion

Stiens

Ach zo'n naam staat straks alleen in een programmaboekje en op de gevel. De supporters blijven het toch gewoon het Cambuurstadion noemen.

Inferno-058

Citaat van: Grijskijkert op november 03, 2023, 10:34:23
Het Kooi 24/7 stadion... Het kan slechter...
Het kan ook veeel beter

Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

Dokkumer

Citaat van: Grijskijkert op november 03, 2023, 10:34:23
Het Kooi 24/7 stadion... Het kan slechter...
Perfect voor het uitvak...
De echte, dat lees je :devil

Eewal

Citaat van: Grijskijkert op november 03, 2023, 12:17:15
Zoals?
stadion Bourguignon of De Intratuin.

Stadion De Kooi zou ik nog mee kunnen leven.


Grijskijkert

#9943
Citaat van: Eewal op november 03, 2023, 13:33:27
stadion Bourguignon of De Intratuin.

Stadion De Kooi zou ik nog mee kunnen leven.
Die kunnen het betalen denk je, maar wat ik begreep zijn de genoemde namen niet de partijen waar gesprekken mee gevoerd zijn.
IN HENK WE TRUST!!!

PePe

Waar gaat Cambuur straks trainen als het nieuwe stadion klaar is? Niet in het stadion neem ik aan?