Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Zullen we dan de licentie meteen maar inleveren en de club opdoeken?

:0=STELTSJE DRAMAQUEENS :devil
De echte, dat lees je :devil

hobbes

Dit seizoen heeft toch duidelijk gemaakt dat je juist het nieuwe stadion nodig hebt wil je verder kunnen groeien.

Geelblauwstiens

Citaat van: Dokkumer op maart 20, 2023, 16:37:30
Zullen we dan de licentie meteen maar inleveren en de club opdoeken?

:0=STELTSJE DRAMAQUEENS :devil
_O_ _O_

Dokkumer

Citaat van: hobbes op maart 20, 2023, 17:01:43
Dit seizoen heeft toch duidelijk gemaakt dat je juist het nieuwe stadion nodig hebt wil je verder kunnen groeien.

Juist dit en niks anders.
De echte, dat lees je :devil

Treb

Net naar een hele presentatie geluisterd op de supportersavond over het supportershome.

Dat hadden ze beter voor de Noordtribune kunnen geven, want de rest van het stadion is straks niet welkom voor en tijdens de wedstrijd in het nieuwe Home.

Volksclub.. voor elkaar, met elkaar m'n reet  :R

Zuid1991

Citaat van: Treb op maart 29, 2023, 21:12:13
Net naar een hele presentatie geluisterd op de supportersavond over het supportershome.

Dat hadden ze beter voor de Noordtribune kunnen geven, want de rest van het stadion is straks niet welkom voor en tijdens de wedstrijd in het nieuwe Home.

Volksclub.. voor elkaar, met elkaar m'n reet  :R
Snap de frustratie niet in je opnerking.
Als je nu op Oost of Zuid zit, ga je dan eerst naar het hertje?

Na afloop ist voor iedereen toegankelijk. En dat is over het algemeen ook ut gezelligste/drukste  moment, toch?

Vond het een prima presentatie en mooie indruk hoe ze elementen willen meenemen van oud naar nieuw: supporters pleinen, bierfeesten op Oost, lampen en hekken verwerken in supportershome.

Enige nadeel/teleurstelling: (nog) geen stavak.


Treb

Citaat van: Zuid1991 op maart 29, 2023, 21:24:57
Snap de frustratie niet in je opnerking.
Als je nu op Oost of Zuid zit, ga je dan eerst naar het hertje?

Na afloop ist voor iedereen toegankelijk. En dat is over het algemeen ook ut gezelligste/drukste  moment, toch?

Vond het een prima presentatie en mooie indruk hoe ze elementen willen meenemen van oud naar nieuw: supporters pleinen, bierfeesten op Oost, lampen en hekken verwerken in supportershome.

Enige nadeel/teleurstelling: (nog) geen stavak.

Een supportershome hoort voor iedere supporter toegankelijk te zijn. Ongeacht waar je zit.

Het woord zit in de naam.. supporter.

Ik ben een voorafdrinker bij Cambuur. Na de tiid gaan ik naar hus.

Zuid1991

Citaat van: Treb op maart 29, 2023, 21:32:39
Een supportershome hoort voor iedere supporter toegankelijk te zijn. Ongeacht waar je zit.

Het woord zit in de naam.. supporter.

Ik ben een voorafdrinker bij Cambuur. Na de tiid gaan ik naar hus.

Dan hadden ze dus rekening mutten houden met dei. ;)
Alle gekheid, denk echt dat er weinig supporters van zuid of Oost voor de wedstrijd in het oude hertje komen.

Het mooie van het nieuwe is, is dat er in de tribune voor de Oost, noord en zuid lui, muziek en ander vertier komt.

Net als nu, maar dan veel mooier natuurlijk.

EdsjeSCC

Wij zitten/staan op hoofd maar altijd voor de wedstrijd met tussen de 5 en 15 man int hertje voor de wedstrijd hoor

Zuid1991

Citaat van: EdsjeSCC op maart 29, 2023, 21:42:48
Wij zitten/staan op hoofd maar altijd voor de wedstrijd met tussen de 5 en 15 man int hertje voor de wedstrijd hoor

Zal mij niks verbazen dat ze het voor de wedstrijd alsnog toegankelijk maken voor de overige tribune lui.
Zou toch prima kunnen dmv seizoenkaarten laten zien?

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Zuid1991 op maart 29, 2023, 21:50:38
Zal mij niks verbazen dat ze het voor de wedstrijd alsnog toegankelijk maken voor de overige tribune lui.
Zou toch prima kunnen dmv seizoenkaarten laten zien?
Jah tuurlijk, goed dat ik t weet.
Ken ik mien muntjes nog opmake.
Zit Oost en ook af en toe in supportershome voor wedstrijd.
Moet voor elke Cambuursupporter toegangkelijk zijn natuurlijk.

papier

Vanaf oost vind ik het supportershome te ver hoor, dan maar naar de Cambuurbar. Je moet notabene het hele stadion rondlopen. Ik hoop toch dat dat in het nieuwe stadion beter is.

Treb

Citaat van: papier op maart 30, 2023, 10:03:34
Vanaf oost vind ik het supportershome te ver hoor, dan maar naar de Cambuurbar. Je moet notabene het hele stadion rondlopen. Ik hoop toch dat dat in het nieuwe stadion beter is.

In het nieuwe stadion is de ingang voor Oost tussen Noord en Oost in. Er is een soort omloop dus hoef je niet om te lopen naar het supportershome zoals dat nou is.

Alleen je hebt er niks aan want behalve Noord mag er voor en tijdens de wedstrijd niemand in het supportershome.

YellowBlue

Citaat van: Treb op maart 30, 2023, 10:29:15
In het nieuwe stadion is de ingang voor Oost tussen Noord en Oost in. Er is een soort omloop dus hoef je niet om te lopen naar het supportershome zoals dat nou is.

Alleen je hebt er niks aan want behalve Noord mag er voor en tijdens de wedstrijd niemand in het supportershome.

Er komt overigens wel bij Oost ook een supportersplein vooraf  en ze hebben eigen horeca. Oost wordt de grootste tribune, alle niet-sponsors kunnen straks ook niet meer op West zitten.
Je kunt vanuit supportershome Noord straks rechtstreeks de tribunes op, dus daarom blokken ze dit voor de wedstrijd voor andere supporters, net zoals bij andere clubs. In en rond het stadion komt natuurlijk nog veel meer horeca, dus vooraf indrinken lijkt me geen probleem.

Westerpark

Citaat van: Treb op maart 29, 2023, 21:32:39
Een supportershome hoort voor iedere supporter toegankelijk te zijn. Ongeacht waar je zit.

Het woord zit in de naam.. supporter.

Ik ben een voorafdrinker bij Cambuur. Na de tiid gaan ik naar hus.

Ik vind het een heel logische keuze. Zo versterk je de wisselwerking tussen home en fanatieke tribune. Het wordt veel laagdrempeliger voor de doelgroep die nou eenmaal grotendeels op de noordtribune staat. En als je dat bezoekje vooraf echt heel belangrijk vindt dan staat het je natuurlijk vrij om straks gewoon je sk voor noord te bestellen. Overigens zijn er nog wel oplossingen denkbaar. Bijvoorbeeld door de selecte groep ge?nteresseerde skhouders van oost, zuid, west zich actief te laten melden en die een bepaald kenmerk op de kaart te geven. In de veronderstelling dat dit actieve melden een zo grote drempel is voor 'glippers' en deze groep zich voor aftrap gewoon weer naar de eigen tribune begeeft.