Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

Ook een gaaf filmpje van hoe de tribunes gemaakt worden:
https://youtu.be/qvsnixtpxjE

Stiens

Mooi om te zien! We krije een machtig mooi stadion  |:) |:) |:)

Eewal

Ik liep even langs het nieuwe stadion. In het echt veel imposanter dan op de plaatjes...

Poetser

Citaat van: Eewal op juli 10, 2023, 23:26:07
Ik liep even langs het nieuwe stadion. In het echt veel imposanter dan op de plaatjes...

Must straks eens kieke as de oostribune staat.

Dat wut een kolos van een tribune hey. Prachtig.

Dokkumer

Tweederde financiering afbouw stadion is binnen

Cambuur heeft op dit moment zo?n 10 miljoen euro opgehaald voor de voltooiing van het stadion. Dit bedrag is grotendeels verkregen door middel van certificaten en sponsoring, zo maakte directeur Ard de Graaf maandag bekend.

Aanvankelijk was er een budget van ruim 6 miljoen euro vastgesteld, maar vanwege de stijgende materiaal- en energiekosten is het benodigde bedrag verhoogd naar 15 miljoen euro. Met dit bedrag wordt een optimale afbouw mogelijk.

Cambuur is zelf verantwoordelijk voor de afbouw, inclusief de installaties. Een essentieel onderdeel hiervan is de implementatie van warmte- en koudeopslag (WKO), waarvan de kosten al zijn begroot. Bovendien moeten er andere zaken worden gerealiseerd, zoals verlichting en stoelen.

Na de zomer zal Cambuur proberen het resterende bedrag bijeen te brengen. Zo wordt er een campagne gelanceerd om een partij te vinden die de naam van het stadion op zich wil nemen. Met deze strategie hoopt de club niet alleen extra inkomsten te genereren, maar ook een nauwe band te smeden met een regionale of nationale onderneming.

Er moeten nog veel gesprekken plaatsvinden, ook met de installateurs. De Graaf benadrukt dat de situatie complex is, maar dat een optimale afbouw vooralsnog haalbaar is.
De echte, dat lees je :devil

Poetser

Citaat van: Dokkumer op juli 12, 2023, 16:56:20
Tweederde financiering afbouw stadion is binnen

Cambuur heeft op dit moment zo?n 10 miljoen euro opgehaald voor de voltooiing van het stadion. Dit bedrag is grotendeels verkregen door middel van certificaten en sponsoring, zo maakte directeur Ard de Graaf maandag bekend.

Aanvankelijk was er een budget van ruim 6 miljoen euro vastgesteld, maar vanwege de stijgende materiaal- en energiekosten is het benodigde bedrag verhoogd naar 15 miljoen euro. Met dit bedrag wordt een optimale afbouw mogelijk.

Cambuur is zelf verantwoordelijk voor de afbouw, inclusief de installaties. Een essentieel onderdeel hiervan is de implementatie van warmte- en koudeopslag (WKO), waarvan de kosten al zijn begroot. Bovendien moeten er andere zaken worden gerealiseerd, zoals verlichting en stoelen.

Na de zomer zal Cambuur proberen het resterende bedrag bijeen te brengen. Zo wordt er een campagne gelanceerd om een partij te vinden die de naam van het stadion op zich wil nemen. Met deze strategie hoopt de club niet alleen extra inkomsten te genereren, maar ook een nauwe band te smeden met een regionale of nationale onderneming.

Er moeten nog veel gesprekken plaatsvinden, ook met de installateurs. De Graaf benadrukt dat de situatie complex is, maar dat een optimale afbouw vooralsnog haalbaar is.

"Dames en heren, van harte welkom in het altijd sfeervolle Auke Rauwerda Stadion"

papier

Noord maar zonder stoeltjes dan? Mes snijd aan 2 kanten.

Dokkumer

Ja kunnen we nog meer supporters kwijt  :scc |:)
De echte, dat lees je :devil

Noordcambuur

Even een leuke actie bedenken met supporters en sponsoren en dan heb je zo weer wat centjes  ;)

Dokkumer

5 miljoen is best veel centjes, maar iedere euro is er een.
De echte, dat lees je :devil

Bankzitter

Wel heel knap dat er al 10 miljoen is opgehaald (4 miljoen meer dan het oorspronkelijke doel was).

CambuurAmersfoort

Citaat van: Noordcambuur op juli 12, 2023, 19:09:46
Even een leuke actie bedenken met supporters en sponsoren en dan heb je zo weer wat centjes  ;)

Ja laten we geld inzamelen en daarvan de naam van het stadion kopen en dan noemen we het: het Cambuurstadion.

Ik vind die namen aan stadions echt afschuwelijk. Dat is een beetje als je vrouw verkopen voor een paar tientjes.
Het is het cambuurstadion of misschien een mooie verwijzing naar de stad, maar voetballen in het wtc expo stadion, het de walrus stadion of in crystalic stadion vind ik echt zonde.

Poetser

Citaat van: CambuurAmersfoort op juli 13, 2023, 14:58:24
Ja laten we geld inzamelen en daarvan de naam van het stadion kopen en dan noemen we het: het Cambuurstadion.

Ik vind die namen aan stadions echt afschuwelijk. Dat is een beetje als je vrouw verkopen voor een paar tientjes.
Het is het cambuurstadion of misschien een mooie verwijzing naar de stad, maar voetballen in het wtc expo stadion, het de walrus stadion of in crystalic stadion vind ik echt zonde.

Niet leuk, wel noodzakelijk

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: CambuurAmersfoort op juli 13, 2023, 14:58:24
Dat is een beetje als je vrouw verkopen voor een paar tientjes.

Citaat van: Poetser op juli 13, 2023, 15:09:51
Niet leuk, wel noodzakelijk

:_schater :_schater
Henk, held, bedankt

nee,wel?