Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

De Gast

Apart dat een Oost twee keer de capaciteit heeft van een Zuid en een West.

Grijskijkert

Citaat van: De Gast op augustus 02, 2023, 09:48:57
Apart dat een Oost twee keer de capaciteit heeft van een Zuid en een West.
Zou dat op zuid komen door de school die er achter zit? En op west heb je skyboxen, kantoren en andere ruimtes die veel plek innemen....
IN HENK WE TRUST!!!

janou

Zuid is ook uitvak he. Dus qua plekken evenveel als noord

Grijskijkert

Citaat van: janou op augustus 02, 2023, 09:58:43
Zuid is ook uitvak he. Dus qua plekken evenveel als noord
700 minder :thumbsup
IN HENK WE TRUST!!!

Poetser

Citaat van: De Gast op augustus 02, 2023, 09:48:57
Apart dat een Oost twee keer de capaciteit heeft van een Zuid en een West.

Oost tribune wordt imponerend.

janou


Eewal

Citaat van: De Gast op augustus 02, 2023, 09:48:57
Apart dat een Oost twee keer de capaciteit heeft van een Zuid en een West.
logisch toch? Oost is veel langer dan zuid en op west skyboxen en minder rijen stoeltjes..

Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

michello

Citaat van: Hirsch op augustus 02, 2023, 09:42:05
Noord, een capaciteit van 3.516 stoelen
Oost, een capaciteit van 5.773 stoelen
Zuid, een capaciteit van 2.815 stoelen (waaronder 756 uitvak)
West, een capaciteit van 2.400 stoelen

West zijn dus alleen business seats.

Bedankt! Vroeg me inderdaad al af hoeveel stoelen er voor de hoofdtribune zouden zijn.

Inferno-058

#9579
Citaat van: Hirsch op augustus 02, 2023, 09:42:05
Noord, een capaciteit van 3.516 stoelen
Oost, een capaciteit van 5.773 stoelen
Zuid, een capaciteit van 2.815 stoelen (waaronder 756 uitvak)
West, een capaciteit van 2.400 stoelen

West zijn dus alleen business seats.
Noord zou toch een gedeeltelijke staantribune worden?

Dokkumer

De echte, dat lees je :devil

Grijskijkert

Citaat van: Dokkumer op augustus 02, 2023, 11:27:14
2.815 +756 is 3.571. Of is er een groot buffervak?
2815 is inclusief uitvak :thumbsup
IN HENK WE TRUST!!!

Dokkumer




Oost vandaag.  Foto's van Facebook gejat
De echte, dat lees je :devil

Westerpark

Citaat van: Eewal op augustus 02, 2023, 10:08:49
logisch toch? Oost is veel langer dan zuid en op west skyboxen en minder rijen stoeltjes..

En Zuid minder dan Noord ivm de mindervaliden die er worden ondergebracht en de ruimte van Firda bovenin.


Citaat van: Inferno-058 op augustus 02, 2023, 10:57:59
Noord zou toch een gedeeltelijke staantribune worden?

Dat was de inzet, maar is helaas niet gelukt. Mede nav discussie over aanscherpen normeringen na instorten tribune Goffert. Wordt nu dus 'gewoon' staan op een als zittribune ingericht vak, zoals ook op huidig noord het geval is.

Eewal

Citaat van: Dokkumer op augustus 03, 2023, 12:08:02



Oost vandaag.  Foto's van Facebook gejat
haha van mij. Graag gedaan.