Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

papier

Citaat van: Vlampiep op oktober 18, 2023, 08:57:39
Dou bist nog sneuer dan een natte krant. Dur binne oek supporters die van ver komme en as die vanwege wat dan oek te laat binne kenne oek onferichte sake terug nar huus. Kest niet alles op dien eigen situasie afspiege. En ja hij smaakte lekker dat anboaden wiensje op dinsdagmiddag.

Gewoon een kwestie van prioriteren. Ik weet beter wat van ver komen betekent dan mening ander hier dus begin daar maar niet over.

Teun Seun

Citaat van: Vlampiep op oktober 17, 2023, 20:09:43
Heb vanmiddag een wijntje gedronken met de persoon die afgelopen zondag werd geweigerd omdat hij vanwege werkverplichting te laat aankwam bij het stadion.
Hij liet weten een assurantie bedrijf te hebben en ge?nformeerd bij de club omtrent sponsering, dit mede ingegeven vanwege het nieuwe stadion.
Hij overweegt nu zijn plannen ergens anders ten uitvoer te brengen, want hij is helemaal klaar met dit sneue gedoe.

Denk dat het dan goed is dat ie ergens anders heen gaat.. Vraag me af of ie dan wel echt sponsor wilde worden of stoer praat tegen jou..

Vlampiep

Citaat van: Teun Seun op oktober 18, 2023, 11:38:46
Denk dat het dan goed is dat ie ergens anders heen gaat.. Vraag me af of ie dan wel echt sponsor wilde worden of stoer praat tegen jou..
Ik kan niemand in zijn portemonnee kijken en beoordelen wat hij wel en niet wil met zijn geld, maar als je een club wilt sponseren moet er wel een bepaald gevoel bij zijn, anders verbind je je naam niet aan een club. Nou dat gevoel was bij hem wel verdampt door dit incident.
Blijft wel de vraag of de hekken voor laatkomers dicht moeten blijven. Een sk met legitimatie zou toch voldoende moeten zijn om alsnog naar binnen te kunnen.

Stanley

Citaat van: Vlampiep op oktober 17, 2023, 20:09:43
Heb vanmiddag een wijntje gedronken met de persoon die afgelopen zondag werd geweigerd omdat hij vanwege werkverplichting te laat aankwam bij het stadion.
Hij liet weten een assurantie bedrijf te hebben en ge?nformeerd bij de club omtrent sponsering, dit mede ingegeven vanwege het nieuwe stadion.
Hij overweegt nu zijn plannen ergens anders ten uitvoer te brengen, want hij is helemaal klaar met dit sneue gedoe.
Is het niet handiger om het bij de Cambuur te melden in plaats hier te kissebissen. Betreffende man bij het hek kent de regels misschien niet goed. Ik ben ook wel eens te laat geweest. Geen probleem, hek ging gewoon open. Bij de hoofdingang meldden was misschien ook een oplossing geweest?

PePe

Idee: laatkomers altijd via de hoofdingang naar binnen laten. Op WEST is er voor een keer altijd wel ergens een stoel niet bezet, voor een keer.

Vlampiep

Citaat van: Stanley op oktober 18, 2023, 12:39:06
Is het niet handiger om het bij de Cambuur te melden in plaats hier te kissebissen. Betreffende man bij het hek kent de regels misschien niet goed. Ik ben ook wel eens te laat geweest. Geen probleem, hek ging gewoon open. Bij de hoofdingang meldden was misschien ook een oplossing geweest?
Volgens mij heeft hij aangegeven ook in contact te gaan met een woordvoerder van de club. Maar uit omgeving heb ik nu 2 gesproken die onlangs ook niet naar binnen konden, maar 1 daarvan werd na enige discussie toch toe gelaten. Het blijft werk van vrijwilligers aan de poorten, dus is het beleid misschien niet goed gecommuniceerd.

