Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

nee,wel?

ja ut wurd met de dag imponerender as ik dat su mag zegguh

Dokkumer

Qua betonwerk zijn Zuid en West opgeleverd. Gevelbeplating zuid wordt flink aan gewerkt.
De echte, dat lees je :devil

Dokkumer

#9557

Opstap naar Noord en Het Hert.
Foto van de kiekjesman.
De echte, dat lees je :devil

Viper

Citaat van: Eewal op juli 20, 2023, 09:22:33
op Oost al tribune liggers?

Inmiddels de eerste tribune-elementen op Oost.

Dokkumer


Foto van vrijdag. Tribune zal nu bijna klaar zijn...
De echte, dat lees je :devil

Dokkumer


Zuid vandaag, met dank aan de kiekjesman.
De echte, dat lees je :devil

Eewal

Citaat van: Dokkumer op augustus 01, 2023, 21:32:11

Zuid vandaag, met dank aan de kiekjesman.
dat ziet er toch gewoon geweldig uit!

Dokkumer

De echte, dat lees je :devil

Noordcambuur

Bedankt Dokkumer  :thumbsup wordt tijd voor kijkje te nemen :y

Dokkumer

Citaat van: Noordcambuur op augustus 01, 2023, 22:20:45
Bedankt Dokkumer  :thumbsup wordt tijd voor kijkje te nemen :y
Heb je Facebook? Stadion058, Cambuur Boulevard zijn aanraders.
7 augustus ook een documentaire over het nieuwe stadion op ESPN.


De echte, dat lees je :devil

Specuveter

Citaat van: Dokkumer op augustus 01, 2023, 22:46:48
Heb je Facebook? Stadion058, Cambuur Boulevard zijn aanraders.
7 augustus ook een documentaire over het nieuwe stadion op ESPN.
Even Cambuur toevoegen op Facebook
Deze site is van mijn zoon.
Staan geregeld nieuwe foto's op van onze nieuwe tempel.

Noordcambuur

Citaat van: Dokkumer op augustus 01, 2023, 22:46:48
Heb je Facebook? Stadion058, Cambuur Boulevard zijn aanraders.
7 augustus ook een documentaire over het nieuwe stadion op ESPN.
bedankt :thumbsup

Noordcambuur

Citaat van: Specuveter op augustus 02, 2023, 07:25:11
Even Cambuur toevoegen op Facebook
Deze site is van mijn zoon.
Staan geregeld nieuwe foto's op van onze nieuwe tempel.
oke prachtig?

michello

Weet iemand de capaciteit per tribune?

Hirsch

Citaat van: michello op augustus 02, 2023, 09:29:47
Weet iemand de capaciteit per tribune?

Noord, een capaciteit van 3.516 stoelen
Oost, een capaciteit van 5.773 stoelen
Zuid, een capaciteit van 2.815 stoelen (waaronder 756 uitvak)
West, een capaciteit van 2.400 stoelen

West zijn dus alleen business seats.