Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Grijskijkert

Citaat van: nee,wel? op oktober 26, 2023, 14:40:17
dan hef ik dat even mist dan kest dou vast wel vertelle welke naam er straks op de voorgevel staat,  ik meende dat dijkstra draisma oek nog garantstellingen had toe seit  of haal ik dingen door elkaar
Het LEVO-stadion..
IN HENK WE TRUST!!!

Poetser


Grijskijkert

En de 4 masten staan! Ben benieuwd wanneer de verlichting er in komt..
IN HENK WE TRUST!!!

Leovardia

Kent skele juh.

Poetser


Noordcambuur

Citaat van: Poetser op oktober 26, 2023, 18:17:46
Lelijk.
het maakt mij niks uit als ze maar met miljoenen schuiven  |:)

EdsjeSCC

Citaat van: Grijskijkert op oktober 26, 2023, 15:04:12
Het LEVO-stadion..

Met wat fantasie staat het voor LEeuwarder VOetbalstadion dan maar ;)

Zuid1991

Citaat van: Grijskijkert op oktober 26, 2023, 17:45:15
En de 4 masten staan! Ben benieuwd wanneer de verlichting er in komt..
Gister langsgeweest. Al zijn ze stuk lager dan de oude, het ademt wel sfeer uit.
Met de lampen worden ze iets hoger dan dat ze nu zijn, toch?

Het wordt prachtig!

Noordcambuur

Citaat van: EdsjeSCC op oktober 26, 2023, 18:33:42
Met wat fantasie staat het voor LEeuwarder VOetbalstadion dan maar ;)
haha top kerel :thumbsup

Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Citaat van: Grijskijkert op oktober 26, 2023, 17:45:15
En de 4 masten staan! Ben benieuwd wanneer de verlichting er in komt..

Voorlopig niet, eerste seizoen worden er oude gsm met zaklamp functie in gehangen, geld is op he  8)
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Grijskijkert

Citaat van: Destroyer op oktober 26, 2023, 18:57:28
Voorlopig niet, eerste seizoen worden er oude gsm met zaklamp functie in gehangen, geld is op he  8)
Ze kenne dei oek alles wiesmaken :koffie
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: Zuid1991 op oktober 26, 2023, 18:43:31
Gister langsgeweest. Al zijn ze stuk lager dan de oude, het ademt wel sfeer uit.
Met de lampen worden ze iets hoger dan dat ze nu zijn, toch?

Het wordt prachtig!
Niet heel veel geloof ik...
IN HENK WE TRUST!!!

nee,wel?

Citaat van: Destroyer op oktober 26, 2023, 18:57:28
Voorlopig niet, eerste seizoen worden er oude gsm met zaklamp functie in gehangen, geld is op he  8)


dan klimst dou voor aanvang wedstried even met ut touwladderke naar boven om de zaklampkes aan te zetten,en in de rust weer om powerbankjes aan te sluten en vijf minuten veur tiid at we achter staan doest ze mar weer uut

Westerpark

Citaat van: Zuid1991 op oktober 26, 2023, 18:43:31
Gister langsgeweest. Al zijn ze stuk lager dan de oude, het ademt wel sfeer uit.
Met de lampen worden ze iets hoger dan dat ze nu zijn, toch?

Het wordt prachtig!

Zo heel veel lager zijn ze niet hoor, ongeveer 10 meter. Het is optisch wel lager omdat deze masten een stuk breder zijn en vooral omdat onze nieuwe tribunes 2x zo hoog zijn als in huidige stadion. Daardoor torent de mast er helaas niet hoog bovenuit. Bovenal is het erg zonde dat er maar heel beperkt lampen in de mast komen te hangen? niet zoals de impressies doen vermoeden.