Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

PePe


Eewal

Ze zijn in gesprek met Kips. Het Kips Leverworst Stadion en de stoeltjes krijgen ook een leverworstkleur.

Dokkumer

Citaat van: CambuurAmersfoort op juli 13, 2023, 14:58:24
Ja laten we geld inzamelen en daarvan de naam van het stadion kopen en dan noemen we het: het Cambuurstadion.

Ik vind die namen aan stadions echt afschuwelijk. Dat is een beetje als je vrouw verkopen voor een paar tientjes.
Het is het cambuurstadion of misschien een mooie verwijzing naar de stad, maar voetballen in het wtc expo stadion, het de walrus stadion of in crystalic stadion vind ik echt zonde.
Kan Joepie van T. niet het "Caf? ?s Mem stadion" aftikken?
De echte, dat lees je :devil

papier

Ik noem het gewoon Cambuurstadion los van welke sponsor er op komt. Niet moeilijk doen.

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: papier op juli 13, 2023, 18:02:03
Ik noem het gewoon Cambuurstadion los van welke sponsor er op komt. Niet moeilijk doen.
Doen ze hier ook bij de plaatselijke Fc. Hitachy mobility stadion
Iedereen zegt gewoon Euroborg.
Wat ze er ook voor naam aan geven, voor mij is het gewoon Cambuur stadion.

Poetser

Gisteren weer even wezen kijken. Het wordt wel echt imposant hoor. Helemaal als je het hoekje om rijdt bij de Jumbo en dan in 1x het stadion voor je opdoemt.  |:)

Eewal

Citaat van: Poetser op juli 20, 2023, 07:51:41
Gisteren weer even wezen kijken. Het wordt wel echt imposant hoor. Helemaal als je het hoekje om rijdt bij de Jumbo en dan in 1x het stadion voor je opdoemt.  |:)
op Oost al tribune liggers?

Vlampiep

Gisteren na lange tijd bij ons nieuwe stadion geweest. Was altijd wel wat sceptisch maar wat een mooi stadion gaat dit worden.
Dit stadion verdient eredivisie en we mogen toch echt hopen dat de club 2 spelers aan gaat trekken die de nieuwe talenten beter laten spele
Dus alle ballen op maar 1 doel en dat is promoveren. En als dat nu met of zonder Ultee gebeurt is ondergeschikt.

Poetser

Citaat van: Eewal op juli 20, 2023, 09:22:33
op Oost al tribune liggers?

Nee. Al wel de contouren. Op de hoofdtribune al een stuk dak.

Mike SCC

Citaat van: Vlampiep op juli 20, 2023, 09:56:30
Gisteren na lange tijd bij ons nieuwe stadion geweest. Was altijd wel wat sceptisch maar wat een mooi stadion gaat dit worden.
Dit stadion verdient eredivisie en we mogen toch echt hopen dat de club 2 spelers aan gaat trekken die de nieuwe talenten beter laten spele
Dus alle ballen op maar 1 doel en dat is promoveren. En als dat nu met of zonder Ultee gebeurt is ondergeschikt.

Toch krijg ik van alle signalen en het nieuws rondom de club het idee dat het toch een soort tussenjaar gaat worden. Hangt natuurlijk ook nog veel van deze transferwindow af, het basisteam is nog lang niet compleet. Maar het temperen van de verwachtingen van onze directeur maakt het er ook niet beter op (realistisch of niet).

papier

Citaat van: Mike SCC op juli 20, 2023, 15:41:14
Toch krijg ik van alle signalen en het nieuws rondom de club het idee dat het toch een soort tussenjaar gaat worden. Hangt natuurlijk ook nog veel van deze transferwindow af, het basisteam is nog lang niet compleet. Maar het temperen van de verwachtingen van onze directeur maakt het er ook niet beter op (realistisch of niet).

Check ons eigen vermogen eens. Dat biedt niet de ruimte om grote risico's te nemen in tegenstelling tot bv. Groningen. Volledig terecht dat je de weg van geleidelijkheid pakt. Dat neemt niet weg dat je wel een concurrerende selectie op poten moet kunnen zetten die met een beetje geluk via de play offs om promotie moet kunnen spelen. 

Vlampiep

Citaat van: papier op juli 20, 2023, 15:47:39
Check ons eigen vermogen eens. Dat biedt niet de ruimte om grote risico's te nemen in tegenstelling tot bv. Groningen. Volledig terecht dat je de weg van geleidelijkheid pakt. Dat neemt niet weg dat je wel een concurrerende selectie op poten moet kunnen zetten die met een beetje geluk via de play offs om promotie moet kunnen spelen.
Zonder ambitie geen grotere competitie. Als we niet direct weer promoveren kan het wel eens weer jaren duren voordat we promoveren.
Zelf vindt ik overigens de KKD een mooiere competitie dan de Eredivisie, want daar doen we als veel meer clubs mee als opvulling om een competitie in stand te houden. De verhoudingen zijn vollig uit zijn verband, want bij de grote clubs is 1 speler 1 keer duurder dan onze gehele huishouding.

Delfzijl/Cambuur

Tegenwoordig zitten alle grote clubs in de KKD :devil
En daarbij de vaste speelavond is weer terug, das ook wat waard.
Allerminste is nu dat we weer onze uitwedstrijden meestal niet kunnen zien. Hekel aan.

papier

Citaat van: Vlampiep op juli 20, 2023, 17:26:20
Zonder ambitie geen grotere competitie. Als we niet direct weer promoveren kan het wel eens weer jaren duren voordat we promoveren.
Zelf vindt ik overigens de KKD een mooiere competitie dan de Eredivisie, want daar doen we als veel meer clubs mee als opvulling om een competitie in stand te houden. De verhoudingen zijn vollig uit zijn verband, want bij de grote clubs is 1 speler 1 keer duurder dan onze gehele huishouding.

We komen terug hoor, maar op een fatsoenlijke en duurzame manier. En dan gaan we veel minder snel weer naar de KKD.

Maar wel eens wmb de KKD met jou. Die beloften er nog uit en spelen om het kampioenschap zou ik echt tof vinden, ook al is het voor nog 5 jaar.

sunderland

Reed er vanmiddag weer even langs. Toch trots hoor ..