Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Vlampiep

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op september 20, 2023, 22:50:15
Klopt helemaal roep, maar je kunt niet je trouwe supporters die al jaren mid oost zitten ineens verbannen naar de hoeken. Tenminste....dat is mijn mening.
Mijn maten en ik komen sinds de oprichting of enige tijd na dien bij de club en hebben ook bijna een mensen leven een sk.
We hebben het er inderdaad ook wel eens overgehad hoe trouwe sk houders bij Grunnen geflikt zijn met de overgang naar het nieuwe stadion en hoe wij zullen reageren. Daar zijn we eensluidend in, wij laten ons niet piepelen en einde sk houders.

Poetser

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op september 20, 2023, 22:50:15
Klopt helemaal roep, maar je kunt niet je trouwe supporters die al jaren mid oost zitten ineens verbannen naar de hoeken. Tenminste....dat is mijn mening.

Ik snap het probleem niet. Oost wordt echt een enorme tribune. Ik denk zelfs dat alle scc houders van West ?n Oost in de middenvakken passen.

Ik vind ook dat de seizoenkaarthouders van vak 1, 2, 8 en 9 netjes op hun beurt moeten wachten als het om de middenvakken gaat.

Stiens

Wat ik heb begrepen op de dag van de Bouw is dat huidig vak 1,2,3,7,8,9 (West) naar de overkant (Oost) worden gekopieerd (in de hoeken dus) en dat het huidige Oost in elkaar wordt geschoven in het midden van de nieuwe Oost tribune (past makkelijk).

Bij plaatsen over krijgen huidige SCC houders van 1,2,3,7,8,9 eerste keuze om ook een plek in het midden op Oost uit te zoeken.

Stiens

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op september 20, 2023, 22:50:15
Klopt helemaal roep, maar je kunt niet je trouwe supporters die al jaren mid oost zitten ineens verbannen naar de hoeken. Tenminste....dat is mijn mening.

Dat gaat dus zeker niet gebeuren.

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Naastismis op september 21, 2023, 19:36:23
  20-30 jaar..... Zolang staat dat stadion er nog niet eens.  :_schater
Nee eurobak is van 2006, misschien even te enthousiast omschreven, maar al in het Oosterpark verkocht men seizoenkaarten voor ik meen 15 jaar ook om euroborgje mee te bekostigen. En ook die mensen moesten wijken voor sponsoren.
Het ging me eigenlijk meer om, dat iedereen die nu op een mooie plek zit niet verbannen wordt naar de hoeken. Een eerlijk systeem moeten ze bedenken. Maar we gaan het meemaken.

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Stiens op september 21, 2023, 21:57:37
Wat ik heb begrepen op de dag van de Bouw is dat huidig vak 1,2,3,7,8,9 (West) naar de overkant (Oost) worden gekopieerd (in de hoeken dus) en dat het huidige Oost in elkaar wordt geschoven in het midden van de nieuwe Oost tribune (past makkelijk).

Bij plaatsen over krijgen huidige SCC houders van 1,2,3,7,8,9 eerste keuze om ook een plek in het midden op Oost uit te zoeken.
Nou dat lijkt me een eerlijk systeem.
Zo zou het goed zijn... heeft een gouden kaart nog voordelen?
Daar hoor ik ook wel eens wat gesmoes over op de tribune.

Oud Cambuur

Houders van gouden seizoenkaarten hebben de eerste keus wat ik heb begrepen op de nieuwe Oosttribune.

Stiens


Noordcambuur

Begint steeds mooier te worden :thumbsup

Poetser

Zouden de hoeken in de toekomst dicht gebouwd kunnen worden?

Stanley

Citaat van: Poetser op september 26, 2023, 21:15:35
Zouden de hoeken in de toekomst dicht gebouwd kunnen worden?
Volgens mij niet. De lichtmasten staan in de hoeken. Je moet het ook niet willen, nu blijft er iets van het karakter van het oude Cambuur stadion over.

Galdiano

Citaat van: Poetser op september 26, 2023, 21:15:35
Zouden de hoeken in de toekomst dicht gebouwd kunnen worden?

:0= NEE! Gewoon NEE!!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Holwerd voor Cambuur

SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Poetser


Inferno-058

Ja dan maar hogere tribunes of een tweede ring