Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

De echte, dat lees je :devil

Stiens

Gevelafwerking is in volle gang

Na de bouwvakantie zijn de werkzaamheden aan het Cambuurstadion weer in volle gang opgepakt. De cascobouw verloopt voortvarend. De laatste gevels aan de zuidkant, de kant waar Firda komt, worden gesloten. Daarnaast is de dakdekker aan deze zijde halverwege met het aanbrengen van de dakbedekking. Ook is de afbouw al gestart.

In het westen, het deel waar SC Cambuur komt, worden de gevelbekleding aangebracht en is er gestart met het monteren van de vliesgevels. In het oosten, het deel waar commerci?le ruimtes en het supportersplein komen, is het betoncasco klaar. Hier wordt de kap / luifel en het gevelstaal gemonteerd.

De hijswerkzaamheden voor de rupskranen van het casco zijn na deze week klaar. Deze rupskranen worden gedemonteerd en afgevoerd.

In het gebouw zijn diverse partijen bezig met het verwerken van brandwerende en isolerende voorzieningen.












Eewal

Wat zal Oost er fraai uitzien op tv, als je het vergelijkt met die mandarijn die we nu hebben.

PePe

Citaat van: Eewal op september 14, 2023, 17:21:36
Wat zal Oost er fraai uitzien op tv, als je het vergelijkt met die mandarijn die we nu hebben.

Met gerepareerde luidsprekers, die het afgelopen week nog geen uur hebben gewerkt.

Galdiano

Gewoon niet zo klagen over die speakers... Nieuwe stadion is alles goed. Nu gewoon nog even accepteren.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

PePe

Citaat van: Galdiano op september 15, 2023, 07:56:09
Gewoon niet zo klagen over die speakers... Nieuwe stadion is alles goed. Nu gewoon nog even accepteren.

Van alle tribunes knalt het geluid af, waarom kan dat niet op OOST?
Zet het op alle tribunes maar uit, moet je dan eens horen!!
Het is echt niet leuk.

zeewolde

Citaat van: PePe op september 15, 2023, 22:30:35
Van alle tribunes knalt het geluid af, waarom kan dat niet op OOST?
Zet het op alle tribunes maar uit, moet je dan eens horen!!
Het is echt niet leuk.
oost doet ook niet mee met de sfeer, hebben ze ook geen geluid nodig l8l :_schater

Holwerd voor Cambuur

Wat wil je ook eigenlijk per s? horen dan? Opstellingen; wissels; goals. Alles staat wel op bijvoorbeeld Livescore.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: zeewolde op september 15, 2023, 23:08:25
oost doet ook niet mee met de sfeer, hebben ze ook geen geluid nodig l8l :_schater

Een kijken...waar heb ik het kistje met de bans ook alweer staan..

fred

Als promotie weer in zicht is, leeft de papegaaien triune ook wel weer op  |:)

michello

Citaat van: fred op september 17, 2023, 12:21:49
Als promotie weer in zicht is, leeft de papegaaien triune ook wel weer op  |:)

:proost :_schater

Inferno-058

Dat het nieuwe stadion komende zomer klaar is is nu wel zo goed als zeker toch? Of moeten we nog rekening houden met enige vertraging?

Galdiano

Citaat van: Inferno-058 op september 18, 2023, 22:13:52
Dat het nieuwe stadion komende zomer klaar is is nu wel zo goed als zeker toch? Of moeten we nog rekening houden met enige vertraging?

Het valt en staat met de nuts voorzieningen. Daar is het het wachten op van wat ik begreep.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Inferno-058

Citaat van: Galdiano op september 18, 2023, 22:45:48
Het valt en staat met de nuts voorzieningen. Daar is het het wachten op van wat ik begreep.
Ok?, nou ben benieuwd

De Gast

Citaat van: PePe op september 15, 2023, 22:30:35
Van alle tribunes knalt het geluid af, waarom kan dat niet op OOST?
Zet het op alle tribunes maar uit, moet je dan eens horen!!
Het is echt niet leuk.

Hoofdtribune heeft zn beste tijd ook wel gehad. Een beetje volume en de klanken worden wel heel skraal.