Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Poetser

Dat zou een goed idee zijn van Cambuur Leeuwarden

nee,wel?

Citaat van: Noordcambuur op oktober 19, 2023, 17:10:29
haha steward nou dan mat ik maar voor de harde kern gaan staan. :_schater

dan kest die wel positsionere voor vakkie 14 en 15 kest de biergooierkes eruut hale gewoan bij de club binnen stappe en vrage er loopt oek altied een groepke vutters die hand en spandiensten doen ten aanzien van terrein en gebouw onderhoud, wel wurd er naar je achtergrond keken toen ik nog vrijwilliger was kwamen er oek wel supporters van ik wil wel wat doen echter hadden deze jongens connecties met lieden waar ze bij ut clubke wat achterdocht over hadden en werden deze bedankt voor de interesse.

janou

Citaat van: Noordcambuur op oktober 19, 2023, 17:12:40
Maar misschien een tip voor Cambuur Leeuwarden dat je kan inschrijven voor een functie bij de club of een vrijwilliger worden binnen de club.
Ik kan nog ??n die wil ook wel graag wat doen hij is nu 63 en is uit zijn werk.

https://cambuur.nl/de-club/vacatures/

Hier staan vacatures!

michello

Stadionnaam is verkocht (10 jaar) Aldus Ype in de sportcast

AL

Toch wel een zorgwekkend verhaal van Ype.
Lening hier, lening daar...  De vraag is of de rentekosten en aflossing straks nog op te brengen zijn.

Grijskijkert

Citaat van: AL op oktober 23, 2023, 20:31:00
Toch wel een zorgwekkend verhaal van Ype.
Lening hier, lening daar...  De vraag is of de rentekosten en aflossing straks nog op te brengen zijn.
Hoe wil je anders het nieuwe onderkomen financieren? Ze zijn achter de schermen druk bezig om het juiste voor de club te doen.
IN HENK WE TRUST!!!

PePe

Citaat van: michello op oktober 23, 2023, 19:54:08
Stadionnaam is verkocht (10 jaar) Aldus Ype in de sportcast


Volgens Ype vooruit betaald, 1 ? 1.5 miljoen per jaar.
Ik vraag me af, zit dit bedrag in de reeds bekende reservering voor de afbouw? of niet?
Dit i.v.m. de gevraagde garantstelling bij de gemeente.

justremco

Bedrag is voor 10 jaar, niet per jaar

Viper

Citaat van: PePe op oktober 23, 2023, 21:51:22
Ik vraag me af, zit dit bedrag in de reeds bekende reservering voor de afbouw? of niet?
Dit i.v.m. de gevraagde garantstelling bij de gemeente.

Ik meende dat deze campagne wel onderdeel was van het plan om de afbouwkosten te realiseren.

Hirsch

Als de hoofdsponsor voor max 500.000 op papier staat is 150.000 per jaar voor een stadionnaam logischer.

Noordcambuur

Citaat van: justremco op oktober 23, 2023, 22:39:40
Bedrag is voor 10 jaar, niet per jaar
dus voor 1 jaar betaald sponsor 1 ? 1.5 miljoen.

sunderland

Ype wil zich er dolgraag zelf mee bemoeien. En hij wil heel graag zelf weer de veurzitter worden

Vlampiep

Citaat van: sunderland op oktober 24, 2023, 09:22:22
Ype wil zich er dolgraag zelf mee bemoeien. En hij wil heel graag zelf weer de veurzitter worden
Het was wel weer een beetje de Ype weet het beter show.  :fant

Grijskijkert

Citaat van: Hirsch op oktober 24, 2023, 08:26:07
Als de hoofdsponsor voor max 500.000 op papier staat is 150.000 per jaar voor een stadionnaam logischer.
Is ook zo, en prima i.m.o. :thumbsup
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: sunderland op oktober 24, 2023, 09:22:22
Ype wil zich er dolgraag zelf mee bemoeien. En hij wil heel graag zelf weer de veurzitter worden
Hij zei gister anders dat hij dat niet meer wilde, maar hij doet vast dingen achter de schermen, gaf ook aan dat er een goed gesprek is geweest tussen Smid en de Graaf.
IN HENK WE TRUST!!!