Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Goed opgelet Eewal  :y. Dat was het enige juiste antwoord.
De echte, dat lees je :devil

janou

Dank! Dat verklaart het inderdaad.

Poetser

Citaat van: janou op oktober 09, 2023, 13:26:33
Even een vraagje, ik zie op de huidige fotos dat er midden onder in noord een gapend gat zit. Weet iemand wat de reden hiervan is? Vind dit echt niet mooi en zie dit op de stadionschetsen niet terug.

Daar komen gigantische containers te staan zodat we de lege bekertjes daar in kunnen mikken.

janou

Citaat van: Poetser op oktober 09, 2023, 15:28:57
Daar komen gigantische containers te staan zodat we de lege bekertjes daar in kunnen mikken.

Mooi voorbeeld van denken in oplossingen in plaats van problemen.


Eewal

Citaat van: Poetser op oktober 09, 2023, 15:28:57
Daar komen gigantische containers te staan zodat we de lege bekertjes daar in kunnen mikken.
haha, goeie grap!

Eewal

Mooi moment om in het nieuwe stadion de tribunes een naam te geven toch? En dan mag van mij de stadionnaam voor een smak geld verkocht worden..

Beul B

En de afvalbak krijgt als naam. "Ultee afvalbak"

Stiens


Poetser

Citaat van: Stiens op oktober 11, 2023, 15:09:25










Als de Oost-tribune volgend jaar meedoet... pff wat een herrie gaat dat worden  |:)

moodygrunn

In Henk en Sandor we trust

papier

Hele slechte zaak dat men weer bij de gemeente gaat aankloppen. Een BVO moet de eigen broek op kunnen houden zonder overheidssteun.

Poetser


oost

Dit kun je de club ook niet aanrekenen, dat met de inflatie de afbouw 100% duurder zal worden had niemand verwacht. De club zelf heeft het initi?le bedrag wel binnengehaald dus dat is gewoon dikke prima.

papier

Citaat van: oost op oktober 17, 2023, 09:01:02
Dit kun je de club ook niet aanrekenen, dat met de inflatie de afbouw 100% duurder zal worden had niemand verwacht. De club zelf heeft het initi?le bedrag wel binnengehaald dus dat is gewoon dikke prima.

Tuurlijk kun je de club dit wel aanrekenen. Aannemers schrijven altijd met een vork dus dat het een stuk duurder zou worden is niet gek.

oost

Citaat van: papier op oktober 17, 2023, 09:03:07
Tuurlijk kun je de club dit wel aanrekenen. Aannemers schrijven altijd met een vork dus dat het een stuk duurder zou worden is niet gek.

Een stukje duurder mag je wel verwachten, 10 of 20% is vrij normaal. Maar 100% is wel echt heel veel hoor