Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Grijskijkert

Citaat van: rvw op juni 19, 2023, 18:43:36
Alleen niet op de westtribune
Maar wel op oost een plekje veiligstellen...
IN HENK WE TRUST!!!

Eewal

Het stadion ziet er steeds imposanter uit. Op zuid komt het dak er al op. Kan niet wachten.

Cor

Citaat van: Eewal op juni 22, 2023, 12:11:28
Het stadion ziet er steeds imposanter uit. Op zuid komt het dak er al op. Kan niet wachten.

Prachtig als je uit de richting Harlingen aan komt rijden. Prominent in beeld.


Poetser


polderrob

kijk maar op: Elfstenpark.nl en dan naar nieuwe cambuurstadion. Dan krijg je tijdlijn van af het begin van de bouw t/m/ vanmiddag 16.00 uur. Fantastich gezicht!

Viper

Citaat van: SaVaGe op juni 22, 2023, 15:59:14
VR linkje van het stadion (middenstip)

Hoe vet is dit? |:)

De ?hoeken-dicht-brigade? kan m?n rug op.

Zuid1991

Ik wordt ook steeds enthousiaster!
Wurd een geweldig (engelsachtig) stadion.
Jaar geleden bij eagles in uitvak gestaan.
Vond die nieuwe tribune echt mooi en steil.
Daar krijgen wij 2 van achter elke goal. |:)

Viper

De noordtribune krijgt zelfs meer rijen met stoeltjes dan zuid. Dat kan een kleine Gelbe Wand worden. :thumbsup

In die VR impressie zit trouwens een kleine bolling. In werkelijkheid lijkt het denk ik nog imposanter.



Bankzitter

Wel even wennen inderdaad, meer ruimte voor businesseats.

Grijskijkert

Citaat van: Bankzitter op juni 23, 2023, 12:28:02
Wel even wennen inderdaad, meer ruimte voor businesseats.
Bijna alleen maar business seats en een paar skyboxen niet te vergeten.
IN HENK WE TRUST!!!

Holwerd voor Cambuur

SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Bakker

Wanneer is het stadion nu helemaal klaar?
Gaat Cambuur het stadion kopen of huren?