Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Poetser

Citaat van: De Gast op september 20, 2023, 08:36:49
Hoofdtribune heeft zn beste tijd ook wel gehad. Een beetje volume en de klanken worden wel heel skraal.

Het hele stadion heeft z'n beste tijd gehad.

Weemoed aan het Cambuurplein zal de komende jaren wel blijven, maar we krijgen er echt werkelijk een fantastisch mooi stadion voor terug.

Inferno-058

Citaat van: Poetser op september 20, 2023, 10:45:25
Het hele stadion heeft z'n beste tijd gehad.

Weemoed aan het Cambuurplein zal de komende jaren wel blijven, maar we krijgen er echt werkelijk een fantastisch mooi stadion voor terug.
Er wordt natuurlijk ook niet meer ge?nvesteerd in het stadion zoals nieuwe speakers, want ja we spelen er nog maar 8 maanden in. Al met al zijn we inderdaad toe aan een nieuw stadion. Een nieuw tijdperk gaat in.

Ben benieuwd naar de vakindeling, blijft dat gewoon hetzelfde als in het oude stadion?

Viper

Citaat van: Inferno-058 op september 20, 2023, 11:32:00
Ben benieuwd naar de vakindeling, blijft dat gewoon hetzelfde als in het oude stadion?

Nee, West is straks uitsluitend voor sponsoren. En het mindervalide-vak gaat naar Zuid.

Stiens

Begreep uit een eerder nieuwsbericht of nieuwsbrief dat gewone seizoenkaarthouders op het huidige West (dus geen zakelijke kaarten) worden verplaatst naar de nieuwe Oosttribune.

Uitvak komt ook op Zuid (i.p.v. Oost zoals huidig)

Van de Cambuur site:
Is er in het nieuwe stadion nog plek op west voor de seizoenkaarthouders die nu ook op de west tribune zitten?
De West-tribune is in het nieuwe stadion alleen voor sponsoren, met een capaciteit van 2.400 business seats en achttien skyboxen. Deze tribune is alleen toegankelijk via het hoofdgebouw.

KlinkHamer

#9649
Citaat van: Stiens op september 20, 2023, 15:10:10
Begreep uit een eerder nieuwsbericht of nieuwsbrief dat gewone seizoenkaarthouders op het huidige West (dus geen zakelijke kaarten) worden verplaatst naar de nieuwe Oosttribune.

Uitvak komt ook op Zuid (i.p.v. Oost zoals huidig)

Van de Cambuur site:
Is er in het nieuwe stadion nog plek op west voor de seizoenkaarthouders die nu ook op de west tribune zitten?
De West-tribune is in het nieuwe stadion alleen voor sponsoren, met een capaciteit van 2.400 business seats en achttien skyboxen. Deze tribune is alleen toegankelijk via het hoofdgebouw.


2400 plekken is nogal wat om te vullen, kaart zal toch snel rond de 2500 euro komen te liggen tel daarbij de skyboxen op en je gaat ruim over de 10 miljoen.
Het is voor de club te hopen dat het gaat lukken, het is niks om tegen een half lege tribune aan te kijken.
Haal je de normale seizoenskaarten van west eraf en wat er al op oost zit dan is de nieuwe oosttribune (capaciteit van 5.773 stoelen) snel vol. Noord zit sowieso vol (capaciteit van 3.516 stoelen)

Eewal

Citaat van: KlinkHamer op september 20, 2023, 17:40:19

2400 plekken is nogal wat om te vullen, kaart zal toch snel rond de 2500 euro komen te liggen tel daarbij de skyboxen op en je gaat ruim over de 10 miljoen.
Het is voor de club te hopen dat het gaat lukken, het is niks om tegen een half lege tribune aan te kijken.
Haal je de normale seizoenskaarten van west eraf en wat er al op oost zit dan is de nieuwe oosttribune (capaciteit van 5.773 stoelen) snel vol. Noord zit sowieso vol (capaciteit van 3.516 stoelen)
luxe problemen ...

Lore

Citaat van: KlinkHamer op september 20, 2023, 17:40:19

2400 plekken is nogal wat om te vullen, kaart zal toch snel rond de 2500 euro komen te liggen tel daarbij de skyboxen op en je gaat ruim over de 10 miljoen.
Het is voor de club te hopen dat het gaat lukken, het is niks om tegen een half lege tribune aan te kijken.
Haal je de normale seizoenskaarten van west eraf en wat er al op oost zit dan is de nieuwe oosttribune (capaciteit van 5.773 stoelen) snel vol. Noord zit sowieso vol (capaciteit van 3.516 stoelen)

De goedkoopste kaarten voor de zakenclub worden 1250 euro.

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Lore op september 20, 2023, 20:43:39
De goedkoopste kaarten voor de zakenclub worden 1250 euro.

Hoop niet dat het zon smeerlapperij wordt als bij FC Groningen, de mensen op de sponsortribune moesten daar ook weg. En die kregen de mooiste plekken op de tribune tegenover... de 2 vakken bij de middellijn. De gewone man die daar zat kon ineens in die vakken geen plaats meer krijgen. Sommigen zaten daar al 20 30 jaar.
Zij moesten genoegen nemen met de mindere vakken.

roepieh

huidige oost + west kunnen op de nieuwe oost en dan nog is er ruimte over... en we willen uiteindelijk allemaal graag een stabiele eredivisionist worden. dan zal moeten worden gewerkt aan de knaken.

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: roepieh op september 20, 2023, 22:00:24
huidige oost + west kunnen op de nieuwe oost en dan nog is er ruimte over... en we willen uiteindelijk allemaal graag een stabiele eredivisionist worden. dan zal moeten worden gewerkt aan de knaken.
Klopt helemaal roep, maar je kunt niet je trouwe supporters die al jaren mid oost zitten ineens verbannen naar de hoeken. Tenminste....dat is mijn mening.

Eewal

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op september 20, 2023, 22:50:15
Klopt helemaal roep, maar je kunt niet je trouwe supporters die al jaren mid oost zitten ineens verbannen naar de hoeken. Tenminste....dat is mijn mening.
oost is nu mini en straks de grootste tribune. De middelste vakken dus ook veel groter. Gaat wel loslopen dit.

Liwwarder058

Lijkt mij simpel als je op west in de hoeken zit. krijg je op oost een nieuw plekje in de hoeken. etc etc etc

Poetser

Middenvakken Oost worden duurder dan zijvakken.

Huidige scc houders mogen plekje uitzoeken.

PePe

Citaat van: Poetser op september 21, 2023, 07:41:44
Middenvakken Oost worden duurder dan zijvakken.

Huidige scc houders mogen plekje uitzoeken.

Je noemt nu OOST, ik mag hopen dat het voor alle tribunes gaat gelden? (als dit echt zo is)

Naastismis

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op september 20, 2023, 21:13:51
Hoop niet dat het zon smeerlapperij wordt als bij FC Groningen, de mensen op de sponsortribune moesten daar ook weg. En die kregen de mooiste plekken op de tribune tegenover... de 2 vakken bij de middellijn. De gewone man die daar zat kon ineens in die vakken geen plaats meer krijgen. Sommigen zaten daar al 20 30 jaar.
Zij moesten genoegen nemen met de mindere vakken.
20-30 jaar..... Zolang staat dat stadion er nog niet eens.  :_schater