Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

papier

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 04, 2023, 10:13:36
Het gaat echt helemaal de verkeerde kant op hier op Cambuuronline  :R :zucht

:proost

Ik heb beide posts gerapporteerd.

zeewolde

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op augustus 04, 2023, 10:21:46

Bedoelde je niet deze? l0l

:devil



                                   :thumbsup

Specuveter

Ik voel een ban aankomen!!

Grijskijkert

Bouwupdate het Cambuurstadion krijgt steeds meer vorm

In de vorige nieuwsbrief van het Elfstedenpark vertelden we je over de succesvolle Dag van de Bouw en het behalen van het hoogste punt. We zijn nu weer een maand verder en is de bouw van het nieuwe Cambuurstadion flink opgeschoten. Het is een wereld van verschil!

In het oosten, het deel waar commerci?le ruimtes en het supportersplein komen, is de tribune bijna volledig geplaatst. Begin september start Voortman met het monteren van de luifelconstructie op deze zijde. In het noorden, het deel waar commerci?le ruimtes en de supportershome komen, is de derde verdiepingsvloer gestort. Vanaf begin september gaan we de laatste tribune bouwen.

De luifelconstructie is klaar in het westen, dit is het deel waar SC Cambuur komt. Hier starten we in september met de gootconstructie en de dakplaten. In het zuiden, het deel waar Firda komt, wordt de gevelbeplating gemonteerd en zijn de eerste kozijnen geplaatst. Tijdens de bouwvakantie gaat het monteren van de kozijnen door. In de buitenhoeken is het meeste prefab voor de omlopen gemonteerd. Dit zijn de balkons die de bouwdelen in het noorden, oosten en zuiden met elkaar verbinden. De laatste zware omloopplaten worden begin september geleverd en gelegd. Met het plaatsen van deze gevelbeplating krijgt het stadion steeds meer smoel.

Deze week wordt de eerste rupskraan (Sennebogen 3300) gedemonteerd en afgevoerd.
IN HENK WE TRUST!!!

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: papier op augustus 04, 2023, 10:25:06
Ik heb beide posts gerapporteerd.
Waarvoor dank. Dit is het liefste jongetjes van de klas forum.....
Ook weleens leuk. En nee Zeewolde dat was het goede icoontje...Die andere zou Dokkie ongetwijfeld gebruikt hebben haha....

Stiens


Leovardia

Machtig mooi Stiens, thanks!! _O_
Kent skele juh.

Zuid1991

Potver, wat krijgen wij een mooi nieuw 'huis'. |:)

Dokkumer

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 04, 2023, 10:13:36
Het gaat echt helemaal de verkeerde kant op hier op Cambuuronline  :R :zucht

:proost
Nee hoor. Ik vind straks heus wel wat om af te zeiken.
De echte, dat lees je :devil

Dokkumer






Foto's afkomstig vsn Facebook, Stadion058
De echte, dat lees je :devil


Zuid1991

Vraag, ben benieuwd of de "werkgroep graffiti" voor de aankleding nieuw stadion al idee?n heeft en waar deze komen in het nieuwe stadion.

richard

Citaat van: Zuid1991 op augustus 07, 2023, 14:37:15
Vraag, ben benieuwd of de "werkgroep graffiti" voor de aankleding nieuw stadion al idee?n heeft en waar deze komen in het nieuwe stadion.

Sprak vanmorgen even met Zoltan en ze zijn wel bezig met van alles ook met spectaculaire doeken.

Poetser

Citaat van: PePe op augustus 06, 2023, 19:12:22
Morgen op ESPN.

https://twitter.com/SCCambuurLwd/status/1688189662244843520?t=GdTBUbcQgLl6hcDkDQ_jDw&s=19

Wat een kutdocu.

Als je nog even het kutgevoel wil herbeleven van afgelopen seizoen, dan zeker even kijken.

Heeft niks met het nieuwe stadion te maken.

Zuid1991

Citaat van: richard op augustus 07, 2023, 23:57:01
Sprak vanmorgen even met Zoltan en ze zijn wel bezig met van alles ook met spectaculaire doeken.
Mooi! Dank |:)