Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Stiens


Noordcambuur

Ben er gisteren ff een kijkje gaan nemen wordt wel indrukwekkend hoor  :thumbsup

Eewal

Inmiddels ook begonnen aan de lichtmasten.

PePe

Citaat van: Stiens op oktober 18, 2023, 15:36:03
Dat is iets te makkelijk gedacht lijkt mij. Dan komt iedereen van Oost straks standaard te laat om 'gratis' op West te zitten. Terwijl die stoelen normaliter duurder zijn.

Wel bijbetale !!

sunderland

Citaat van: Dokkumer op oktober 18, 2023, 20:58:39
Nou als ik als supporter als stront behandeld zou worden, zou ik ook niet stralend een sponsorcontract tekenen.
Ik zou wel (ja nuance) hierover in gesprek gaan met de club
nou ik ken er een paar die een best aardige sponsor waren maar die nu op noord zitten

Noordcambuur

Wanneer kunnen we weer een kijkje nemen in het stadion een soort open dag?

Viper

Dat zal in de loop van 2024 wel mogelijk zijn. We hebben onlangs de Dag van de Bouw gehad.

SCC

Wat ziet het er toch prachtig (imponerend, bijna intimiderend!) uit. Inderdaad de lichtmasten (losstaand) waar ze nu mee bezig zijn.
Maakt ons toch wel verrekte trots op onze club! Nu (op termijn) nog een mooie trainings+jeugdaccommodatie, dan zijn we weer voor decennia klaar.

Zuid1991

Citaat van: Viper op oktober 19, 2023, 14:16:33
Dat zal in de loop van 2024 wel mogelijk zijn. We hebben onlangs de Dag van de Bouw gehad.
Bij de supporters bijeenkomst begin dit jaar werd verteld dat in het voorjaar 2024, supporters uitgenodigd worden voor kijkje, plek uitzoeken.

Grijskijkert

Citaat van: SCC op oktober 19, 2023, 14:38:59
Wat ziet het er toch prachtig (imponerend, bijna intimiderend!) uit. Inderdaad de lichtmasten (losstaand) waar ze nu mee bezig zijn.
Maakt ons toch wel verrekte trots op onze club! Nu (op termijn) nog een mooie trainings+jeugdaccommodatie, dan zijn we weer voor decennia klaar.
Is hier al meer overbekend?
IN HENK WE TRUST!!!

Noordcambuur

Cambuur Leeuwarden zal in het nieuwe stadion ook wel extra personeel of vrijwilligers nodig hebben.
Ik wil ook wel graag iets gaan doen voor de club?

Noordcambuur

Citaat van: Grijskijkert op oktober 19, 2023, 16:20:58
Is hier al meer overbekend?
nog niks van gehoord Grijskijkert.

nee,wel?

Citaat van: Noordcambuur op oktober 19, 2023, 16:25:19
Cambuur Leeuwarden zal in het nieuwe stadion ook wel extra personeel of vrijwilligers nodig hebben.
Ik wil ook wel graag iets gaan doen voor de club?

volgens mij binne su altied wel op zoek naar stewards at dat dij wat liekt even met jens belle

Noordcambuur

Citaat van: nee,wel? op oktober 19, 2023, 16:33:44
volgens mij binne su altied wel op zoek naar stewards at dat dij wat liekt even met jens belle
haha steward nou dan mat ik maar voor de harde kern gaan staan. :_schater

Noordcambuur

Maar misschien een tip voor Cambuur Leeuwarden dat je kan inschrijven voor een functie bij de club of een vrijwilliger worden binnen de club.
Ik kan nog ??n die wil ook wel graag wat doen hij is nu 63 en is uit zijn werk.