Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

justremco

Tijdens een bestuurlijk overleg tussen de gemeente, Cambuur en Van Wijnen is ook duidelijk geworden dat het stadion niet voor de start van het seizoen 24/25 af zal zijn.

Dit staat in het stuk van de LC

Grijskijkert

#9466
Citaat van: justremco op juni 01, 2023, 18:20:28
Tijdens een bestuurlijk overleg tussen de gemeente, Cambuur en Van Wijnen is ook duidelijk geworden dat het stadion niet voor de start van het seizoen 24/25 af zal zijn.

Dit staat in het stuk van de LC
Het nieuwe Cambuurstadion wordt niet eerder in gebruik genomen dan bij de start van het seizoen 24/25, dit staat net onder de titel, en dit heeft Ard ook gezegd laatst bij OF...

EDIT: Vanaf de lente 2024 wordt er getest/geoefend in het stadion.
IN HENK WE TRUST!!!

sunderland

Citaat van: Grijskijkert op juni 01, 2023, 18:24:10
Het nieuwe Cambuurstadion wordt niet eerder in gebruik genomen dan bij de start van het seizoen 24/25, dit staat net onder de titel, en dit heeft Ard ook gezegd laatst bij OF...

EDIT: Vanaf de lente 2024 wordt er getest/geoefend in het stadion.
er moeten nog veel dingen gebeuren waar nog niet eens een bedrijf voor is wat een overeenkomst heeft

Grijskijkert

Citaat van: sunderland op juni 01, 2023, 18:39:37
er moeten nog veel dingen gebeuren waar nog niet eens een bedrijf voor is wat een overeenkomst heeft
Moet zeker een hoop gebeuren, maar de gang zit er mooi in, en de afbouw gaat onder de regie van onze hoofdsponsor, dus dat komt ook goed, alle vertrouwen in..
IN HENK WE TRUST!!!

sunderland

Citaat van: Grijskijkert op juni 01, 2023, 18:43:38
Moet zeker een hoop gebeuren, maar de gang zit er mooi in, en de afbouw gaat onder de regie van onze hoofdsponsor, dus dat komt ook goed, alle vertrouwen in..
dat klopt . Afwachten maar hoe en wat..

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Viper op juni 01, 2023, 16:41:03
Fantastisch om de zuidtribune nu al te zien met de tribune tot aan het veld. |:)
En mooie steile tribunes _O_
Henk, held, bedankt

Beul B

Elke dag rij ik twee keer langs ons nieuwe stadion. Zeker de laatste dagen zie je veel veranderingen. Zeker de Zuid tribune waar nu de dwarsbalken op liggen wordt indrukwekkend. Neem eens een kijkje als je in de gelegenheid bent. Volgende week ook open dag van de bouw en Cambuur doet mee.

Viper

Het nieuwe stadion is al goed zichtbaar vanuit veel hoeken, met name vanaf het Stephensonviaduct. Ik gok dat er - afgezien van de lichtmasten - nog wel een metertje bovenop komt met het dak.

De binnenkant wordt ongetwijfeld heel imposant. Het is nog even afwachten hoe de buitenkant uit de verf komt na de afwerking.

Ik zag dat de oosttribune ook al aardig op weg is; de pilaren op de begane grond staan er al.

Eewal

Hoe kan ik hier foto's toevoegen? Gister even bij het stadion geweest.

Stiens

Citaat van: Eewal op juni 08, 2023, 10:10:36
Hoe kan ik hier foto's toevoegen? Gister even bij het stadion geweest.

Even hier uploaden: https://postimages.org/
En vervolgens de url hier op het forum plaatsen met behulp van de "Voeg afbeelding toe" knop.

Stiens

Citaat van: Viper op juni 06, 2023, 20:22:31
Het nieuwe stadion is al goed zichtbaar vanuit veel hoeken, met name vanaf het Stephensonviaduct. Ik gok dat er - afgezien van de lichtmasten - nog wel een metertje bovenop komt met het dak.

De binnenkant wordt ongetwijfeld heel imposant. Het is nog even afwachten hoe de buitenkant uit de verf komt na de afwerking.

Ik zag dat de oosttribune ook al aardig op weg is; de pilaren op de begane grond staan er al.

Viel mij inderdaad ook op vanaf het Stephensonviaduct, een indrukwekkend stadion doemt dan ineens op  |:)

Beul B

Vanaf de Mac D kun je via een doorkijk van de noord tribune naar de zuid tribune kijken. Daar zie je nu heel mooi de zuid tribune met de opgangen er bij. Indrukwekkend.

nee,wel?

zaterdag maar even heen leuk  uitstapje |:)

PePe

Een imposant gebouw, trots!!

Dokkumer

Citaat van: nee,wel? op juni 11, 2023, 17:00:59
zaterdag maar even heen leuk  uitstapje |:)
Neem je foto's? Ik kan helaas niet.
De echte, dat lees je :devil