Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

NRG

Citaat van: Dokkumer op juni 01, 2023, 11:55:08
Skitterend  |:)

Ik ben er gisteren toevallig ook even geweest. Onder het genot van een McChicken eens even rustig rond gekeken. Wordt wel mooi hoor! Maar moet nog heel wat gebeuren.

Naastismis

En het wordt duurder en duurder.

Viper

Het blijft een soap. Dit heeft WTC waarschijnlijk allang uitgedacht. Bij die raadsvergaderingen lagen ze ook al steeds dwars over parkeren en dergelijke. Ik vraag mij af of hun argumenten hiervoor valide zijn. Uiteindelijk zijn het gewoon gladde zakenlui die nu met een ??n of ander ?duurzaamheidspraatje? op de proppen komen.

Galdiano

Citaat van: Viper op juni 01, 2023, 15:52:17
Het blijft een soap. Dit heeft WTC waarschijnlijk allang uitgedacht. Bij die raadsvergaderingen lagen ze ook al steeds dwars over parkeren en dergelijke. Ik vraag mij af of hun argumenten hiervoor valide zijn. Uiteindelijk zijn het gewoon gladde zakenlui die nu met een ??n of ander ?duurzaamheidspraatje? op de proppen komen.

Het is toch allemaal al zo bedacht door het WTC vooraf?
Ze laten in de overeenkomst opnemen dat er een deadline is. Anders zal er betaald moeten worden, grond teruggeven of nieuwe grond aanbieden. En dat laatste is hun insteek natuurlijk geweest. Ze hebben een sterke positie tegenover de gemeente. Die staat met de rug tegen de muur en zal uiteindelijk toegegeven en meewerken met een nieuw WTC complex.
Het latende terrein bied volop mogelijkheden. Denk aan woningbouw, sportvelden Cambuur, topsport facaliteiten met oa Aris. En ga zo maar door.
Woningen levert het meeste op en zal het vermoedelijk (helaas) wel weer worden.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

Viper

Citaat van: Galdiano op juni 01, 2023, 16:09:37
Het is toch allemaal al zo bedacht door het WTC vooraf?

Ja, je kunt het WTC op zich niet kwalijk nemen. Wellicht meer een gebrek aan voortschrijdend inzicht bij de gemeente.

Citaat van: Galdiano op juni 01, 2023, 16:09:37
Het latende terrein bied volop mogelijkheden. Denk aan woningbouw, sportvelden Cambuur, topsport facaliteiten met oa Aris. En ga zo maar door.
Woningen levert het meeste op en zal het vermoedelijk (helaas) wel weer worden.

Zeker, alle topsport bij elkaar. Hopelijk ontstaat er dan ook wat meer ruimte ten oosten van het stadion. Ik vind het tamelijk krap daar. Het stadion had ?berhaupt meer naar het zuidwesten gemoeten, maar dat kon dus niet vanwege de nieuw te bouwen panden aan de Harlingertrekweg.

Viper

Citaat van: Dokkumer op juni 01, 2023, 11:55:08
Skitterend  |:)

Fantastisch om de zuidtribune nu al te zien met de tribune tot aan het veld. |:)


oost

Gelukkig is er geen weg meer terug en gaat het 100% afgebouwd worden. Daar zijn de belangen gewoon te groot voor :zweep.

Bernardo

Dus word toch weer niet het laatste seizoen..

Destroyer

Citaat van: Bernardo op juni 01, 2023, 17:22:35
Dus word toch weer niet het laatste seizoen..

Staat er een beetje dubbel in
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Grijskijkert

#9462
Citaat van: Bernardo op juni 01, 2023, 17:22:35
Dus word toch weer niet het laatste seizoen..
Niet? Vanaf volgend jaar(2024) zomer wordt er gespeeld in het nieuwe stadion, of is dit anders...

En verder is het een sensatie stuk van het LC..
IN HENK WE TRUST!!!

justremco

Citaat van: Grijskijkert op juni 01, 2023, 17:40:11
Niet? Vanaf volgend jaar(2024) zomer wordt er gespeeld in het nieuwe stadion, of is dit anders...

En verder is het een sensatie stuk van het LC..

Volgend jaar zomer gaan ze niet halen en halverwege het seizoen instappen is organisatorisch volgens mij ook niet echt handig. Dus zal in de winterstop zijn vermoed ik of anders pas na dat seizoen

Zuid1991

#9464
Citaat van: justremco op juni 01, 2023, 17:52:14
Volgend jaar zomer gaan ze niet halen en halverwege het seizoen instappen is organisatorisch volgens mij ook niet echt handig. Dus zal in de winterstop zijn vermoed ik of anders pas na dat seizoen
Tuurlijk niet.
In lente 2024 kunnen supporters plekje uitzoeken, in seizoen 2024/2025 speelklaar.
Dus zomer 2024 speelklaar. En dan nog eventueel/indien mogelijk afbouw van binnen.
Eigenlijks oud nieuws wat l.c brengt.