Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Grijskijkert

#9420
Citaat van: Treb op april 10, 2023, 08:24:36
Dan vind je jezelf dus groter dan de club.

Het maakt mij bijvoorbeeld niet zoveel uit op welke rij ik straks kom te zitten.
Op de voorste rijen hest met slecht weer wel een regenpak/poncho/paraplu nodig ;)
IN HENK WE TRUST!!!

PePe

Bij Cambuur gaat alles verkeerd momenteel, de overgang naar het nieuwe stadion kan er ook nog wel bij.

Destroyer

Citaat van: PePe op april 09, 2023, 23:37:57
Afhakers.

Wat een jankgedrag man, dan ben je de club niet eens waard.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Citaat van: PePe op april 10, 2023, 11:46:01
Bij Cambuur gaat alles verkeerd momenteel, de overgang naar het nieuwe stadion kan er ook nog wel bij.

Stel je aan man
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Treb

Citaat van: Grijskijkert op april 10, 2023, 10:19:18
Op de voorste rijen hest met slecht weer wel een regenpak/poncho/paraplu nodig ;)

Ik zit eerste rij op Oost. Als de wind verkeerd staat ben ik al zeiknat van die kutsproeiers.  :_schater

Treb

Citaat van: PePe op april 10, 2023, 11:46:01
Bij Cambuur gaat alles verkeerd momenteel, de overgang naar het nieuwe stadion kan er ook nog wel bij.

Wat gaat daar verkeerd aan dan?

Grijskijkert

Citaat van: Treb op april 10, 2023, 12:48:20
Ik zit eerste rij op Oost. Als de wind verkeerd staat ben ik al zeiknat van die kutsproeiers.  :_schater
Owwww dan bist het wel went :devil
IN HENK WE TRUST!!!

papier

Citaat van: Treb op april 10, 2023, 12:48:20
Ik zit eerste rij op Oost. Als de wind verkeerd staat ben ik al zeiknat van die kutsproeiers.  :_schater

Dat ken ik ja, in de KKD kun je gerust een paar rijtjes omhoog :P dat scheelt straks weer.

PePe

Citaat van: Treb op april 10, 2023, 12:48:49
Wat gaat daar verkeerd aan dan?

Wat gaat er goed dan?

Grijskijkert

Citaat van: PePe op april 12, 2023, 14:23:19
Wat gaat er goed dan?
Alles tot nu toe, stadion gaat mooi de hoogte in!
IN HENK WE TRUST!!!

hobbes

Citaat van: Treb op april 10, 2023, 12:48:20
Ik zit eerste rij op Oost. Als de wind verkeerd staat ben ik al zeiknat van die kutsproeiers.  :_schater

We hebben geen kunstgras meer, gaan ze dan sproeien?

zeewolde

Citaat van: PePe op april 12, 2023, 14:23:19
Wat gaat er goed dan?
De vraag was te moeilijk om te beantwoorden? Vandaar een wedervraag?

sunderland

Citaat van: Grijskijkert op april 12, 2023, 15:09:31
Alles tot nu toe, stadion gaat mooi de hoogte in!
en dan heb jij vast ook wel gehoord hoe het is gegaan met het  installatie deel van het stadion..

Grijskijkert

#9433
Citaat van: sunderland op april 12, 2023, 19:05:38
en dan heb jij vast ook wel gehoord hoe het is gegaan met het  installatie deel van het stadion..
Installatie deel? Leg uit alstublieft, er valt nog weinig te installeren namelijk... Of bedoel je de stroomvoorziening die er eind dit jaar is?
IN HENK WE TRUST!!!

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Treb op april 10, 2023, 12:48:20
Ik zit eerste rij op Oost. Als de wind verkeerd staat ben ik al zeiknat van die kutsproeiers.  :_schater
Wie neemt nou ook een plek op de 1ste rij, is meestal voor laatkomers en succes supporters........eeeh laten we het op laatkomers houden  :devil