Vlampiep

Citaat van: PePe op oktober 18, 2023, 13:34:13
Idee: laatkomers altijd via de hoofdingang naar binnen laten. Op WEST is er voor een keer altijd wel ergens een stoel niet bezet, voor een keer.
Prima suggestie, maar als de laatkomers een sk heeft is zijn stoel niet bezet. _O_

Stiens

Citaat van: PePe op oktober 18, 2023, 13:34:13
Idee: laatkomers altijd via de hoofdingang naar binnen laten. Op WEST is er voor een keer altijd wel ergens een stoel niet bezet, voor een keer.

Dat is iets te makkelijk gedacht lijkt mij. Dan komt iedereen van Oost straks standaard te laat om 'gratis' op West te zitten. Terwijl die stoelen normaliter duurder zijn.

Grijskijkert

Week 44(30-10) komen de lichtmasten te staan, ben benieuwd hoe het er uitziet als de lichtmasten aan staan...
IN HENK WE TRUST!!!

Delfzijl/Cambuur

Ik had een keer in Leeuwarden een raar geluid op het laatste stuk in mn mooie Peugeot. Tik tik tik tik, geparkeerd achter de Timorstraat bij het speeltuintje.
Jah hoor dikke schroef in de band. ANWB bellen, dacht dat gaat wel ff duren kan eerst nog wel een helft gaan kijken. Nog geen kwartier bezig,ANWB aan de telefoon, aankomst binnen 10 min. Ik weer terug naar de auto ff praatje met de man bij het hek... mocht er zo weer uit en hij wachtte speciaal tot ik er weer was om me weer er in te laten. Top service ! Zo heeft iedereen wel goede en slechte verhalen en om daar je sponsorschap gelijk aan te koppelen...... Beter nog een paar wijntjes kunnen drinken....
Oh ja er zat op de hoek tegenover de hoofdingang een hele goede vistent, later een hele slechte vistent en nu een snackbar, proost :hein

Inferno-058

Citaat van: Grijskijkert op oktober 18, 2023, 16:39:26
Week 44(30-10) komen de lichtmasten te staan, ben benieuwd hoe het er uitziet als de lichtmasten aan staan...
Vind de futuristische masten een minpuntje, had liever de oude gehad.

Dokkumer

Citaat van: papier op oktober 18, 2023, 09:29:14
Het is ook een domme vergelijking. Net als het gegeven dat het weigeren door een individu een relatie zou moeten hebben met het wel/niet sponsoren van de club. Dus ja, ik trek dat even in het ridicule.
Nou als ik als supporter als stront behandeld zou worden, zou ik ook niet stralend een sponsorcontract tekenen.
Ik zou wel (ja nuance) hierover in gesprek gaan met de club
De echte, dat lees je :devil

oost

Dikke onzin joh een zogenaamd 'nieuwe sponser' :_schater waarschijnlijk voelt hij zich als seizoenkaart houder een sponser  :_schater

zeewolde

Citaat van: Dokkumer op oktober 18, 2023, 20:58:39
Nou als ik als supporter als stront behandeld zou worden, zou ik ook niet stralend een sponsorcontract tekenen.
Ik zou wel (ja nuance) hierover in gesprek gaan met de club
als je door 1 steward behandeld wordt als iedere doorsnee supporter en dat genoeg reden vindt om niet te sponsoren kun je ook beter naar dkv gaan.
Als je een beetje clubliefde hebt, zoek je het contact met of de directie of met Maarten...

Ik neem aan dat Vlampiep dit ook verteld heeft in plaats van te beamen dat hij heel slecht behandeld is en daarom niet moet sponsoren.

Vlampiep

Citaat van: zeewolde op oktober 18, 2023, 22:27:13
als je door 1 steward behandeld wordt als iedere doorsnee supporter en dat genoeg reden vindt om niet te sponsoren kun je ook beter naar dkv gaan.
Als je een beetje clubliefde hebt, zoek je het contact met of de directie of met Maarten...
Ik neem aan dat Vlampiep dit ook verteld heeft in plaats van te beamen dat hij heel slecht behandeld is en daarom niet moet sponsoren.
Dit heb ik hem uiteraard hem ook aangegeven.