Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Grijskijkert

Zou het stadion ook de naam b.v. het Unibet stadion mogen of kunnen krijgen? Het is geen reclame, maar levert vast en zeker genoeg knakken op..
IN HENK WE TRUST!!!

Inferno-058

Citaat van: Grijskijkert op augustus 18, 2023, 11:05:33
Zou het stadion ook de naam b.v. het Unibet stadion mogen of kunnen krijgen? Het is geen reclame, maar levert vast en zeker genoeg knakken op..
Dat zou kunnen maar het zou behoorlijk triest zijn naar mijn mening, dat voetbalclubs zo makkelijk in zee gaan met gokkantoren vind ik sowieso een slechte zaak.

Grijskijkert

Citaat van: Inferno-058 op augustus 18, 2023, 11:07:07
Dat zou kunnen maar het zou behoorlijk triest zijn naar mijn mening, dat voetbalclubs zo makkelijk in zee gaan met gokkantoren vind ik sowieso een slechte zaak.
In Engeland is het heel normaal, ik denk dan dit kan de club verder helpen..
IN HENK WE TRUST!!!

Dokkumer

#9618
Citaat van: Grijskijkert op augustus 18, 2023, 11:05:33
Zou het stadion ook de naam b.v. het Unibet stadion mogen of kunnen krijgen? Het is geen reclame, maar levert vast en zeker genoeg knakken op..
Voor zover ik weet wordt sponsoring door gokkantoren volgend jaar of het jaar erna flink aan banden gelegd.
Edit: per 1 januari 2025 dus een totaalverbod.

Is Velo geen optie? VELOdrome  8) :devil
De echte, dat lees je :devil

Dokkumer

De echte, dat lees je :devil

anderszchristian

Top, het begint er al op te lijken. Dank voor het delen!

Dokkumer

Werkzaamheden komende maandag hervat

Alle werkzaamheden worden aanstaande maandag weer opgepakt. Gedurende de bouwvakantie zijn slechts beperkte werkzaamheden verricht, waaronder het plaatsen van kozijnen.

Begin september worden de tribunes van Noord gebouwd. Tevens wordt dan het dak op de Oost-tribune aangebracht.
De echte, dat lees je :devil

Noordcambuur

Ok? bedankt Dokkumer voor je info.
Ik zal volgende week ff een kijkje nemen.

Dokkumer

Citaat van: Noordcambuur op augustus 24, 2023, 21:10:07
Ok? bedankt Dokkumer voor je info.
Ik zal volgende week ff een kijkje nemen.
Ik kopieer het letterlijk van Facebook hoor :devil
De echte, dat lees je :devil

Noordcambuur

Citaat van: Dokkumer link=topic=11.msg337763#msg337763 date= 1692961977
Ik kopieer het letterlijk van Facebook hoor :devil
dat is ook al een prestatie  ;)

Dokkumer



Plaatsing dak op Oost en tribune-liggers op Noord?

Bron:Cambuur Boulevard
De echte, dat lees je :devil

Dokkumer


Mooie luchtfoto van ons nieuwe stadion..
De echte, dat lees je :devil

De Gast


Eewal

Citaat van: Dokkumer op september 01, 2023, 16:54:12

Mooie luchtfoto van ons nieuwe stadion..
'Oosttribune, doe eens mee' ... gaat wel lukken komend seizoen..

Stiens