Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Opbouw derde rupskraan begint in week 16

Om de tribune van Zuid verder te kunnen opbouwen wordt vanaf 17 april een derde rupskraan op het veld ge?nstalleerd. Halverwege mei moet deze operationeel zijn. Aan deze tribune wordt nu nog het staal van de tweede verdieping gemonteerd.

Intussen wordt voor de hoofdtribune het staal van de eerste verdieping aangebracht, zodat volgende week de tweede verdiepingsvloer kan worden gelegd. De fundering van de Oost-tribune wordt volgende week gelegd. Daarmee zijn ook de funderingswerkzaamheden van Noord en Oost
De echte, dat lees je :devil

Stiens


Liwwarder058

Klopt het dat er op of bij een bijeenkomst is gesproken dat de supporters van west in het nieuwe stadion de eerste keus hebben wat betreft  plaats kiezen op de oost tribune? En Cambuur dit heeft toegezegd?

PePe

Ik mag hopen van niet. Ik zit op Oost en ga er vanuit dat ik mijn plaats behoud.

papier

Citaat van: Liwwarder058 op april 07, 2023, 19:37:28
Klopt het dat er op of bij een bijeenkomst is gesproken dat de supporters van west in het nieuwe stadion de eerste keus hebben wat betreft  plaats kiezen op de oost tribune? En Cambuur dit heeft toegezegd?

Neem aan van niet, dan zeg ik op.

papier

Citaat van: PePe op april 07, 2023, 21:49:47
Ik mag hopen van niet. Ik zit op Oost en ga er vanuit dat ik mijn plaats behoud.

Ik verwacht op een vergelijkbare plek te kunnen zitten, mooi in het midden. No offense voor lui van west maar die zitten nu al aan de zijkant, en daar is meer ruimte op de nieuwe tribune dus prima. Als de club dit niet netjes regelt ben ik wel klaar.

Holwerd voor Cambuur

Ik ga er ook vanuit dat ik een plekje krijg (kan uitzoeken) op ongeveer dezelfde hoogte als waar ik nu al 25 jaar zit/sta..
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

nee,wel?

alles van west gaat naar oost want ze willen van oost ook een sfeertribune maken :y boven t gastevak komt de controlekamer dus ast een fakkeltsjuh doest dan is t b2 over ja hier b1 die met die zwarte jas en die zwarte capuchon die must hewwe

Treb

Alle 'normale' scc-houders van West gaan naar Oost.
Op de nieuwe Oost tribune kunnen straks bijna 6000 man. Dus alle huidige scc houders van Oost ?n West kunnen straks in de middelste 3 vakken van de nieuwe Oost tribune. De buitenste vakken hebben een lager tarief.

Zo heb ik het begrepen.

papier

Citaat van: nee,wel? op april 07, 2023, 23:43:34
alles van west gaat naar oost want ze willen van oost ook een sfeertribune maken :y boven t gastevak komt de controlekamer dus ast een fakkeltsjuh doest dan is t b2 over ja hier b1 die met die zwarte jas en die zwarte capuchon die must hewwe
`

Grofweg de helft van een uitvak voldoet tegenworodig aan die beschrijving XD

PePe

Ze zouden er verstandig aan doen, om de huidige Oost bewoners de eerste keus te geven, en daarna weet toe te laten. Zo niet dan komt het niet goed.

Destroyer

Citaat van: PePe op april 09, 2023, 17:54:07
Ze zouden er verstandig aan doen, om de huidige Oost bewoners de eerste keus te geven, en daarna weet toe te laten. Zo niet dan komt het niet goed.

Natuurlijk komt het goed passen straks 6000 man op de oost tribune.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

nee,wel?

Citaat van: PePe op april 09, 2023, 17:54:07
Ze zouden er verstandig aan doen, om de huidige Oost bewoners de eerste keus te geven, en daarna weet toe te laten. Zo niet dan komt het niet goed.


krije we dan rellen?

PePe


Treb

Citaat van: PePe op april 09, 2023, 23:37:57
Afhakers.

Dan vind je jezelf dus groter dan de club.

Het maakt mij bijvoorbeeld niet zoveel uit op welke rij ik straks kom te zitten.