Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Grijskijkert

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op oktober 17, 2023, 18:41:02
Hadden we toch 6 miljoen moeten vragen voor Bangura  :koffie
En hem dan toch niet kunnen verkopen :zweep
IN HENK WE TRUST!!!

wiekie1969

Handje ophouden, ut zal oek niet zo wezen. Heerlijke club binne we oek :_schater :_schater :_schater

wiekie1969

Geen geld voor betere spelers en voor de afbouw vh stadion. Wat voor kneuzen zitten daar in het bestuur. Jarenlang liggen te slapen. Doodschamen mutte ze zich.

Bankzitter

Citaat van: Dokkumer op juli 12, 2023, 16:56:20
Tweederde financiering afbouw stadion is binnen

Cambuur heeft op dit moment zo?n 10 miljoen euro opgehaald voor de voltooiing van het stadion. Dit bedrag is grotendeels verkregen door middel van certificaten en sponsoring, zo maakte directeur Ard de Graaf maandag bekend.

Aanvankelijk was er een budget van ruim 6 miljoen euro vastgesteld, maar vanwege de stijgende materiaal- en energiekosten is het benodigde bedrag verhoogd naar 15 miljoen euro. Met dit bedrag wordt een optimale afbouw mogelijk.

Cambuur is zelf verantwoordelijk voor de afbouw, inclusief de installaties. Een essentieel onderdeel hiervan is de implementatie van warmte- en koudeopslag (WKO), waarvan de kosten al zijn begroot. Bovendien moeten er andere zaken worden gerealiseerd, zoals verlichting en stoelen.

Na de zomer zal Cambuur proberen het resterende bedrag bijeen te brengen. Zo wordt er een campagne gelanceerd om een partij te vinden die de naam van het stadion op zich wil nemen. Met deze strategie hoopt de club niet alleen extra inkomsten te genereren, maar ook een nauwe band te smeden met een regionale of nationale onderneming.

Er moeten nog veel gesprekken plaatsvinden, ook met de installateurs. De Graaf benadrukt dat de situatie complex is, maar dat een optimale afbouw vooralsnog haalbaar is.

Dit was dus ook al begin Juli bekend. Aanvankelijk was 6 miljoen begroot. Er is 10 miljoen opgehaald, en er is 15 miljoen nodig.
Blijkbaar is het die 10 miljoen wel zo'n beetje de max wat er binnengehaald kon worden. Dan is er nu het punt dat het alleen maar duurder gaat worden als je langer wacht met afbouwen en ook langer duurt voordat het stadion inkomsten genereert. Natuurlijk moet de politiek wat tegensputteren voor de buhne maar eigenlijk is het point of no return al gepasseerd.

wiekie1969

Nim wel een visstoel en een zaklamp mee. Kom aan.  |:) |:) |:))

Vlampiep

Heb vanmiddag een wijntje gedronken met de persoon die afgelopen zondag werd geweigerd omdat hij vanwege werkverplichting te laat aankwam bij het stadion.
Hij liet weten een assurantie bedrijf te hebben en ge?nformeerd bij de club omtrent sponsering, dit mede ingegeven vanwege het nieuwe stadion.
Hij overweegt nu zijn plannen ergens anders ten uitvoer te brengen, want hij is helemaal klaar met dit sneue gedoe.

wiekie1969

Dames en heren, jongens en meisjes, van harte welkom in het Gemeente Leeuwarden stadion.

Inferno-058

Ben benieuwd of dit vertraging gaat opleveren

Grijskijkert

Citaat van: wiekie1969 op oktober 17, 2023, 19:30:44
Geen geld voor betere spelers en voor de afbouw vh stadion. Wat voor kneuzen zitten daar in het bestuur. Jarenlang liggen te slapen. Doodschamen mutte ze zich.
Noem 10 miljoen maar niks, de enige die zich moet doodschamen ben jij, door steeds maar wat te roeptoeteren en/of te schelden.
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: Inferno-058 op oktober 17, 2023, 20:28:54
Ben benieuwd of dit vertraging gaat opleveren
Tuurlijk niet, er is voldoende geld om te starten met de afbouw, en die garantstelling komt er snel...
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: Bankzitter op oktober 17, 2023, 19:41:41
Dit was dus ook al begin Juli bekend. Aanvankelijk was 6 miljoen begroot. Er is 10 miljoen opgehaald, en er is 15 miljoen nodig.
Blijkbaar is het die 10 miljoen wel zo'n beetje de max wat er binnengehaald kon worden. Dan is er nu het punt dat het alleen maar duurder gaat worden als je langer wacht met afbouwen en ook langer duurt voordat het stadion inkomsten genereert. Natuurlijk moet de politiek wat tegensputteren voor de buhne maar eigenlijk is het point of no return al gepasseerd.
Zo is het!
IN HENK WE TRUST!!!

papier

Citaat van: Vlampiep op oktober 17, 2023, 20:09:43
Heb vanmiddag een wijntje gedronken met de persoon die afgelopen zondag werd geweigerd omdat hij vanwege werkverplichting te laat aankwam bij het stadion.
Hij liet weten een assurantie bedrijf te hebben en ge?nformeerd bij de club omtrent sponsering, dit mede ingegeven vanwege het nieuwe stadion.
Hij overweegt nu zijn plannen ergens anders ten uitvoer te brengen, want hij is helemaal klaar met dit sneue gedoe.

Wat een ongekend slecht agendabeheer heb je als je niet op tijd bij een wedstrijd kan zijn. Maar wel op fucking dinsdagmiddag wijn kan gaan drinken.

Vlampiep

Citaat van: papier op oktober 18, 2023, 06:36:23
Wat een ongekend slecht agendabeheer heb je als je niet op tijd bij een wedstrijd kan zijn. Maar wel op fucking dinsdagmiddag wijn kan gaan drinken.
Dou bist nog sneuer dan een natte krant. Dur binne oek supporters die van ver komme en as die vanwege wat dan oek te laat binne kenne oek onferichte sake terug nar huus. Kest niet alles op dien eigen situasie afspiege. En ja hij smaakte lekker dat anboaden wiensje op dinsdagmiddag.

Dokkumer

Citaat van: papier op oktober 18, 2023, 06:36:23
Wat een ongekend slecht agendabeheer heb je als je niet op tijd bij een wedstrijd kan zijn. Maar wel op fucking dinsdagmiddag wijn kan gaan drinken.
Mag ik dit een ongelofelijk domme vergelijking vinden?  Alsof beide zaken een causaal verband hebben :rodekaart
De echte, dat lees je :devil

papier

Citaat van: Dokkumer op oktober 18, 2023, 09:24:09
Mag ik dit een ongelofelijk domme vergelijking vinden?  Alsof beide zaken een causaal verband hebben :rodekaart

Het is ook een domme vergelijking. Net als het gegeven dat het weigeren door een individu een relatie zou moeten hebben met het wel/niet sponsoren van de club. Dus ja, ik trek dat even in het ridicule.